Dagje Skien/Snowboarden + eten in Bottrop! DEEL 2

Wanneer??

  • Zat. 15-12-07

    Stemmen: 1 14,3%
  • Vrij. 21-12-07

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zat. 22-12-07

    Stemmen: 0 0,0%
  • In de Kerstvakantie

    Stemmen: 6 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Ertje650

Zoveel mogelijk bochies, en zo af en toe rech door
21 dec 2003
9.050
10
Tiel
Het plan is dus zoals de titel al zegt een "Dagje Skiën/Snowboarden + eten in Bottrop!!" de vorige keren was het ook erg geslaagd!! :Y *D
De kosten hiervan zijn €35,- doordeweeks en €45,- in het weekend (Kinderen t/m 15 jaar resp. €25,- €30,-)
Dit zijn dus de AllIn prijzen voor een complete dag 9:30-24:00 Skiën/Snowboarden
Onbeperkt gebruik van koud/warm buffet van 11:30 – 22:00 uur
Onbeperkt drankjes zoals frisdrank, bier en wijn.
Materiaal (skies, stokken en schoenen of snowboard en schoenen)
(voor alle tickets geldt: op vertoon aan de kassa van volledig eigen materiaal ontvangt u 10 % kassakorting (vooraf reserveren niet mogelijk).


Duzz mensen wie lijkt het wat??

Verdere Info over de locatie en hal zelf!!

Linkje naar het vorige topic

Sjips!! bedenk net dat ik de 22e zelf niet kan!! en de poll kan ik niet aanpassen!! |(

Wie gaan er in principe mee tot nu toe?!?

1- Ertje650 (Amersfoort)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan 3, 9 en 10 december. :)

Hé Meisje *D alles goed?? Lijkt me gezellie als Jij/Jullie d'r ook weer bij zijn!! :Y
(hebben jullie trouwens ook nog een boete gehad van de vorige keer :? )
 
Eej ertje

Lijkt me erg leuk ik kan 10 december maar ik rij wel zelf naar bottrop omdat via amersfoort wel erg om is . Ik rij dan via A2 , A67 naar duitsland dan via A3 , A42 is voor mij toch ook zo'n 150 KM

Dus misschien tot 10 december *O* *O*

Mzzl Muppet
o shit wel eerst ff voor een rijdende motor zorgen :X :X
 
iig gebookmarked ...

[me]Ted zijn enige ervaring is vorig jaar 10 lessen op een binnenbaan en 1 middagje bottrop, dus camera's in de aanslag O-) [/me]
 
Eej ertje

Lijkt me erg leuk ik kan 10 december maar ik rij wel zelf naar bottrop omdat via amersfoort wel erg om is . Ik rij dan via A2 , A67 naar duitsland dan via A3 , A42 is voor mij toch ook zo'n 150 KM

Dus misschien tot 10 december *O* *O*

Mzzl Muppet
o shit wel eerst ff voor een rijdende motor zorgen :X :X

Gezellie!! *D weet ook niet of het met de Motor wordt hoor!! vorige keer hebben we gecarpoold :Y was ook best gezellie *D en het is toch niet een geweldige rit er naar toe :N dan zouden we er idd een weekendje van moeten maken zodat we er met een toerritje heen kunnenn!! ;)

iig gebookmarked ...

[me]Ted zijn enige ervaring is vorig jaar 10 lessen op een binnenbaan en 1 middagje bottrop, dus camera's in de aanslag O-) [/me]

Niet eens meteen gestemd?? -O- ;)
 
Gezellie!! *D weet ook niet of het met de Motor wordt hoor!! vorige keer hebben we gecarpoold :Y was ook best gezellie *D en het is toch niet een geweldige rit er naar toe :N dan zouden we er idd een weekendje van moeten maken zodat we er met een toerritje heen kunnenn!! ;)

weekend is voor mij niet echt een optie.
Auto kan ook als er meer uit het zuiden gaan er kan een iemand met mij mee rijden
( grijs kenteken )

mzzl muppet
 
[me]Ted zijn enige ervaring is vorig jaar 10 lessen op een binnenbaan en 1 middagje bottrop, dus camera's in de aanslag O-) [/me]

Met je 10 lessen ben je verder dan ik hoor!!

Hé Meisje *D alles goed?? Lijkt me gezellie als Jij/Jullie d'r ook weer bij zijn!! :Y
(hebben jullie trouwens ook nog een boete gehad van de vorige keer :? )

Ja, alles prima hier! Weet niet of ik BHRacing weer kan overhalen... maar ik kom iig! :)
En ja, we kregen 2 maanden later een boete van iets van 13 euro ofzo _O-
 
Nee, ik kan bijna iedere dag wel, en heb ook geen voorkeur, dus ik pas me wel aan aan de meerderheid :)

Hij kan bijna elke dag!! B| Poser!! 8-)

weekend is voor mij niet echt een optie.
Auto kan ook als er meer uit het zuiden gaan er kan een iemand met mij mee rijden
( grijs kenteken )

mzzl muppet

Da's jammer maar ja risico van 't vak hè!! ;)
Wie weet tzt *D

Met je 10 lessen ben je verder dan ik hoor!!Ja, alles prima hier! Weet niet of ik BHRacing weer kan overhalen... maar ik kom iig! :)
En ja, we kregen 2 maanden later een boete van iets van 13 euro ofzo _O-

:^

Gezellie *O* *D
:o dan heb ik zeker die van jullie gekregen!! B| ik moest iets van 30 euro betalen terwijl ik sterk afremde toe ik de flits bij jullie zag!! -O- ;)
 
Ik heb zelf ook ff op de 10e gestemd omdat wij 3en dan sowieso al zouden kunnen!! *D
 
zoww ook ffies gestemd *O*

Wil wel mee maar heb nog niet zo vaak op de skies gestaan en kan het eigenlijk helemaal niet :X

Ik heb ook weinig op ski's gestaan hoor. De vorige keer voor het eerst van m'n leven op een snowboard, en dat was ook leuk. Gewoon komen!

@ Ertje: Mmmm misschien was het ook 30 euro hoor, lijkt me raar als jij een hogere boete hebt gekregen :?
 
zoww ook ffies gestemd *O*

Wil wel mee maar heb nog niet zo vaak op de skies gestaan en kan het eigenlijk helemaal niet :X


*O* maar kun en wil je eventueel ook alleen op een Zaterdag of Zondag?? zo ja welke datum eventueel?? :)
 
Ik heb ook weinig op ski's gestaan hoor. De vorige keer voor het eerst van m'n leven op een snowboard, en dat was ook leuk. Gewoon komen!

@ Ertje: Mmmm misschien was het ook 30 euro hoor, lijkt me raar als jij een hogere boete hebt gekregen :?

Ik heb zelfs nog nooit op Ski's gestaan!! :X en nu ook al weer bijna een jaar niet meer op een Boardje '(

Leek mij ook ja!! 8-)
 
Als mijn rechter voet weer heel is, na een val, heb ik interesse in. Even afwachten. Misschien een lang weekend. Vrijdag in de buurt overnachten, zaterdag boarden evt. nog een nacht blijven.
Ik heb zomer motorkleding met alle beschermers. Ben van plan om dat te gebruiken maar moet nog goede thermo spul er onder. Wie heeft tips voor.
 
Als mijn rechter voet weer heel is, na een val, heb ik interesse in. Even afwachten. Misschien een lang weekend. Vrijdag in de buurt overnachten, zaterdag boarden evt. nog een nacht blijven.
Ik heb zomer motorkleding met alle beschermers. Ben van plan om dat te gebruiken maar moet nog goede thermo spul er onder. Wie heeft tips voor.

Hoi :W al 2 gegadigden voor meer dan 1 daggie dus *D anders ga ik gewoon lekker 2 keer!! 1 keer 1 dag en 1 keer langer!! :P

In de hal voelt de temperatuur niet zo erg koud aan hoor :N maar thermo spul heb ik zelf ooit bij de Aldi of Lidl gekocht en werkt prima!! :P
 
10 december kan ook mijn goedkeuring dragen, dus ga er maar vanuit dat ik erbij ben *O*

idd valt de temperatuur in die hal best nog wel mee, vorige keer heb ik iig flink lopen zweten, al stond ik meer in de lift (of de rij ervoor) dan skieënd op de piste zelf.

Mijn voorkeur gaat naar slechts 1 dag, om budgettaire redenen ;)

Mocht er vanuit Amersfoort oid gecarpoold kunnen worden, is er dan ook een mogelijkheid dat ik pas ergens bij Arnhem ofzo instap, want dat is wat makkelijker aangezien ik uit het noorden (zwolle) kom ...

heb zelf een grijs kenteken berlingo, dus kunnen max. 2 personen is, maar mochten er nog eentje uit de buurt of langs zwolle komen ...
 
Als mijn rechter voet weer heel is, na een val, heb ik interesse in. Even afwachten. Misschien een lang weekend. Vrijdag in de buurt overnachten, zaterdag boarden evt. nog een nacht blijven.
Ik heb zomer motorkleding met alle beschermers. Ben van plan om dat te gebruiken maar moet nog goede thermo spul er onder. Wie heeft tips voor.


Je hebt echt GEEN thermo stuff nodig ik ben 2 keer wezen skieen in frankrijk en het is echt veel warmer als een ski broek/jas ( ik heb wel een textiel broek en jas ) neem wel handschoenen mee .

En in een hal is niet zo koud als op de open piste.


Bij deze de knoop doorgehakt!! we houden het voorlopig gewoon lekker op de 10e!! *O*

Is het een idee om ff woonplaats bij naam te zetten in openings post??
ivm carpolen naar Bottrop :?


Mzzl Muppet
 
Laatst bewerkt:
Is het een idee om ff woonplaats bij naam te zetten in openings post??
ivm carpolen naar Bottrop :?


Mzzl Muppet

Jij hebt het bedacht,dus het is een idee 8-)









:P is goed gozer zal 't ff doen!! ;)

Edit: Meteen ff de eventuele beschikbare Auto's er bij gezet die bekend zijn!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij mij moet je maar achteraan zetten met 3 vraag tekens. Mijn rechter voet is uitgeschakeld. Middenvoetjes zijn gebroken na een val van de motor en de motor op mijn voet. Ik weet niet of ik over 18 dagen weer mag stunten. Voorlopig mag ook geen autorijden. Heb wel een Seat Ibiza.
Wil heel graag mee.....boarden.
 
Bij mij moet je maar achteraan zetten met 3 vraag tekens. Mijn rechter voet is uitgeschakeld. Middenvoetjes zijn gebroken na een val van de motor en de motor op mijn voet. Ik weet niet of ik over 18 dagen weer mag stunten. Voorlopig mag ook geen autorijden. Heb wel een Seat Ibiza.
Wil heel graag mee.....boarden.

Da's balen Meis!! -O-

En anders laat je dat voetje toch ff in gipsen tot de maat van een Snowboard schoen!! :+
 
Da's balen Meis!! -O-

En anders laat je dat voetje toch ff in gipsen tot de maat van een Snowboard schoen!! :+

Valbeugels zijn toch altijd goed. Tja, dat heb je toch met zo´n huurmotor. Voor mij is dit ook nieuw. Het was in het buitenland. Hier in A´veen ZH geweest. Spalk eraf en moet weer leren lopen en been hoog houden. Eerst met mijn hiel en krukken, probeer in mijn schoen te passen (dus voorlopig een grote maat genomen), de zwelling wordt steeds minder. Mijn voet leren rollen, hak naar tenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan