dagje zolder

The6thgate

MF'er
13 jan 2002
79
0
Maastricht
vandaag voor het eerst wat motoractie op het cirquit gezien :)
De pret begon al op de heenweg, toen een motorrijder achter ons een wheelie trok :9 (meteen de eerste die ik in het echt had gezien :) )
Op het cirquit zelf natuurlijk superveel motoren te zien en een aantal races. Vanaf de pitmuur naar de yamaha cup gekeken *D Toen realizeerde ik me alleen hoe dom het was om mn fototoestel te vergeten |( . Had n hoop mooie plaatjes kunnen schieten '(
Qua crashes viel het nog wel mee...1 rijder was onderuit geschoven in de eerste bocht bij de yamaha's, en verder nog 2x de dokterswagen zien uitrukken, maar verder nix van meegekregen.
T was wel een aanslag op mn trommelvlies moet ik zeggen:DWat maken die dingen me toch een geluid :}
Motoren roelen :] (nix nieuws voor jullie natuurlijk :P )
 
Wat maken die dingen me toch een geluid :}
Motoren roelen :] (nix nieuws voor jullie natuurlijk :P )

Heb je zeker nog nooit een top-fuel drag bike gehoord, dan zijn deze racertjes plotseling net dinkey-toys.
En als je daaraan gewend bent, luister dan even naar een top-fuel dragster (auto), dan lijkt het net of je trommelvliezen elkaar in het midden van je hoofd raken., Damn, wat een mooi geluid..... :}


Groeten Paul.
 
Qua crashes viel het nog wel mee...1 rijder was onderuit geschoven in de eerste bocht bij de yamaha's, en verder nog 2x de dokterswagen zien uitrukken,

Nou tijdens de BMW BOXER CUP is er anders iemand heel lelijk teval gegaan in de chicane waardoor zelf de race afgevlagt werd. Ik heb later het wrak zien liggen en het was alleen maar te identificeren aan het blok, maar hoe het met de bstuurder is afgelopen :?
 
Nou tijdens de BMW BOXER CUP is er anders iemand heel lelijk teval gegaan in de chicane waardoor zelf de race afgevlagt werd. Ik heb later het wrak zien liggen en het was alleen maar te identificeren aan het blok, maar hoe het met de bstuurder is afgelopen :?

Bestuurder mankeerde niks! :} Wel was zijn volledige voorwiel MET veren los van de rest gekomen en een eigen leven gaan leiden!
Zag er spectaculair uit iig! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan