Dagtocht Sauerland

Welke zaterdag naar het Sauerland?

  • 12 april

    Stemmen: 2 14,3%
  • 3 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 mei

    Stemmen: 2 14,3%
  • 17 mei

    Stemmen: 2 14,3%
  • 24 mei

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.942
11.330
Zuid-Limburg
Instagram
Goed, na gedegen onderzoek bij Is er animo voor een dagtochtje Sauerland... ben ik tot de conclusie gekomen dat zaterdag de meest geschikte dag ik voor een dagtochtje Sauerland.
Bijgevoegd een polletje met eventuele data. Niet te ver in de zomer anders zijn mensen al weer elders aan het rijden.
Zaterdagen zijn niet opeenvolgend vanwege Pasen, OBT etc...
Bij (erg) slecht weer zal er niet gereden worden.

Dutchie bepaalt de route :P (met mijn medewerking uiteraard). Tips e.d. zijn overigens van harte welkom.

Verdeling in groepen, hoe er heen te rijden en waar te verzamelen ook gaarne in dit topic te bespreken. Er zijn lui die liever ergens in Duitsland verzamelen...is prima.
Mijn idee is om ongeveer 11:00 uur in het Sauerland met de route te beginnen.

Ik merk het wel.

Geef ook je naam (plus datum) even op als je zin hebt om mee te gaan...kan ik inschatten hoeveel lui er willen (ivm organisatie).

1. Fastcruiser (24 mei kan ik niet)
2. Spider (3 mei of 17 mei)
3. Durran (12 april)
4. Dutchie (24 mei)
5. dokkie (3, 17 of 24 mei)
6. HansGSX-R (24 mei)
7. dakloos (24 mei)
8. TT.man (24 mei)
 
Laatst bewerkt:
gisteren koppakking gescheurd, hopelijk niet al veel eerder.
niets van gemerkt iig.
heb eigenlijk geen voorkeur dus uit noodzaak dus de 24e mei dan maar.
 
lijkt me wel een keer leuk weet nog niet of ik dan kan,en of ik conditioneel wel 1000 km kan gassen
 
Wil je echt in 1 dag heen en weer terug?? Hoeveel km denk je dan totaal wel niet te rijden? Ik blijf erbij dat het meer de moeite is om een tentje mee te nemen of een hotelletje te pikken.
 
Wil je echt in 1 dag heen en weer terug?? Hoeveel km denk je dan totaal wel niet te rijden? Ik blijf erbij dat het meer de moeite is om een tentje mee te nemen of een hotelletje te pikken.

Ligt eraan waar je vandaan komt... vanaf Utrecht gerekend zal het zo'n 750-800 km zijn (waarvan 250 km in het Sauerland)... zelfde als van Den Bosch naar Groningen dus (lijkt stuk minder ver).
 
Hoe weet jij dat toch iedere keer Erik?? *D
Ben net de 13.000km gepasseerd!

Hoe maak je anders al die kilometers?
smhair1.gif
 
Op dinsdag 01 april 2003 08:57 schreef Fastcruiser het volgende:Anders gaan jullie maar zonder mij...zolang jullie maar niet meer gaan rijden dan 955 km :P

Niks hoor, jij gaat gewoon mee, 24 mei is niet de laatste dag van 2003!
 
Terug
Bovenaan Onderaan