Dagwaarde

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
Warnsveld
Das ook niet echt grappig: kijk ik net effe voor een online verzekeringsofferte bij de KNMV. Ik vul netjes alles in. Mn motor staat er uiteraard niet in de het lijstje. Goed, ik probeer het met een bouwjaartje later (1987 ipv 86). En ja, hij staat er in. En daar komen de gegevens op het scherm:

Oorspronkelijke cataloguswaarde 3399 incl. BTW
Dagwaarde 0 incl. BTW

Zit ik verdorie gewoon een waardeloos ding te verzekeren.

PS: Ik hoop wel dat mn dagwaarde in euro's is :+
 
Laatst bewerkt:
Eh ja, had ik ook met het opzoeken van de verzekering. Even bellen dan weet je het wel. Dit is een foutje in de database.
 
laugh.gif
laugh.gif
laugh.gif


Ik bied 12 Euro! Dan kan ik een volgende keer mee naar de Ouwebrikkentour (als die niet gelijk met een Deauvillledag word georganiseerd) op m'n eigen brik *D ;)
 
Had je de olie maar bij moeten vullen! Wastie al weer duurder geweest!!! :+
 
Moet je hem laten taxeren. Maar zal wel niet veel meer opbrengen, eventueel enkele advertentie's met prijzen wil ook wel lukken.
 
Ik weet niet, maar hij geeft geen dagwaarde op.

€ 0,- voor een R1 is wel heel weinig.

[edit]

Ik deed iets fout, sorry

[edit]
 
Laatst bewerkt:
De mijne komt helemaal neit voor. Als ik invul dattie van januari 1981 is kan ik helemaal geen merk kiezen... :+
 
ik doe maar geen poging, met een taxatiewaarde van rond de 5000 Eurotjes is een verzekering toch te duur
Dat is de pest als je nog geen 24 bent, dan ben je 'risicocategorie' en mag je je barrel niet lekker goedkoop als oldie verzekeren
 
ik doe maar geen poging, met een taxatiewaarde van rond de 5000 Eurotjes is een verzekering toch te duur
Dat is de pest als je nog geen 24 bent, dan ben je 'risicocategorie' en mag je je barrel niet lekker goedkoop als oldie verzekeren
Ik ben 24 (almost 25) en taxeren doen ze al helemaal niet bij mij motor ben ik bang. Het taxatierapport zou meer waard zijn als de motor :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan