Daihatsu Move flinke blauwe wolk !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

moveke

Rookie
1 jun 2011
1
0
Vanochtend kreeg ik ff een goeie schrik.....
Ik had een redelijke vaart met mijn auto en remde en schakelde terug naar de 2 bij het gasgeven kwam me toch een giga blauwe wolk uit mijn uitlaat, dat ik daar een beetje van schrok..... Ik heb de move vrijdag jl pas gekocht is van 1997 en heeft 83.000 op de klok, volgens de garagehouder, nieuwe olie/ oliefilter bij het proefrijden is het zekerweten niet gebeurt !!! (2 dgn ervoor) heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? mss de klepstelen? maar het was echt een mega wolk !!!
please help !!!
 
Met afremmen op de motor zijn het meestal de klepsteel afdichtingen.

Mijn ervaringen met Daihatsu zijn als volgt; zodra het blok eens is open geweest blijf je bezig....

En ik ben automonteur (geweest)

Je zit trouwens wel op het verkeerde forum... :W
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend kreeg ik ff een goeie schrik.....
Ik had een redelijke vaart met mijn auto en remde en schakelde terug naar de 2 bij het gasgeven kwam me toch een giga blauwe wolk uit mijn uitlaat, dat ik daar een beetje van schrok..... Ik heb de move vrijdag jl pas gekocht is van 1997 en heeft 83.000 op de klok, volgens de garagehouder, nieuwe olie/ oliefilter bij het proefrijden is het zekerweten niet gebeurt !!! (2 dgn ervoor) heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? mss de klepstelen? maar het was echt een mega wolk !!!
please help !!!

in het vervolg de motor nemen, dan hoef je hier ook geen autotopic te openen :P
 
original
 
Vanochtend kreeg ik ff een goeie schrik.....
Ik had een redelijke vaart met mijn auto en remde en schakelde terug naar de 2 bij het gasgeven kwam me toch een giga blauwe wolk uit mijn uitlaat, dat ik daar een beetje van schrok..... Ik heb de move vrijdag jl pas gekocht is van 1997 en heeft 83.000 op de klok, volgens de garagehouder, nieuwe olie/ oliefilter bij het proefrijden is het zekerweten niet gebeurt !!! (2 dgn ervoor) heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? mss de klepstelen? maar het was echt een mega wolk !!!
please help !!!

Dai hat su weer :P
 
Met afremmen op de motor zijn het meestal de klepsteel afdichtingen.

Mijn ervaringen met Daihatsu zijn als volgt; zodra het blok eens is open geweest blijf je bezig....

En ik ben automonteur (geweest)

Je zit trouwens wel op het verkeerde forum... :W

Met de Daihatsu move wel.
Maar er zijn motoren met een Daihatsublok (diesel).
Geweldige dingen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan