Dainese Backprotector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francis

MF veteraan
1 sep 2008
1.338
14
IJsselstein
Dainese PARASCHIENA WAVE CON SCAPOL backprotector, nieuwprijs 169,-
Nauwelijks gebruikt dus in nieuwstaat. Maat weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar voor iemand die 1,85 is of daaromheen zou het goed moeten zijn.
con%20scapole.JPG

120,- of een goed bod.
 
Laatst bewerkt:
Damm.... Heb je dat pak ook daadwerkelijk gedragen óf alleen maar gepoetst/in 't ledervet gezet :o

Past mij niet, maar gezien de foto's is 't gewoon nieuw spul :+
 
Ziet er goed uit Francis!! Waarschijnlijk maak ik met mijn 80kg geen kans dat het gaat passen. Wat denk jij? Woon ook in N'gein dus weinig moeite om ff langs te komen. :)
 
Als bigscale62 niet door gaat dan ben ik ook wel geïnteresseerd om te komen passen!
Met 100kg en 2m lang zit ik aan de 56/58 dus passen kan geen kwaad. Aangezien Revit erom bekend staat groot te vallen :)
 
Vanavond komt iemand kijken Kev (ook al een blade rijder :P ) als dat niks wordt mag je ook komen passen :)
 
Sjakkie paste hem niet, toch iets te groot.
Wat mij betreft kan je hem een keer komen passen KeVvV. Woon in Nieuwegein en kan de hele week s'avonds behalve vrijdag, weekeind is ook geen issue. PB maar voor verdere details.

Toch bedankt voor het komen kijken Sjakkie, en meld je anders een keer aan bij de Lekstroom topic, rij ik ook mee, leuke lui uit de regio :) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan