DAINESE DYNO PRO D1 Motorschoenen - Advies gevraagd!

Griff

Die hard MF'er
8 jun 2008
429
1
Omg. Alkmaar
Voordat ik reacties krijg met "gewoon even gaan passen ergens" - Deze schoenen lijken niet aan te slepen en heb ze nergens kunnen vinden in een motorzaak, alleen online. Wel volle laarzen van Dainese tegengekomen, maar deze zitten toch net ff anders dan een schoen qua maat denk ik.

Ik zou graag willen weten of iemand hier deze schoenen heeft en hoe ze vallen qua maat? Mijn sneakersize is 45/46. Heb hiervoor goedkope Probiker laarzen gehad, die moest ik hebben in maat 46, maar mijn nette Van Bommels zijn weer 10.5/45.

Kan iemand hier mij vertellen hoe de maat van Dainese schoenen over het algemeen valt?

Thanks!

(schoen: DYNO PRO D1 SHOES )
 
"Italian made, not that wide"

Zijn de Dainese Torque d1's wel nog te vinden bij de Motorkledingcenter of Motorkledingstore, wellicht dat je die kan passen, dat is gewoon de hoge versie van....

--edit:
Even kijken of je ergens de voorgangers of de "afgeleide" versie kan vinden? Die zullen hoogstwaarschijnlijk vergelijkbaar zitten.
Anders in de winkel bestellen (en daar laten bezorgen) en als ze er zijn dan passen, zitten ze dan toch te krap kan je ter-plaatse nog afzien van koop.
Zitten ze goed, afrekenen en mee nemen naar huis.
 
"Italian made, not that wide"

Zijn de Dainese Torque d1's wel nog te vinden bij de Motorkledingcenter of Motorkledingstore, wellicht dat je die kan passen, dat is gewoon de hoge versie van....

--edit:
Even kijken of je ergens de voorgangers of de "afgeleide" versie kan vinden? Die zullen hoogstwaarschijnlijk vergelijkbaar zitten.
Anders in de winkel bestellen (en daar laten bezorgen) en als ze er zijn dan passen, zitten ze dan toch te krap kan je ter-plaatse nog afzien van koop.
Zitten ze goed, afrekenen en mee nemen naar huis.

Goede tips! Bedankt.
Dat filmpje heb ik inderdaad ook gevonden. Zelfs een size-chart opgezocht en m'n voeten opgemeten. Volgens die size-chart zou ik een maatje 42 moeten hebben.:?
Ik heb nog nooit een schoen gehad onder maat 44 welke goed zat, dus die chart heb ik ook niet zoveel aan dan. Natuurlijk ben ik ook weer ongeduldig en wil ik "NU NU NU" de schoenen hebben met dit prachtige weer, maar laten bestellen bij een zaak zelf is een goed idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan