Dainese eendelige pakken maten

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Hoi

Ik ben wat zo goed als nieuwe tweedehands Dainese eendelige pakken aan het opzoeken.
Maar ik krijg heel uiteenlopende antwoorden wat betreft lichaamslengte en bouw die zich in dezelfde maat wringen.

Misschien kan ik wat ervaringen krijgen van mensen met ongeveer dezelfde lichaamsbouw en eendelige Dainese pakken.

Ik ben 1,90m en weeg 80kg.

Moet ik nu een 54 - 56 - 58...?

Groetjes en bedankt alvast
9200000125025399.jpg
one_piece_suit_sizes.jpg
 
Niet evident als je een 2dehands pak online wil kopen.


2e hands on-line kopen ?

Een 54 waar iemand een jaar mee gereden heeft terwijl het pak iets te klein was... leer rekt en past zich aan.... dat is gewoon een 56 geworden na een jaar.

Ik zou nooit een pak 2e hand kopen zonder het te passen :N
Veel te veel kans dat de vorige eigenaar net op andere punten wat extra lichaam heeft dan jijzelf, belabberde pasvorm, ziet er niet uit en zit niet lekker.
 
2e hands on-line kopen ?

Een 54 waar iemand een jaar mee gereden heeft terwijl het pak iets te klein was... leer rekt en past zich aan.... dat is gewoon een 56 geworden na een jaar.

Ik zou nooit een pak 2e hand kopen zonder het te passen :N
Veel te veel kans dat de vorige eigenaar net op andere punten wat extra lichaam heeft dan jijzelf, belabberde pasvorm, ziet er niet uit en zit niet lekker.

Misschien toch eerst eens helemaal lezen en dan reageren.
Ik zei zo goed als nieuwe, miskoop toestanden enzo

En niet zo dramatisch doen over een leren pak.
tis geen astronautenpak e
 
Misschien toch eerst eens helemaal lezen en dan reageren.
Ik zei zo goed als nieuwe, miskoop toestanden enzo

En niet zo dramatisch doen over een leren pak.
tis geen astronautenpak e

Jij vraagt iets en er neemt iemand de moeite te reageren.

Top reacties zo :t

Gewoon het pak kopen dat volgens de door jezelf geposte lijst past,
En niet zo dramatisch doen over een leren pak.
tis geen astronautenpak e
 
Misschien toch eerst eens helemaal lezen en dan reageren.
Ik zei zo goed als nieuwe, miskoop toestanden enzo

En niet zo dramatisch doen over een leren pak.
tis geen astronautenpak e

Ga nou gewoon ergens diverse pakken passen...… zelfs binnen 1 merk zijn de pasvormen van de pakken verschillend.

Zo paste bij Alpinestars alleen de raceoverall mij goed, terwijl de goedkopere voor geen meter zaten. Een combi pak van Alpinestars zat helemaal voor geen meter terwijl een Daines combi wel goed zit. En van dat merk zitten de overalls weer compleet ruk bij mij.....

En het belangrijkste is: trek een pak aan en ga op jouw eigen motor of een vergelijkbare zitten. Dat is de enige maatstaf.
 
Als je bijvoorbeeld naar Termaat gaat kun je uitgebreid passen en de prijzen die ze daar hanteren zijn heel fatsoenlijk, dus kan je ook gelijk een pak kopen.

Het is ook niet fatsoenlijk om online een pak te kopen dat totaal niet blijkt te passen/zitten en dan maar weer terug te sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan