Dainese kleding in Italie kopen

Wheelie

Rookie
4 mei 2004
11
0
Utrecht
Hallo motormuizen,

Ik heb een heel mooi leren motorpak gezien. Dainese Monza 2 delig. Bij Arie molenaar kostie zonder kortingen 860,-. Ik heb een Italiaanse website gevonden waar hetzelfde pak voor 688,- wordt aangeboden. Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wat zouden jullie doen? Het pak importeren of bij Arie gaan zeuren om korting?

Hallo motormuizen,

Ik heb een heel mooi leren motorpak gezien. Dainese Monza 2 delig. Bij Arie molenaar kostie zonder kortingen 860,-. Ik heb een Italiaanse website gevonden waar hetzelfde pak voor 688,- wordt aangeboden. Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Altijd zeuren om korting.
weet dat er ong 35% a 40% op verdient wordt dus 20% korting zou mooi wezen.

Hallo motormuizen,

en dan gaat het na 2 maanden stuk... zit je met je mooie, uit Italie gehaalde, pakkie.... kun je beter iets meer geld uit geven!

als als als als......

sjong jonge zeg..

Dainese is geen 3e rangs rattenleer .... kwalitatief si het dacht ik wel beter. Mocht het ooit gebeuren, dan kan je altijd de nederlandse importeur aanspreken. Die zullen dan heus niet moeilijk doen.

als als als als......

sjong jonge zeg..

Dainese is geen 3e rangs rattenleer .... kwalitatief si het dacht ik wel beter. Mocht het ooit gebeuren, dan kan je altijd de nederlandse importeur aanspreken. Die zullen dan heus niet moeilijk doen.

je bent er blijkbaar al uit dat je het uit italie gaat halen, anders zou je niet zo kort door de bocht reageren.... jij vraagt om voors en tegens!?

weet je wat? zoek het lekker uit!

Ik ben wel benieuwd waar je uit opmaakt dat ik er al uit ben? Dat is namelijk zeker niet zo. Ik wil alleen graag weten of ik dingen over het hoofd zie. Ik heb namelijk weinig ervaring met het kopen van motorkleding en dit lijkt me de beste plaats om onafhankelijke adviezen te krijgen.

ik vraag me idd af hoe dat zit met de garantie maar als je aankoopsbewijs hebt en je nederlandse motorzaak stuurt t op naar dainese dan neem ik aan dat een zaak als dainese t toch wel in orde maakt. Dan ben je m ook niet langer kwijt dan iemand die m hier heeft gekocht, opsturen moet je toch wel.

Ik ben wel benieuwd waar je uit opmaakt dat ik er al uit ben? Dat is namelijk zeker niet zo. Ik wil alleen graag weten of ik dingen over het hoofd zie. Ik heb namelijk weinig ervaring met het kopen van motorkleding en dit lijkt me de beste plaats om onafhankelijke adviezen te krijgen.

jij vraagt over meningen wel-niet..... ik geef mijn idee wat problemen zouden kunnen opleveren.... krijg gelijk ´tjongejonge´ enz

die mentaliteit vind ik gewoon heel irritant, vragen om meningen en als dat niet is wat je wil horen, dan gelijk zeiken!

jij vraagt over meningen wel-niet..... ik geef mijn idee wat problemen zouden kunnen opleveren.... krijg gelijk ´tjongejonge´ enz

die mentaliteit vind ik gewoon heel irritant, vragen om meningen en als dat niet is wat je wil horen, dan gelijk zeiken!
Volgens mij heb je het toch echt tegen de verkeerde poster.
Kijk nou eens vanaf de eerste post.
En dan mag je weer :)

Terug
Bovenaan Onderaan