Dainese leren combi - mt52/54 - zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkH

MF veteraan
21 sep 2003
5.413
0
Enschede
Wegens (tijdelijke) beëindiging motorrijden en het niet op gewicht kunnen blijven, heb ik nog een zo goed als nieuw (5 jaar oud, maar max 10 keer gedragen) leren Dainese pak in de aanbieding.

Heb het pak gekocht toen ik 95 kilo woog en de intentie had om nog verder af te vallen. Zat dus goed strak. Maar helaas, er zijn nooit meer kilo's afgegaan. Ze zijn er zelfs alleen maar bijgekomen '(

Achterop de jas heb ik de tekst - FireBlade - laten zetten (in leer, gestikt, bij Verheul in Vroomshoop). Dus al je een Blade hebt of er van plan bent één aan te schaffen ben je meteen helemaal hip

Gaat dus om een Dainese leren combi.
Broek is maat 52 en jas 54.
Jas is een maatje groter omdat er een losse rugprotector in moet. In de jas zelf zit namelijk geen protectie op de rug. Ook geen ruimte (zak) om een stuk schuim in te drukken. Heeft te maken met de gedachte van Dainese dat een stuk schuim niet echt helpt bij een val en dat je gewoon een goede rugprotector moet hebben.
Eventueel heb ik ook een dainese wave rugprotector. Maar alleen in combinatie met jas.

Combi zat mij redelijk strak toen ik 95 kilo woog.
Ben 1,83 lang.
Ik denk dat dit pak goed past voor mensen van 180 tot 187 met een gewicht tot ca. 92 kilo.

Pak heeft nieuw €649 gekost en de tekst €65

Doe een fatsoenlijk bod en het is van jou !

Dainese2.jpg

Dainese3.jpg

DaineseFireblade4.jpg


Mail: mjvanderhorst@hotmail.com
06-21543666
 
Laatst bewerkt:
waar woon je? als je in de buurt woont heb ik zeker interesse voor 175eu voor het pak.

dainese wave heb ik al :P

(ik zit btw op de .mobi versie, dus daarom kan ik je profiel niet zien)

*mail verstuurd.
 
Laatst bewerkt:
Woelders, je hebt PB terug.

Ook voor eventuele anderen: rugprotector niet los te koop. Tenzij je het op akkoordje gooit met eventuele koper O-) En nee, ik ga niet iedereen op de hoogte houden wie dat eventueel zijn.

Tip voor koper: rugprotector levert al snel €50 op, dus eigenlijk kost het pak maar €150 . Moet je wel zelf dat ding ziente kopen :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan