Dainese lerencombi dames maat 42

NinjaNoob

MF veteraan
10 dec 2006
4.846
4
Haarlem
Te koop aangeboden omdat het niet langer gedragen word.

Dainese leren damescombi
Maat 42

Pak is 3 of 4 jaar oud (afgelopen 2 jaar niet gedragen) en goed onderhouden.
Vorige draagster is ongeveer 1.65 hoog en 65/70 kg (gegokte waarden)
Mag weg omdat zij nu in Australië zit en het pak in Almere.
Ter info pak is gedragen door iemand die altijd achterop zat, dus is in zeer goede staat.

Vraagprijs 350,- eu


full
 
Laatst bewerkt:
I denk niet dat het een italiaanse maat is. Ik geloof dat italiaanse maat 42 ongeveer maat 34 moet zijn. En dan heb je het over een klein en fijn popje.
 
I denk niet dat het een italiaanse maat is. Ik geloof dat italiaanse maat 42 ongeveer maat 34 moet zijn. En dan heb je het over een klein en fijn popje.
okay thnx voor de aanvulling _O- het is iig dan gewoon europeese maatvoering :Y
 
I denk niet dat het een italiaanse maat is. Ik geloof dat italiaanse maat 42 ongeveer maat 34 moet zijn. En dan heb je het over een klein en fijn popje.
okay thnx voor de aanvulling _O- het is iig dan gewoon europeese maatvoering :Y

Sinds wanneer behoort Italie niet meer tot Europa? ;)

Wikipedia--> De gebruikte maten zijn niet in elk land dezelfde. Zo komt maat 38 in Nederland overeen met maat 40 in België, 42 in Frankrijk, 44 in Italië, 44 of 46 in Spanje en Portugal en 12 in Engeland.

Ik denk ook dat het een Nederlandse maat 42 is. Gezien het postuur van deze dame is dat aanneemlijker dan een Italiaanse maat 42.
(alhoewel een maat 42 met genoemd postuur wel aan de ruime kant moet zijn geweest.)

De TS is alleen niet zeker van de lengte en het gewicht van de dame in kwestie én Dainese hanteert (tegenwoordig) normaliter een Italiaanse maatvoering. Daarin komt een Italiaanse maat 42 overeen met een Nederlandse maat 36. Het blijft giswerk.... -O-
 
Sinds wanneer behoort Italie niet meer tot Europa? ;)

Wikipedia--> De gebruikte maten zijn niet in elk land dezelfde. Zo komt maat 38 in Nederland overeen met maat 40 in België, 42 in Frankrijk, 44 in Italië, 44 of 46 in Spanje en Portugal en 12 in Engeland.

Ik denk ook dat het een Nederlandse maat 42 is. Gezien het postuur van deze dame is dat aanneemlijker dan een Italiaanse maat 42.
(alhoewel een maat 42 met genoemd postuur wel aan de ruime kant moet zijn geweest.)

De TS is alleen niet zeker van de lengte en het gewicht van de dame in kwestie én Dainese hanteert (tegenwoordig) normaliter een Italiaanse maatvoering. Daarin komt een Italiaanse maat 42 overeen met een Nederlandse maat 36. Het blijft giswerk.... -O-
nou de lengte klopt wel alleen het gewicht twijfel ik over...
durf er ook niet wat over te zeggen, ben bang voor klappeh :P
 
Vrouwen hè... :+

Helaas, ik ben 10 centimetertjes langer. Pak zal voor dan waarschijnlijk wat aan de korte kant zijn... -O-
tja weet niet waar je vandaan moet komen, maar als je intresse hebt zou ik zeggen kom em gewoon passen :Y
laat maar zie dat je niet echt om de hoe woont _O-
 
Laatst bewerkt:
is ze een normaal postuur?
mn huisgenootje is ook rond de 1.65 maar die is zo'n 60 kilo en dat is een normaal postuur (klein beetje vetjes dus :p), denk dat als ze 65-70 kilo weegt dat je haar dan wel euh.. mollig kunt noemen...
maar goed, het is voor haar wel een leuk pak denk ik als het past...
 
is ze een normaal postuur?
mn huisgenootje is ook rond de 1.65 maar die is zo'n 60 kilo en dat is een normaal postuur (klein beetje vetjes dus :p), denk dat als ze 65-70 kilo weegt dat je haar dan wel euh.. mollig kunt noemen...
maar goed, het is voor haar wel een leuk pak denk ik als het past...
ja hoor mijn zus is van normaal postuur :Y
Ik zou zeggen passen is weten... :P

edit ik zou dat nooit zeggen :N
:+
 
sorry, ze heeft nu ineens geen interesse meer.
hier gaat ze spijt van krijgen, maar goed, dat is haar keuze
succes verder
 
sorry, ze heeft nu ineens geen interesse meer.
hier gaat ze spijt van krijgen, maar goed, dat is haar keuze
succes verder
nix aan te doen, mocht ze van gedachten veranderen dan kan ze altijd nog ff kijken :Y
thnx :)

en jij suc6 de 15de
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan