Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[afbeelding]
och, heb de Thunderbird nog
Wel minder snel...Ook lekker
Wel minder snel...
Uniek ding, denk...
Te koop: Zeldzame Triumph Thunderbird Sport
Iemand nog interesse in kuipdelen
De mijne is perfect naar naked omgebouwd
En laat dit zo
http://link.marktplaats.nl/m916027917
Groet Arjo
En hoe ziet dat perfect er dan uit? Ben wel benieuwd naar een foto. Zelf bezig met een ombouw namelijk.
Moet langere afstanden woon/werk gaan rijden.. Beetje zonde op deze! Als ik hem niet verkoop zet ik hem weg.. voor later..Hey how come?
Moet langere afstanden woon/werk gaan rijden.. Beetje zonde op deze! Als ik hem niet verkoop zet ik hem weg.. voor later..
Tiger.. ja, maar welke dan!?O ja dat snap ik wel.. Tiger kopen
Tiger.. ja, maar welke dan!?
Iemand nog interesse in kuipdelen
De mijne is perfect naar naked omgebouwd
En laat dit zo
http://link.marktplaats.nl/m916027917
Groet Arjo
Heren,
Ik heb nog een kettingset met tandwielen liggen voor een Speed Triple T509 of 955i. Past natuurlijk ook op de Daytona T595 of 955i tot bouwjaar 2005.
De set heeft 100 km op mn motor gezeten en toen heb ik de set op de plank gelegd
Roept u maar!
Wat moet je er voor hebben dan?
Oei, geen idee, dit heb ik nooit eerder gehoort..Mede Daytona liefhebbers ik heb deze oproep ook in het techniek topic geplaatst maar wil het hier bij de kenners ook even onder de aandacht brengen :
Het betreft mijn 2006 955I Daytona...
eergister besloten om de zomermotor weer in orde te maken nu het volgende:
Voor de winter Accu opgeladen en losgekoppeld , bij het aansluiten ging de verlichting aan (is automatisch op deze motor en de Benzine pomp ging aan ( ook normaal)
Echter bij indrukken van de start knop brandde de zekering direct door 30A!!!
Zo heet geworden dat het zekeringenblok ook schade heeft opgelopen....
Alles direct weer losgekoppeld en de Accu na laten kijken bij de motorzaak en nieuwe zekeringen gehaald.
Zekeringen blok losgemaakt en aan de onderkant bekeken waar de kabelboom zit, duidelijk is dat de dikke stroomkabels die naar de Startmotor lopen heet geworden zijn en de zekering aansluiting in het zekeringblok heeft doen smelten.
Ik ben van plan deze twee kabels via een bypass met een nieuwe zekering ertussen weer in orde te maken want het zekeringblok heeft op die plek teveel smeltschade.
Tips zijn welkom wat ik verder nog in de gaten moet houden en nalopen :
- bypass maken met 30A zekering ertussen , dus niet meer via het zekeringblok.
- dikke stroomkabel die op de starter zit loskopelen en kijken of er spanning opkomt
- startmotor controleren of die vast zit ( in de versnelling gezet en even het achterwiel gedraaid) of is een klap met die goeie oude hamer wat?
Dus nogmaals wat kan ik zelf nog meer nalopen, doen?
gr, G
Wat de gek geeft 100 Eurie!?
Laat maar weten..
Sorry ik kan je ook geen advies geven. Wellicht even in het Speedtriple topic posten. Daar zitten een paar techneutenMede Daytona liefhebbers ik heb deze oproep ook in het techniek topic geplaatst maar wil het hier bij de kenners ook even onder de aandacht brengen :
Het betreft mijn 2006 955I Daytona...
eergister besloten om de zomermotor weer in orde te maken nu het volgende:
Voor de winter Accu opgeladen en losgekoppeld , bij het aansluiten ging de verlichting aan (is automatisch op deze motor en de Benzine pomp ging aan ( ook normaal)
Echter bij indrukken van de start knop brandde de zekering direct door 30A!!!
Zo heet geworden dat het zekeringenblok ook schade heeft opgelopen....
Alles direct weer losgekoppeld en de Accu na laten kijken bij de motorzaak en nieuwe zekeringen gehaald.
Zekeringen blok losgemaakt en aan de onderkant bekeken waar de kabelboom zit, duidelijk is dat de dikke stroomkabels die naar de Startmotor lopen heet geworden zijn en de zekering aansluiting in het zekeringblok heeft doen smelten.
Ik ben van plan deze twee kabels via een bypass met een nieuwe zekering ertussen weer in orde te maken want het zekeringblok heeft op die plek teveel smeltschade.
Tips zijn welkom wat ik verder nog in de gaten moet houden en nalopen :
- bypass maken met 30A zekering ertussen , dus niet meer via het zekeringblok.
- dikke stroomkabel die op de starter zit loskopelen en kijken of er spanning opkomt
- startmotor controleren of die vast zit ( in de versnelling gezet en even het achterwiel gedraaid) of is een klap met die goeie oude hamer wat?
Dus nogmaals wat kan ik zelf nog meer nalopen, doen?
gr, G