Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

p5pb15095170.jpg


Uitlaatje van Ome Ali zit eronder, mooi stukje rvs laten lassen.
Moet nog wel langs de dealer, voor mijn gevoel is hij wel wat trager.
Het geluid valt me niks tegen, niet te met de DB killer er nog in.
 
Stil hier!
Kwam gisteren een rechter spiegel tegen tussen mijn rommel. Komt van mijn oude T595 af. Iets kras schade door ongeplande val.Glas netjes heel. Iemand interesse?
 
Ik heb nog steeds veel problemen met een smeltende 30A zekering, heel vervelend.
Terwijl er vorig jaar een nieuwe regulator is geplaatst...
Hopelijk wordt het snel opgelost voor de lente eraan komt!
 
Ik heb nog steeds veel problemen met een smeltende 30A zekering, heel vervelend.
Terwijl er vorig jaar een nieuwe regulator is geplaatst...
Hopelijk wordt het snel opgelost voor de lente eraan komt!

Dat is minder... Wanneer gaat de zekering kapot, onder het rijden?. De regelaar zit voor de zekering, en een zekering gaat kapot door een te hoog stroomverbruik na de de zekering. Dus aan de regelaar ligt het niet. Zekering 2 en 3 zijn 30A. Welke gaat er stuk? Na 2 gaat het naar het contactslot, en 3 is de accu voeding.
 
Het is zekering 3 en het is volgens mij niet door een spiekstroom want ze smelt ... de volledige zekering is na een ritje gesmolten!


Oooh zo, ik begrijp. Dan heb je overgangsweerstand in de klemming van de zekering in de zekeringkast. Als je de pootjes van de zekering iets tegen elkaar in verbuigt gaat deze er strakker in. Nu zal de zekering er wel erg los in zitten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan