Dakar 2006 - The Long Way Round

Het is een leuke serie om te bekijken. Ze waren niet optimaal voorbereid, geen briljante off-road rijders, geen geboren campeerders, talenwonders, monteurs etc. Onafhankelijk van de bandenkeus, keus van motorfietsen, de sponsoring tot het laatste busje vet en de volgwagens met materiaal hebben ze wel een droom gerealiseerd door deze reis door te zetten. Als alles gladjes was verlopen was de video op zeker niet zo'n succes geweest.
 
psssst, die africa twin van me ... die moet ik minimaal 3x per week uit het zand op rapen als het al niet meer is ;)

Het is zo wel een goede fitness oefening! *O*

Moet je misschien ff een plankje onder je jiffy doen, dan valt ie niet namelijk niet steeds om :Y
 
En dat zegt iemand op een R1 die een simpele SV650S niet eens bij kan houden :r

Ga ergens de stadswacht uithangen mislukte politie agent :W
Pleur op man. Zou je een boordcomputer hebben gehad, dan was er pas iets na te kijken.
Zelf rij je alleen op fietspaden met toevallig stuifzand erop :Z

:W :W :W
 
Back on topic


full



De startnummers van de motorfietsen
 
Ik ga me ook niet verlagen naar jouw niveau dus :W

Dan zul je toch iets meer in huis moeten hebben dan een lagere school diploma en een stadswachten certificaat ;)

Pleur op man. Zou je een boordcomputer hebben gehad, dan was er pas iets na te kijken.
Zelf rij je alleen op fietspaden met toevallig stuifzand erop :Z

:W :W :W

En dat zegt iemand die swinters ze motor ophokt om vanaf een veilige warme stoel commentaar op iemand te geven die hij totaal niet kent :r

Maar apparte fietspaden rijdt ik dan op volgens jou :)

img00328az.jpg
 
Dan zul je toch iets meer in huis moeten hebben dan een lagere school diploma en een stadswachten certificaat ;)

:(

Ga ff ergens anders lopen kutten. Ik ben jouw gefuck goed zat.
 
Nog goede voornemens het nieuw jaar, beetje aardiger voor mekaar ofzo? :+
 
Dan zul je toch iets meer in huis moeten hebben dan een lagere school diploma en een stadswachten certificaat ;)En dat zegt iemand die swinters ze motor ophokt om vanaf een veilige warme stoel commentaar op iemand te geven die hij totaal niet kent :r

Maar apparte fietspaden rijdt ik dan op volgens jou :)

(Afbeelding)

Kereltje, je maakt je weer onsterfelijk op dit forum. Straks ga je weer vreselijk lopen huilen en krijgen we weer zo´n janktopic dat je het niet meer ziet zitten en de kritiek niet aankan. Wat mijn opleidingsniveau betreft, ik durf er veel om te verwedden dat ik je daar vreselijk mee aftroef, dus maak jezelf niet belachelijk. Het is trouwens "zijn" of "haar", in dit geval haar. Ik hoop je nog een keer in het echt tegen te komen, want ik ben benieuwd of je dan ook zo´n grote bek hebt. De laatste keer zat je stilletjes in een hoekje, dus dat zal de volgende keer ook wel weer zo zijn.

En hier laat ik het maar even bij!
:W :W :W
 
Gezellig bij van Drunen zie ik. Die maakt het trouwens ook nog niet echt waar.
Het is verstandig om niet volle bak te rijden, dat had hij zich ook voorgenomen.
Ik ben blij dat hij dat vol kan houden tot nu dan, t'is verleidelijk om als het lekker gaat ook door te gaan duwen totdat je een verraderlijke put tegenkomt.
Eerst maar eens finishen. :Y

Edit:
Al is volle bak rijden ook betrekkelijk als je de uitslag ziet, toch redelijk bij, nummer 19 van de 229. :}
Hopelijk gaat hij zich niet laten verleiden om toch maar een stapje teveel te zetten. :X

Edit2: waarom 2 minuten penalty in de overall standings? O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan