Dakar 2010

sja je kunt zien dat de meeste op dit forum geen verstand hebben van het alles...
Ze presteren geen zak is een uitspraak die erg zielig is,deze mannen hebben op het hoogste niveau gereden
Ja? Welke zijn er wereldkampioen geworden? Jurgen of Jos wellicht?
,iets waar iedereen op dit forum nooit zal komen.Ik begrijp de reactie van jurgen,want het is een naai streek om later toch op je eigen auto aanpassingen te doen waar de andere door zijn uitgevallen..
Ik snap 't best, maar elkaar de tent uitvechten omdat je auto problemen vertoont terwijl je in een experimentele auto rijdt en daar dan hard over gaan klagen is niet professioneel of sportief.
Coronel klaagde niet, maar vond dat dat bij een eerste poging met een experimentele auto hoort. Terecht.
 
sja je kunt zien dat de meeste op dit forum geen verstand hebben van het alles...
Ze presteren geen zak is een uitspraak die erg zielig is,deze mannen hebben op het hoogste niveau gereden,iets waar iedereen op dit forum nooit zal komen.Ik begrijp de reactie van jurgen,want het is een naai streek om later toch op je eigen auto aanpassingen te doen waar de andere door zijn uitgevallen..En het ego bij deze mannen is sportief aan de rally deelnemen! Maar als er door een paar lapzwanze hier op het forum wordt gezegd dat ze niks presteren moet je je eigen toch naar laten kijken..

waardeloos
Niemand hier op het forum zegt ook dat hij dat varkentje wel even zal wassen en daar zit het verschil ;)
Tuurlijk, ze presteren wat maar naar mijn mening en een heleboel andere moeten je praatjes e.d. gelijk zijn aan de prestatie's.
Heb je dus een hoop babbels en een grote mond hoor je ook dus een hoop goeie dingen te presteren op het niveau waar je zit en dat schort er aan vind ik en daarom hebben we het over ego's ;)
Heb het op mijn werk ook, als ik dingen zeg en die niet waar kan maken lig ik er gewoon uit dus ja iedereen heeft er wel mee te maken met praatjes/ prestaties alleen op een ander niveau.
 
Ja? Welke zijn er wereldkampioen geworden? Jurgen of Jos wellicht?Ik snap 't best, maar elkaar de tent uitvechten omdat je auto problemen vertoont terwijl je in een experimentele auto rijdt en daar dan hard over gaan klagen is niet professioneel of sportief.
Coronel klaagde niet, maar vond dat dat bij een eerste poging met een experimentele auto hoort. Terecht.


dus je moet op dit forum een wereldkampioen zijn om respect te krijgen ??
sjonge jonge zolang je het zelf niet na bootst om op een hoog niveau te rijden en wel cometaar levert op mensen die je de vouwen uit je broek rijden,daarvoor zit er rechts bovenin zo,n kruisje.En dan moet je geen waardeloze verhalen gaan typen als je niet weet waar het om draait
 
dus je moet op dit forum een wereldkampioen zijn om respect te krijgen ??
Nee, je moet niet klagen over consequenties van keuzes die je zelf hebt gemaakt.
sjonge jonge zolang je het zelf niet na bootst om op een hoog niveau te rijden en wel cometaar levert op mensen die je de vouwen uit je broek rijden,daarvoor zit er rechts bovenin zo,n kruisje.
Misschien moet jij die dan maar 's gaan aanklikken ;)
En dan moet je geen waardeloze verhalen gaan typen als je niet weet waar het om draait
Ik weet prima waar 't om gaat. Ken je mij? Weet je welke ervaringen ik heb? Wie ben je om over mij te oordelen?

Ik zeg dat iemand niet moet zeiken. Ik geef ook een voorbeeld van iemand met vergelijkbare sportieve prestaties als Jurgen die het wel goed doet, namelijk niet zeiken, maar de consequenties van een experimentele auto dragen.
 
Nee, je moet niet klagen over consequenties van keuzes die je zelf hebt gemaakt.Misschien moet jij die dan maar 's gaan aanklikken ;)Ik weet prima waar 't om gaat. Ken je mij? Weet je welke ervaringen ik heb? Wie ben je om over mij te oordelen?

Ik zeg dat iemand niet moet zeiken. Ik geef ook een voorbeeld van iemand met vergelijkbare sportieve prestaties als Jurgen die het wel goed doet, namelijk niet zeiken, maar de consequenties van een experimentele auto dragen.


jha ik klik het kruisje aan want jullie meningen en veroordelingen gaan ver boven de waarheid..Welke ervaringen je hebt wil ik niet weten maar zo te lezen leer je er zeer weinig van :z

mvg ( vdg monteur dakar ;) )
 
jha ik klik het kruisje aan want jullie meningen en veroordelingen gaan ver boven de waarheid..
Waarheid? Kom op zeg, Jurgens waarheid zeker?

Ga eerst deze linkjes 's ff lekker doorlezen:
DeArmeStudent in "Dakar 2010"
Randyfisherman in "Dakar 2010"
Longneck in "Dakar 2010"
Corsaro in "Dakar 2010"
Randyfisherman in "Dakar 2010"
Autoreply in "Dakar 2010"
GixxieRay in "Dakar 2010"

Daar zit geen leugen bij. Presteert vdG iets? Nee, na 3 dagen eruit, terwijl 95% van de deelnemers het langer volhoudt.

Is zijn commentaar onprofessioneel/zwak/te groot ego/grote bek? Ja, die mening is hier redelijk unaniem lijkt 't als je al die reacties hierboven doorleest.

Zijn wij nou met z'n allen gek, of zou het wellicht toch een ietsiepietsie aan zijn commentaar liggen?
 
sja je kunt zien dat de meeste op dit forum geen verstand hebben van het alles...
Ze presteren geen zak is een uitspraak die erg zielig is,deze mannen hebben op het hoogste niveau gereden,iets waar iedereen op dit forum nooit zal komen.Ik begrijp de reactie van jurgen,want het is een naai streek om later toch op je eigen auto aanpassingen te doen waar de andere door zijn uitgevallen..En het ego bij deze mannen is sportief aan de rally deelnemen! Maar als er door een paar lapzwanze hier op het forum wordt gezegd dat ze niks presteren moet je je eigen toch naar laten kijken..

waardeloos
Het eerste wat je zegt ben ik het helemaal mee eens!! Die mannen hebben inderdaad op het hoogste niveau gereden en presteren wel degelijk.

Maar de uitspraken die Jurgen heeft gedaan zijn uiterst onprofessioneel!! Je maakt deel uit van een team en behoort je ook zo te gedragen. Dat geldt ook voor de anderen inderdaad. Ja Jurgen is benadeeld, maar je team zo afvallen hoort gewoon niet.

Zo vind ik het ook niet helemaal gepast dat jij het volgende zegt, laten we het allemaal iets nuanceren en vriendelijk houden...

ja je kunt zien dat de meeste op dit forum geen verstand hebben van het alles...

Maar als er door een paar lapzwanze hier op het forum wordt gezegd dat ze niks presteren moet je je eigen toch naar laten kijken..

waardeloos

jha ik klik het kruisje aan want jullie meningen en veroordelingen gaan ver boven de waarheid..Welke ervaringen je hebt wil ik niet weten maar zo te lezen leer je er zeer weinig van

mvg ( vdg monteur dakar )

Het ging over de onprofessionele houding van JvdG, waar iedereen een andere mening over heeft, zo ook jij. Geheel terecht uiteraard en ik ben ook met je eens dat mannen als Jurgen wel degelijk topprestaties leveren. Maar een coureur als Coronel springt er een stuk professioneler en sportiever mee om. Het ging om een proef, dus je verwachtingen mogen niet hooggespannen zijn. Dat is wat we in dit topic even aantoonden.

Jammer dat jij dan met nare posts roet in het eten gooit. Dat jou een andere mening is aangedaan dan een ander is geheel terecht, maar onderbouw deze dan en breng het wat genuanceerder. Dan houden we het nog een beetje gezellig...

Laten we deze nutteloze discussie nu maar eindigen :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een gelul dat Jurgen nog nooit iets gepresteerd heeft. Hij is wel een van de laatste Nederlandse coureurs geweest die het langer dan een jaar of twee heeft volgehouden in de GP's en die punten heeft behaald in de MotoGP. Ik denk dat het nog heel lang duurt voordat er ooit nog een Nederlander zal zijn die dat kan zeggen. En hij is de laatste Nederlander geweest die een race heeft gewonnen die deel uit maakte van een wereldkampioenschap, namelijk in de Supersport in Valencia. Maar nee, vergeleken met andere Nederlandse wegracecoureurs van nu heeft hij niks gepresteerd hoor. M.a.w., lul niet zo stom.

En over dat uitvallen nu, het is verbazingwekkend dat alle McRae buggies zijn uitgevallen behalve die van teambaas Leyds zelf en van zijn maatje Coronel. Toeval? Hij heeft € 250.000 euro betaald voor dat kreng, vind je het dan gek dat hij teleurgesteld is als het dan blijkt dat het een barrel is?
 
Laatst bewerkt:
Wat een gelul dat Jurgen nog nooit iets gepresteerd heeft. Hij is wel een van de laatste Nederlandse coureurs geweest die het langer dan een jaar of twee heeft volgehouden in de GP's en die punten heeft behaald in de MotoGP. Ik denk dat het nog heel lang duurt voordat er ooit nog een Nederlander zal zijn die dat kan zeggen. En hij is de laatste Nederlander geweest die een race heeft gewonnen die deel uit maakte van een wereldkampioenschap, namelijk in de Supersport in Valencia. Maar nee, vergeleken met andere Nederlandse wegracecoureurs van nu heeft hij niks gepresteerd hoor. M.a.w., lul niet zo stom.

En over dat uitvallen nu, het is verbazingwekkend dat alle McRae buggies zijn uitgevallen behalve die van teambaas Leyds zelf en van zijn maatje Coronel. Toeval? Hij heeft € 250.000 euro betaald voor dat kreng, vind je het dan gek dat hij teleurgesteld is als het dan blijkt dat het een barrel is?
Ah, alle JvdG fans komen mij doodlullen :')

Zeg ik dat JvdG nooit wat heeft gepresteerd? 8 jaar racen in de koningsklasse met als beste resultaat een 11e plek is best netjes hoor.
Ik vermeldde dat ik mij niet aan de indruk kon onttrekken dat nederlandse (weg)coureurs, zowel in de auto als in op de motor altijd een hele grote bek hebben over wat er allemaal fout gaat, maar nooit de fout bij zichzelf leggen.
Ook in dit geval, als vdG er zo nodig spatlappen op had gewild, zet die er dan zelf aan ipv achteraf te gaan kankeren omdat je het allemaal beter weet.

Ik hoorde notabene voor vertrek naar ik meen Leyds zelf al zeggen (op RTL7) dat ze niet wisten of de buggy's de Dakar uit konden rijden omdat er diverse problemen waren. Als je dan 250K ( :') )gaat betalen voor een auto waarvan je weet dat hij het wellicht niet gaat halen ben je toch niet de allerprofessioneelste als je dan nog gaat zeiken over optredende problemen en ff lekker gaat afgeven op je team.

Laten we het nou gewoon weer over de Dakar hebben en bij deze hoop ik dat JvdG volgende jaar de start van de 4e dag meemaakt :W
 
Laatst bewerkt:
Ah, alle JvdG fans komen mij doodlullen :')

Zeg ik dat JvdG nooit wat heeft gepresteerd? 8 jaar racen in de koningsklasse met als beste resultaat een 11e plek is best netjes hoor.
Ik vermeldde dat ik mij niet aan de indruk kon onttrekken dat nederlandse (weg)coureurs, zowel in de auto als in op de motor altijd een hele grote bek hebben over wat er allemaal fout gaat, maar nooit de fout bij zichzelf leggen.
Ook in dit geval, als vdG er zo nodig spatlappen op had gewild, zet die er dan zelf aan ipv achteraf te gaan kankeren omdat je het allemaal beter weet.

Ik hoorde notabene voor vertrek naar ik meen Leyds zelf al zeggen (op RTL7) dat ze niet wisten of de buggy's de Dakar uit konden rijden omdat er diverse problemen waren. Als je dan 250K ( :') )gaat betalen voor een auto waarvan je weet dat hij het wellicht niet gaat halen ben je toch niet de allerprofessioneelste als je dan nog gaat zeiken over optredende problemen en ff lekker gaat afgeven op je team.

Laten we het nou gewoon weer over de Dakar hebben en bij deze hoop ik dat JvdG volgende jaar de start van de 4e dag meemaakt :W
Duidelijke uitleg!!

Discussie closed O-)
 
Ah, alle JvdG fans komen mij doodlullen :')

Zeg ik dat JvdG nooit wat heeft gepresteerd?

:?

Makkelijk is het inderdaad. Wel valt mij op dat een flink deel van de nederlandse coureurs vaak een grote bek hebben, maar weinig presteren. Ik noem Verstappen, vdG en er zijn er nog een stuk meer. Ze presteren geen zak, maar hebben wel het hoogste woord.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan