Dakar ralley

knut

MF'er
24 nov 2003
151
0
Helmond
Hoi

Wie kan mij vertellen waar de Dakar ralley start ?
Is dat in Barcelona of in Clermont-Ferrand ?
En kan je daar zo gaan kijken of is het voor een bepaald gezelschap ?

grtz knut
 
Mischien is DITeen beter plek voor zo'n vraag.............







Ik heb al gezocht....barcelona

;)

[edit]
beetje laat


Volgens mij kun je daar gewoon kijken hoor, publiek hoort daar toch gewoon bij ?
 
ben blij, vroeger zat ik al 1 week voor kerst al niet meer in de buurt.. nu pas 1 dag voor oud&nieuw...
 
28 en 29 december is de technische keuring. Erg leuk om mee te maken. Met een goedkope vlucht zit je zo in Barcelona. Echter, de verwachting is dat het verschrikkelijk druk gaat worden. De laatste keer in Spanje waren er een miljoen kijkers bij de proloog. 31 december is er een kort proloogje, en 1 januari is het vertrek vanuit Barcelona. Een leuke manier om een anders Oud & Nieuw te vieren!
Zelf gaan we met een Landruiser ernaar toe, we hebben een persaccreditatie, en dat is wel zo handig natuuurlijk!

Meer weten? Kijk dan ook eens op onze site!
 
ben blij, vroeger zat ik al 1 week voor kerst al niet meer in de buurt.. nu pas 1 dag voor oud&nieuw...

sictc-man! ga jij er heen dan?

die KTM's zijn echt :9~ (de eencylinders dan)...zou ze weleens in het echt willen zien. Die mannen die Dakar op hun motor proberen te bereiken zijn voor mij echte helden :}
 
wanneer de tijd heb (en dat heb ik nu) en het geld heb (dat misschien niet) ga ik altijd op de motor effe kijken naar de start... tis nu wat verder doorrijden maar toch... de proloog is altijd wel leuk om te zien... vorige keer was het echt niet leuk meer zo druk het was... :+

(ik ging toen voor de 2wheeldrive yamaha, niet voor de ktm's ;) )
 
Hier vind je straks een dagboek tijdens de Dakar(http://wwwdutchorangeteam.nl ). Ben zelf bij de presentatie geweest van het team in Harderwijk.
Beetje aanmoedigen die mannuhhh...

Mzzl Neo
 
Terug
Bovenaan Onderaan