Dakar-topic

Hmm... snap het denk ik. O-) Bort en Coma zijn alle 2 fout gereden en rijden nu bijna samen op. Daardoor heeft Coma alleen het verschil in starttijd goed gemaakt, nog niet genoeg om de leiding over te nemen. :+
bort start als eerste en rijdt 3 min. fout, coma start daar 2 min achter en rijdt goed. Daarna rijdt bort naar coma toe.

Dan heeft coma 2 minuten voorsprong in de etappe, maar de achterstand in klassement is 10 minuten
 
Laatst bewerkt:
wordt een drama straks als de auto's en trucks bij de achterblijvers komen
 
casteu heeft een probleem

edit, nee later gestart
 
Laatst bewerkt:
012 - JEREMIAS ISRAEL ESQUERRE(CHL) HONDA 00:56:57 -12
010 - JUAN PEDRERO GARCIA(ESP) YAMAHA 00:58:20 -13
009 - DAVID CASTEU(FRA) KTM 00:58:32 -14
019 - ALESSANDRO BOTTURI(ITA) YAMAHA 01:00:25 -15
017 - MICHAEL METGE(FRA) YAMAHA 01:00:29 -16
029 - LAIA SANZ PLA-GIRIBERT(ESP) HONDA 01:01:10 -17

nrs 12 t/m 17 staan dicht bij elkaar in het alg. klassement
 
Laatst bewerkt:
die rus die bij de pedaalemmers op 1 rijdt heeft tussen wp2 en 3 ergens 10 minutebn afgesneden
 
auto's. niet de trucks

mijn analytisch vermogen is een beetje hoog :')
 
Laatst bewerkt:
Humphrey Senn van Basel is uit de race.
Gister in de woestijn moeten slapen in gezelschap van Coronel wegens brandstoftekort.
Daarna verder kunnen rijden naar bivak.
Met fikse vertraging begonnen aan etappe van vandaag, maar na 5 km weer naar bivak moeten terugkeren met mechanische problemen, wss koppeling.
Dit is niet meer op tijd goed gekomen en moest opgeven.
 
Das toch een rijkelui zoontje, met een vader uit het Midden-oosten. Die zal weer iets in de olie doen.......tja heb je de waarde van een vat olie gezien op dit moment. Blijft er weinig over om van te racen.
 
de tijd dat er motorfietsen stuk gaan is aangebroken
 
Eerlijk gezegd denk ik dat de nadruk bij de meeste rookies sowieso ligt op "heel houden" en "uitrijden".
Complete rally noobs zitten er ook niet veel bij in een Dakar denk ik.


maar dat is redelijk random, behalve dat de rookies minder ervaring hebben in heel houden. Voorspellen wordt erg moeilijk nu.
 
Sam Sunderland, vond uitrijden niet nodig die ging er vol voor. Of dat de manier is......denk t niet, maar ik vind t wel leuk zo een er bij.
 
Eens, maar die is ook niet bepaald meer een newbie te noemen.
Volgens mij heeft ie ook sowieso moeite om zaken heel te houden, inclusief zichzelf.
 
Laatst bewerkt:
:$ Ow ik dacht dat dit zijn eerste Dakar was,..... In filmpjes naar het evenement toe had ie al wel aangekondigd dat ie de Dakar ooit een x ging winnen. :}
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan