Dakar-topic

De motoren en quads komen maandag niet in actie bij de achtste etappe van de Dakar Rally. Dat besluit is genomen na het overlijden van Paulo Gonçalves.
 
CR-6-633x400.png



Vandaag gewonnen, maar jammer genoeg zonder Robby Gorden
 
Oei.

 
Edwin Straver nekwervel gebroken en moest worden gereanimeerd. '(

 
Zo jammer he, een van de weinige nl motor deelnemers die ik echt leuk vind en wat ook een "normaal"persoon lijkt te zijn.
Het verhaal van 10 minuten geen hartslag lijkt mij wel weer erg bijzonder als hij daar dan normaal uit komt
 
Ik meende dat dat kritische punt al een stukje eerder lag ? anyway, het is te hopen dat hij er goed weer uit komt.
Vraag me trouwens wel af hoe ze weten dat hij 10 min geen hartslag had, reed er iemand direct achter ofzo ?
 
Ik meende dat dat kritische punt al een stukje eerder lag ? anyway, het is te hopen dat hij er goed weer uit komt.
Vraag me trouwens wel af hoe ze weten dat hij 10 min geen hartslag had, reed er iemand direct achter ofzo ?

Ja vanaf 6/7 minuten gaat de klok lopen, maar na 10 minuten is de kans op blijvende schade groot.
Maar ik denk dat ze met de satelliet en dergelijke ongeveer de tijd van de val en dat er hulp was kunnen berekenen.
 
Ik ga ook van zoiets uit maar je weet nooit of zn hart meteen is gestopt dus daarom snap ik de uitspraak niet zo goed.. net of het anders niet erg genoeg is ofzo ?!

In ieder geval niks minder dan het beste voor deze strijder! Hoop dat hij er snel boven op komt
 
G
Ja vanaf 6/7 minuten gaat de klok lopen, maar na 10 minuten is de kans op blijvende schade groot.
Maar ik denk dat ze met de satelliet en dergelijke ongeveer de tijd van de val en dat er hulp was kunnen berekenen.
Gisteravond begrepen dat hij geen pols slag meer had toen er een andere rijder bij was, meteen gereanimeerd en na een aantal minuten ging het weer vanzelf.

Verder nog geen nieuws volgens mij
 
G

Gisteravond begrepen dat hij geen pols slag meer had toen er een andere rijder bij was, meteen gereanimeerd en na een aantal minuten ging het weer vanzelf.

Verder nog geen nieuws volgens mij
Zoals die fransman het zei viel de hartslag weg, terwijl hij er naast zat.
Ze hadden de helikopter al ingeseind om te komen
 
Zo heb ik het ook begrepen idd.
Maakt verder ook niet uit maar ik was benieuwd hoe ze aan de info kwamen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan