Dakar voor de deur

Vandaag de 1000 beurt gehad... Mocht nu van Van Harten naar hartelust draaien aan de gaskraan... 8-)

Denk niet dat ik nu nog 1:27 haal O-) :X ;)

Maar hij trekt als de spreekwoordelijke tierelier *D Ze hebben ook vandaag de middenbok en kofferdragers bevestigd :)

Vandaag ook eens de ankers uitgeprobeerd... Rem ik bot hard... ABS springt er in... en in directe reactie laat ik voorrem los om vervolgens 'm weer aan te leggen |( Wist niet dat al zo diep er in zat... Tweede poging ging al beter... Anker werkt trouwens :}

@oossie: dank voor de info :} Als ik 10.000km uit die Enduro 3 kan halen ben ik tevreden
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

heb sinds zondag net zo'n apparaat. Naja, hij staat nog niet in de garage, maar dat zal binnen nu en 2 weken zijn.
Goed te horen dat hij zo goed bevalt.
Heb de mijne 2e hands gekocht, ook alles derop en deraan.

Een jaar geleden een 93er f650 gehad, beviel goed. Hoop aan deze ook veel plezier te beleven.

MVG Frank-Jan(loris 65)
 
De zoekmachine werkt in ieder geval wel met de nieuwe software.....
Zelf hel oude dames weet hij nog op te sporen in het stoffige archief. ;)
 
Na vandaag staat de km teller op 172km. Even getankt omdat ik morgen richting Hengelo ga... dat was niet nodig. Met 158 km gereden bleken er 5,76 litertjes te missen... 1:27,4 :o 8-) Wel voor mijn doen rustig gereden O-) ;)
:o

Met 158 km kan ik er weer 11 liter ingooien..

rustig rijden past dan ook niet in mn vocabulaire :z




Mooie fiets verder! veel plezier ermee :Y
 
Laatst bewerkt:
alle BMW's zijn ook lelijk,inclusief deze BMW moet het gewoon bij koekblikken houden.
toch veel :] ermee...

Kwestie van smaak gelukkig ;)
En zo'n BMW gebruik je ook heel anders dan een KTM.
Wel vind ik de 1-pitters van BMW een beetje buitenbeentjes, maar ik zou best zo'n Dakar willen hebben als mijn DR het ooit begeeft (maar dat duurt denk ik nog wel even)... al heeft ie door z'n hogere gewicht standaard toch minder voelbaar vermogen (op papier meer, maar in realiteit komt mijn DR toch echt een stuk sneller vooruit door 50kg minder gewicht)
 
Terug
Bovenaan Onderaan