Dames motorjack

Dacht bij het lezen van het topic en de naam van degene die het geplaatst had, dat mijn vriendin ook de weg naar dit forum had gevonden. Maar zijn natuurlijk wel meer Annemieke\'s op deze planeet :)


ook van die jetsers zo groot!! dat ze een maat 46 moet kopen om ze erin gepropt te krijgen :?
 
Laatst bewerkt:
ik val na een avond stappen altijd af als een trein.... kilo of drie vier eraf... (ik weeg 80 kg)

ps; ik drink wodka, \'k pis er al zo drie liter af.... dan een kipschotel en dan s\'nachts met mijn zatte kloten erachter komen dat ik zo maar twee drie kg minder weeg :? zal met bier wel anders zijn (blijft hangen) maar dat kan ik niet velen..
 
ik val na een avond stappen altijd af als een trein.... kilo of drie vier eraf... (ik weeg 80 kg)

ps; ik drink wodka, \'k pis er al zo drie liter af.... dan een kipschotel en dan s\'nachts met mijn zatte kloten erachter komen dat ik zo maar twee drie kg minder weeg :? zal met bier wel anders zijn (blijft hangen) maar dat kan ik niet velen..

Nee hoor, ik heb hetzelfde met bier!
\'K weeg b.v. voor carnaval +/- 60 kg, erna nog maar 56 á 57 kg :? :? :?
 
DAMES & HEREN......


bij deze annamarie......

samantha.jpg
 
Laatst bewerkt:
DAMES & HEREN......


bij deze Marieke !!

samantha.jpg
Uhm zal aan mij liggen maar de topicstarster heet Annemieke... wie is dit dan :? Haar zus :? :P
Trouwens volgens mij heet ze ( de dame op de foto.) geen Marieke maar Samantha })
Op vrijdag 18 januari 2002 21:31 schreef Annemieke het volgende:
Ik zoek een leren motorjack, maar alles wat ik aantrek lijkt gemaakt voor elfjes |( . Weet iemand een winkel/kledingmerk, waar je met een gezonde maat 46 terecht kunt? (44 zou ook moeten lukken, maar dan moet ik eerst mijn t..ten wegtrainen in de sportschool :P ).
Ik draag nu een pilotenjack, heeft iemand dat model ergens gesignaleerd inclusief bescherming?

Groet, Annemieke
 
Op maandag 21 januari 2002 15:46 schreef HELLdesker het volgende:Uhm zal aan mij liggen maar de topicstarster heet Annemieke... wie is dit dan :? Haar zus :? :P
Trouwens volgens mij heet ze ( de dame op de foto.) geen Marieke maar Samantha })


details m\'n waarde.... details....
 
Nee hoor, ik heb hetzelfde met bier!
\'K weeg b.v. voor carnaval +/- 60 kg, erna nog maar 56 á 57 kg :? :? :?

Hoelang ben jij dan? als je zo licht bent..

Ik zelf ben 1.87 en weeg 67 en heb 6,3% vet op mijn lichaam (politie keuring)
Als je normaal gewicht heb zit je rond de 20% vet
Dus ben wel nieuwsgierig hoelang jij bent..
 
:P hahahahahaa gaat lekker hier


[hintmodus]

Dames houdt je maten voor je en niet aan de jongetjes vertellen.
dan blijft het topic ook ON topic })

[/hintmodus]
 
Heb nog nooit zo gelachen om een topic!
Mijn complimenten .. hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha :+

enne welkom nog annemiek.
 
Ik draag nu een pilotenjack, heeft iemand dat model ergens gesignaleerd inclusief bescherming?
Groet, Annemieke

Je kunt ook losse beschermstukken (van bijv. Dainese of Knox) kopen en die er door een naaiatelier erin laten zetten. Al wat ze hoeven te doen is zakjes naaien waar de beschermstukken in passen. De zakjes kunnen open en dicht door klittenband. Zo zit het nl. ook in \'het echt.\' De beschermstukken zijn ook van precies dezelfde soort als gebruikt wordt in gewone pakken/jassen/etc. (Dainese in Dainese, Knox in MQP). Die van Knox zijn goedgekeurd en wat zachter en flexibeler dan van Dainese. Je moet er wel rekening mee houden dat je jas een stuk strakker zit daarna, en na enige tijd nog meer als gegoten, tenminste bij die knoxprotectoren, want die gaan naar je lichaam staan.(Die van Dainese zijn daar denk ik te hard voor. Die van Knox heb ik zelf ook.) Kijk even of je een beetje kunt \'passen\' in de winkel. Voor mijn knieen heb ik uiteindelijk elleboogbeschermers genomen, want er waren alleen hele grote kniebeschermers. Ook zijn er volgens mij maar 2 maten (Knox dan) klein en groot, maar dit weet ik niet zeker. Ik ben wel een beetje bang dat je bij die Knox protectoren het moet doen met wat je vind, wordt nl door Motorama gedistribueerd. (Motorama...EMG)
 
Je kunt ook losse beschermstukken (van bijv. Dainese of Knox) kopen en die er door een naaiatelier erin laten zetten. Al wat ze hoeven te doen is zakjes naaien waar de beschermstukken in passen. De zakjes kunnen open en dicht door klittenband. Zo zit het nl. ook in \'het echt.\' De beschermstukken zijn ook van precies dezelfde soort als gebruikt wordt in gewone pakken/jassen/etc. (Dainese in Dainese, Knox in MQP). Die van Knox zijn goedgekeurd en wat zachter en flexibeler dan van Dainese. Je moet er wel rekening mee houden dat je jas een stuk strakker zit daarna, en na enige tijd nog meer als gegoten, tenminste bij die knoxprotectoren, want die gaan naar je lichaam staan.(Die van Dainese zijn daar denk ik te hard voor. Die van Knox heb ik zelf ook.) Kijk even of je een beetje kunt \'passen\' in de winkel. Voor mijn knieen heb ik uiteindelijk elleboogbeschermers genomen, want er waren alleen hele grote kniebeschermers. Ook zijn er volgens mij maar 2 maten (Knox dan) klein en groot, maar dit weet ik niet zeker. Ik ben wel een beetje bang dat je bij die Knox protectoren het moet doen met wat je vind, wordt nl door Motorama gedistribueerd. (Motorama...EMG)

zouden jullie vrouwen eigenlijk ook borst beschermers willen hebben? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan