Dames motorjack

Annemieke

Rookie
18 jan 2002
2
0
Spijkenisse
Ik zoek een leren motorjack, maar alles wat ik aantrek lijkt gemaakt voor elfjes |( . Weet iemand een winkel/kledingmerk, waar je met een gezonde maat 46 terecht kunt? (44 zou ook moeten lukken, maar dan moet ik eerst mijn t..ten wegtrainen in de sportschool :P ).
Ik draag nu een pilotenjack, heeft iemand dat model ergens gesignaleerd inclusief bescherming?

Groet, Annemieke
 
als je in de kop v NH bent, of op de Motorbeurs Utrecht, ga ff langs Rob\'s motor accesoires, vraag naar de Ma van Rob, en jij gaat gelukkig naar huis.

(nee ik heb geen aandelen in die tent, maar wel goeie ervaringen.)
 
Ik zoek een leren motorjack, maar alles wat ik aantrek lijkt gemaakt voor elfjes |( . Weet iemand een winkel/kledingmerk, waar je met een gezonde maat 46 terecht kunt? (44 zou ook moeten lukken, maar dan moet ik eerst mijn t..ten wegtrainen in de sportschool :P ).
Ik draag nu een pilotenjack, heeft iemand dat model ergens gesignaleerd inclusief bescherming?

Groet, Annemieke

[totaal nutteloze bijdrage]

Klinkt als de moeder van Abeltje }) :]

(op de motor met zijspan)
 
Ik zou inderdaad ook lekker naar de motorbeurs in Utrecht gaan 21,22,23 en 24 februari. Daar hebben ze meer damesjacks dan jij kunt tellen ;) En vaak nog voor een leuke prijs ook. Niet alles is goedkoper op de beurs, maar je hebt wel veel motorwinkels bij elkaar, dus kan je gewoon lekker op zoek naar een mooi en goed jack.
 
Ik heb zelf voor m\'n doorrijjack een herenjas mt. 52 gekocht. De damesjassen zijn volgens mij gemaakt voor dames zonder schouders. In maat 48 pasten m\'n schouders nog steeds niet maar ik kon er wel een 2-ling in kwijt :? :? .
Heb wel goede dingen over MJK gehoord.
 
Is iedereen die hier in dit topic een :^ plaatst soms een beetje gefrustreerd ofzo :?

Plaatjes, gaat eens naar http://www.koelkast.nl (deze website) toe om wat \"af te koelen\".........
 
Laatst bewerkt:
Is iedereen die hier in dit topic een :^ plaatst soms een beetje gefrustreerd ofzo :?

Plaatjes, gaat eens naar http://www.koelkast.nl (deze website) toe om wat \"af te koelen\".........

als het over s*x (en t**ten) gaat is bij mij thuis het aanbod groter als de vraag (er van uitgaande dat ik de aanbiedende partij ben). gefrustreerd ? nee maar bijzonder gedreven op bepaalde gebieden jah dat ken je wel zeggen

als ik een vrouw zou zijn was ik een slet van het ergste soort :P :+

dus moet je bij mij niet over t**ten beginnen... want dan wil ik ze zien ook 8-) , waarom begint ze er eigenlijk over :? volgens mij wil ze ze promoten ofzo }) ze had het ook over d\'r enorme... taille kunnen hebben..... |(
 
als het over s*x (en t**ten) gaat is bij mij thuis het aanbod groter als de vraag (er van uitgaande dat ik de aanbiedende partij ben). gefrustreerd ? nee maar bijzonder gedreven op bepaalde gebieden jah dat ken je wel zeggen

als ik een vrouw zou zijn was ik een slet van het ergste soort :P :+

dus moet je bij mij niet over t**ten beginnen... want dan wil ik ze zien ook 8-) , waarom begint ze er eigenlijk over :? volgens mij wil ze ze promoten ofzo }) ze had het ook over d\'r enorme... taille kunnen hebben..... |(

Mijn eerste bijdrage aan dit topic moet louter gezien worden MET knipoog, maar ik denk dat ze er over begint omdat dit voor motorrijdsters nu eenmaal een probleem is in sommige gevallen, en daar is haar hele posting op gericht lijkt me, het feit dat ze er niet goed in past......
 
Ik heb zelf voor m\'n doorrijjack een herenjas mt. 52 gekocht. De damesjassen zijn volgens mij gemaakt voor dames zonder schouders. In maat 48 pasten m\'n schouders nog steeds niet maar ik kon er wel een 2-ling in kwijt :? :? .
Heb wel goede dingen over MJK gehoord.

Ik heb een pak bij MJK laten maken en ben daar zeer tevreden over...

:} :} MJK :} :}
 
Aaaaaahhhhh, effe koud afdouchen zou ik zo zeggen,
Nee, ik ben érg begaan met jullie lot. ;)
Probeer eens zo\'n kleermaker die jullie maat neemt. Aaaaaaahhh, ik doe het m\'n zelf ook aan.....
 
Hartelijk dank allemaal voor de substantiële en minder substantiële bijdragen :} .

Ik ga sowieso lekker passen op de motordagen, nog 32 nachtjes slapen :P .

En by the way, ik had het niet over mijn enorme taille, omdat die het probleem niet was.
Wel wonderlijk dat de kledinglijnen voor vrouwen zo totaal niet in overeenstemming zijn met de cupmaten die door de reclamemakers gebruikt worden om allerlei artikelen voor heren aan de man te brengen ;) ...
 
Tja , mannen he..........
Ze zouden beter moeten weten met al die TV en Media hypes.....
 
Hartelijk dank allemaal voor de substantiële en minder substantiële bijdragen :} .

Ik ga sowieso lekker passen op de motordagen, nog 32 nachtjes slapen :P .

En by the way, ik had het niet over mijn enorme taille, omdat die het probleem niet was.
Wel wonderlijk dat de kledinglijnen voor vrouwen zo totaal niet in overeenstemming zijn met de cupmaten die door de reclamemakers gebruikt worden om allerlei artikelen voor heren aan de man te brengen ;) ...

\'k zie ook weinig maat 46 in die reclames :? en wat is je taillemaat dan eigenlijk ;) geen 32 neem ik maar ff aan anders stond je wel in het guinnes book of records denk ik :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een geklaag hier over vrouwematen. Kijk naar je eigen horecaspoilers. Reken maar dat een hoop lui hier in het bezit zijn van zwembanden en bierbuiken (en dan de motor maar proberen lichter te krijgen...).
 
Dacht bij het lezen van het topic en de naam van degene die het geplaatst had, dat mijn vriendin ook de weg naar dit forum had gevonden. Maar zijn natuurlijk wel meer Annemieke\'s op deze planeet :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan