Dames motorkleding Dainese/Held/Grid/Rev'it

SparkViv

MF veteraan
10 okt 2011
5.373
713
Mijn kast wordt nu toch echt te vol... :N
Dus kleding opruimingstijd! *O*

+ Alles is gedragen door mij zelf. 1,76m, 65kg
+ Passen kan altijd; mogelijk in Capelle aan de ijssel / Zuid-holland.
+ Versturen wil ik uiteraard ook doen, maar verzendkosten en risico zijn voor de koper.
+ Nummers vanuit de tabel en nummers van de foto's komen overeen.
+ Meer foto's kan ik altijd aanleveren indien gewenst :)
+ Ik ben altijd erg netjes met mijn spullen, afraggen doe ik niet aan! Dus mocht er iets niet goed zijn is dat aangegeven in het opmerkingen veld
+ Niet eens met de prijs? Pb'tje met jouw gedachten over de prijs mogen altijd :)

Wat ligt er in de kast?MaatOpmerkingenPrijs
1. Dainese 2 delig leren motorpak Avro 2Italiaanse maat 42Altijd heel netjes mee omgegaan. Na elke rit vuil verwijderd van de witte delen. Ieder jaar tweemaal ingevet en eenmaal grondig schoongemaakt. Enige minpunt aan heel het pak is een klein 'kaal' plekje onderaan de rits. Maar dat is amper te zien.SOLD
2. Rev'it Madison motorjeansW28 L 32Kniebeschermers zitten er ook bij. Broek is amper gedragen. Cordura€50,-
3. MQP regenpakMWat ouder regenpak maar nog steeds waterdicht. Makkelijk aan- en uitdoen door de vele ruime ritsen. Komt in een opbergtas€25,-
4. Booster laarzen38Staat op waterproof, maar die garantie durf ik niet meer te geven omdat het heel lang geleden is dat ik deze aan heb gehad. Wel amper gedragen, maar dat is ook wel te zien op de foto'sSOLD
5. J.a.g. motorhandschoenenS/8Ooit snel gekocht voor lessen omdat ik niet in de ranzige handschoenen van de motorrijschool wilde rijden :P Amper gebruikt.€5,-
6. Held 4touring jasMGoed gebruikt, maar geen (val)schade. Niet meer waterdicht, maar wel met extra binnenjas en bescherming. Mooi voor een achteroppieSOLD
7. Held 4touring broekLGoed gebruikt, maar geen (val)schade. Staat large maar ik heb zelf vaak medium, dus valt wat kleiner. Niet meer waterdicht, wel nog met protectie en extra binnenbroek. Mooi voor een achteroppie. Op de foto kleuren de knievlakken roodachtig, maar in het echt zijn deze nog gewoon zwart. Krijg het niet goed voor elkaar om dit normaal op de foto te krijgen... :(SOLD
8. GRID leren motorpakMMet stretch stukken erin. Erg fijn comfortabel motorpak wat ik met plezier heb gedragen. De aanhechting van de rits om de jas aan de broek vast te maken is los maar kan makkelijk genaaid worden.SOLD


Foto's (zijn klikbaar voor groter formaat):

1. SOLD

2.
20191229_135453.jpg 20191229_135541.jpg 20191229_135546.jpg

3.
20191229_141232.jpg 20191229_141339.jpg

4.
Verkocht.

5.
20191229_123224.jpg 20191229_123233.jpg

6.
Verkocht.

7.
Verkocht.

8.
Verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Lol. Eh. Was het niet van plan. En zowel, dan was het mijn pakkie an geweest. Of pakkie uit juist :+
Maar inderdaad, ik rij nu alleen nog maar de Honda Africa Twin en nu met de AT ziet het er een beetje gek uit om mezelf in leer daar erop te hijsen. Zonde van zo'n mooi pak om alleen maar in de kast te hangen dus vandaar te koop op MF.

/einde achtergrond verhaal :')
Kopen? :)
 
Laatst bewerkt:
Free kick! 🙊
Al zou ik met zulke mooie kleding een grotere kast kopen.
Leer is altijd mooi om te dragen, rij ik met de GS ook mee.. :]
 
Bump, nog steeds beschikbaar!
Nieuwe seizoen komt eraan :] be ready!
 
Hoe valt die MQP regenoverall?
Ik ben iets groter en iets zwaarder... (181cm/72kg) ….

Of kan dat echt niet voor een man? Zitten er coupenaden in ofzo???
 
Het is een regenpak wat ik overgenomen heb van een man. Dus niet specifiek voor een vrouw gemaakt :)
Ik kan 'm voor je opmeten als je wilt?
Passen mag altijd als het een beetje in de buurt is voor je.
 
Bump. Dainese pak is nu ook naar een nieuwe eigenaresse :)
 
Uiteraard, geen probleem :) stuur me even een PB dan kunnen we wat afspreken
 
Ik heb misschien interesse in nummertje 6.
Maar, laat haar eerst even mijn macna jas aantrekken ( voor t beeld ) want, maat M lijkt mij zo klein ? Ik zelf draag XL, maar ik ben nogal breed gebouwd als dame zijnde. Die vriendin van mij is wel wat smaller en iets kleiner. ( kleiner dan 1.65 ).

Ik kom hierop terug.
 
Nummertje 6 komt vanmiddag iemand voor langs om te passen :) Als die verkocht wordt dan zal ik 'm hier wegstrepen en het je laten weten Malissa.
Het is een dames M, ik ben zelf redelijk smal maar ben wel gezegend met genoeg hout voor de deur zeg maar en deze past prima. Voor de wat stevigere/bredere dame gaat de jas geen match zijn ben ik bang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan