Dames opgelet!!!!! Droomvakantie te koop

Oppie

MF veteraan
10 nov 2004
6.272
0
Spijkenisse
Zit je nu al een tijdje te dubben of je een keer op een motor vakantie wilt gaan????
Of je een weekje in de Ardennen wilt rijden met een gezellige groep??
Dan is HIER je kans!!!!!! Want.............


De Über gezellige Parking club gaat aankomende Zaterdag een week lang cruisen in de Ardennen.
Aangezien er een onfortuinlijke afvaller is door ziekte is er een xtra plaats vrijgekomen in het dames huisje.
Mocht je dus zin en tijd hebben, een beetje avontuurlijk bent ingesteld en zin hebt om te sturen een week lang met deze gezellige club dan kan je je hier aanmelden *O*

We hebben besloten er een bieding van te maken en de hoogste biedster gaat dus mee op deze onvergetelijke vakantie :Y

Openings bod is unaniem vast gesteld op 100€.

Succes en tot Zaterdag :W
 
full


ik help wel :Y

Zo gezellig wordt het :)
 
Ik zie dat het iig gezellig is onder de wel bekende mensen maar zo schiet het niet op natuurlijk :N
Ga eens even bij jullie zelf na wie deze vakantie VERDIEND en geef haar de link zodat zij de gelukkige kan zijn om mee te gaan *O*


:W
 
LET OP!!!!!

Vanavond zijn de qualificatie rondes op de parking bij Feyenoord, wil je dus mee, kom vanavond langs en wie weet maak je een goeie kans :Y *D



:P :+
 
Hoi :W

Ik ben Esmeralda, ik ben een avontuurlijke meid die houdt van stappen en nog héél veel andere leuke dingen ;)
Ik zou graag meegaan met jullie, maar ik weet nog niet 100% zeker of ik dan al mee kan want ik heb pas geleden mijn borsten laten vergroten...ik weet dus niet of dat dan al kan...ik moet namelijk voldoende rust nemen om het zaakje te laten genezen en zo achterop de motor schud mijn dubbel D-tje natuurlijk wel erg hard...

Ik hou jullie op de hoogte...en alvast een avontuurlijk kusje voor jullie allemaal :W



Oh ja...mijn bod! Ik denk als jullie mij zien dat jullie zelf tegen elkaar gaan opbieden!!! Mijn 'openings'bod is ook 100 euro...per half uur































:+
 
Hoi :W

Ik ben Esmeralda, ik ben een avontuurlijke meid die houdt van stappen en nog héél veel andere leuke dingen ;)
Ik zou graag meegaan met jullie, maar ik weet nog niet 100% zeker of ik dan al mee kan want ik heb pas geleden mijn borsten laten vergroten...ik weet dus niet of dat dan al kan...ik moet namelijk voldoende rust nemen om het zaakje te laten genezen en zo achterop de motor schud mijn dubbel D-tje natuurlijk wel erg hard...

Ik hou jullie op de hoogte...en alvast een avontuurlijk kusje voor jullie allemaal :W



Oh ja...mijn bod! Ik denk als jullie mij zien dat jullie zelf tegen elkaar gaan opbieden!!! Mijn 'openings'bod is ook 100 euro...per half uur































:+


Jij woont toch straks al in België :?
Dus niet zeuren en net doen alsof je een leuke meid bent Roelie ;)







:+
 
Hoi :W

Ik ben Esmeralda, ik ben een avontuurlijke meid die houdt van stappen en nog héél veel andere leuke dingen ;)
Ik zou graag meegaan met jullie, maar ik weet nog niet 100% zeker of ik dan al mee kan want ik heb pas geleden mijn borsten laten vergroten...ik weet dus niet of dat dan al kan...ik moet namelijk voldoende rust nemen om het zaakje te laten genezen en zo achterop de motor schud mijn dubbel D-tje natuurlijk wel erg hard...

Ik hou jullie op de hoogte...en alvast een avontuurlijk kusje voor jullie allemaal :W
Oh ja...mijn bod! Ik denk als jullie mij zien dat jullie zelf tegen elkaar gaan opbieden!!! Mijn 'openings'bod is ook 100 euro...per half uur

OPTELSOM
Siliconen borsten + houden van héél veel andere leuke dingen
+ als jullie mij zien, jullie tegen elkaar gaan opbieden = ?

opeens weet je het
je bent homo O-)

Maar wel een dure :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan