Dames sportief leren motorpak

Dat was ik inderdaad vergeten als optie. we gaan van te voren nog even babbelen bij topskin of sander duren om te kijken of het goed mogelijk is om een pak hier en daar wat aan te passen. Mocht dat nou echt een fluitje van een cent zijn dan kunnen we inderdaad op de beurs wat leuks proberen te kopen en dat laten vermaken.

@Dinant: Nu alweer een nieuwe? Ik heb de nieuwe modellen gezien bij termaat in nijmegen. R1 is niet veel veranderd, maar de r6 wel. Erg gewaagd
 
ik heb een kombi van Spyke. Daar zit al een beetje rugprotectie in de jas ingenaaid. Niet zo goed als een losse rugprotectie, maar het is igg wat. Spyke pakken zijn ook goed voor lange benen. Ik ben 173 en hij past. Had misschien nog een beetje langer gekund, maar ik ben tevreden.
 
Losse broek en jas hebben we ook al bekeken. Jas is geen probleem, maar de broeken leverd het zelfde probleem als met de combi's: Een maat groter om de protector te laten passen leverde weer veel te veel ruimte bij haar benen (merken: IXS, MQP, Alpinstar en nog iets...)
We wachten nu een telefoontje af of de overall van IXS in maat 40 besteld kan worden. De brave broeders van de motorzaak wilde een aanbetaling, en als het pak dan niet pas... pech gehad. Maar de baas van de zaak zou er deze week nog eens naar kijken.... :P
Anders maar eens rondneuzen op de motorbeurs in utrecht (wordt een lange dag...)

Ze bedoelen dat je juist geen combi koopt! Je hebt in leer 3 soorten hele pakken:
a) een 1-delig pak
b) een combi (2-delig) pak
c) een 2-delig pak dat geen standaard combi is.

Die laatste kan je samenstellen door losse jassen en broeken die ze in de winkel hebben hangen. Je neemt dan een broek die bij haar benen past en een jas die bij har bovenlichaam+protector past. 2 verschillende maten dus (mogelijk 2 verschillende merken als de ritsen passen).
 
Dat was ik inderdaad vergeten als optie. we gaan van te voren nog even babbelen bij topskin of sander duren om te kijken of het goed mogelijk is om een pak hier en daar wat aan te passen. Mocht dat nou echt een fluitje van een cent zijn dan kunnen we inderdaad op de beurs wat leuks proberen te kopen en dat laten vermaken.

@Dinant: Nu alweer een nieuwe? Ik heb de nieuwe modellen gezien bij termaat in nijmegen. R1 is niet veel veranderd, maar de r6 wel. Erg gewaagd
En als je GiRl1100S nou vraagt waar zij het heeft laten doen...zij vertelt dat ze lange benen heeft (sja klopt ech wel :Y ) ennuh dat ze haar pak op maat heeft laten maken omdat het anders ook te ruim zat... *O*
 
En als je GiRl1100S nou vraagt waar zij het heeft laten doen...zij vertelt dat ze lange benen heeft (sja klopt ech wel :Y ) ennuh dat ze haar pak op maat heeft laten maken omdat het anders ook te ruim zat... *O*
:Y Zij heeft het ook aan laten passen. En Fazero heeft een stuk tussen zijn pak laten zetten omdat het te kort was. Ziet er netjes uit :)
 
Ik weet niet waar jij hem zou willen laten maar die van mij moet ook echt wel in m'n broek hoor :P En alleen op het circuit? :N Ik rij er altijd mee, ik heb hem helaas al eens getest :X en ik was er blij dat ik hem om had!

Piccie voor de ideevorming ;)
(Afbeelding)
:^ sluit me er bij aan.
De eerste keer dat ik op mijn rug belande zonder rugprotector.. voelde dat toch eigenlijk wel naakt aan..
Dus rij sindsdien ook altijd met eentje rond! *O*
geeft trouwens ook nog fijne ondersteuning aan de onderrug
 
inderdaad, zonder rugprotector zit ik ook niet lekker.
We kregen net een telefoontje dat ter maat in Nijmegen de IXS overal in maat 40 binnen heeft. Dus die gaan we zaterdag eens even passen.
 
Ik heb de Assen combi van het merk Difi, later een rugprotector gekocht.
Het kost wat moeite, maar dan kan ik 'm wel onder m'n pak aan. Broek gaat dan alleen wat lastiger dicht :o

Als ik ooit een nieuw leren pak nodig heb, ga ik waarschijnlijk ook voor maatwerk van MJK. Mijn vriend heeft er een overall van en hij zweert erbij. Hij heeft toen ook bij het maken ervan aangegeven dat er ruimte moest zijn voor een rugprotector, dat verwerken ze dan meteen in het ontwerp.

Laat je nog weten hoe het IXS pak bevalt?
 
Ik heb de Assen combi van het merk Difi, later een rugprotector gekocht.
Het kost wat moeite, maar dan kan ik 'm wel onder m'n pak aan. Broek gaat dan alleen wat lastiger dicht :o

Als ik ooit een nieuw leren pak nodig heb, ga ik waarschijnlijk ook voor maatwerk van MJK. Mijn vriend heeft er een overall van en hij zweert erbij. Hij heeft toen ook bij het maken ervan aangegeven dat er ruimte moest zijn voor een rugprotector, dat verwerken ze dan meteen in het ontwerp.

Laat je nog weten hoe het IXS pak bevalt?

Ik post zaterdag wel even hoe het gaat met dat IXS pak. MJK ligt helaas boven het budget...
 
Heb bij gelukkig de rugprotector nog niet nodig gehad (helm en kniestukken waren voldoende 8-) ), dacht dus dat dat ding gewoon boven je broek ophield.
Een vriendin van mij is 1,81 m en is qua broek en losse jas (geen combi dus, want ik denk dat dat voor jouw vriendin moeilijk gaat worden of je moet het idd laten maken) heel goed geslaagd met Evo. Was niet zo heel erg duur, en over de kwaliteit weet ik niet zo veel, alleen dat het setje haar heel goed bevalt tot nu toe ivm met de lengtematen. Succes!
 
ga eens bij verheul in vroomshoop langs, die is niet duur. en broek op maat kost bij hun niks meer dan een broek van alpine star (€300).
 
Nou, we komen net van Termaat vandaan en WE ZIJN GESLAAGD!!!! Dit is echt de beste motorzaak voor dames kleding! Mijn vriendin heeft dus de overal van IXS gekocht. Het zat als gegoten en er paste nog goed een rugprotector onder. Die rugprotector gaan we nog even zoeken, hoewel ze daar al wel een redelijke hadden..
Al met al is er nog een net prijsje van gemaakt en zijn we 680 euro armer maar met een erg mooi pak de winkel uitgelopen.
Het is de IXS winner geworden (foto) Foto met vriendin in pak volgt nog.

full



Voor als er jongens van Termaat mee lezen (en dat doen ze): Bedankt voor de uitstekende service!
 
De Dainese YoYo heeft ook geen rugprotector :? (dacht van wel maar ja)
En laat die foto maar komen, Cobain })
(of anders kan je de foto hier plaatsen: Vrouwen in leer motorpak sexy ???? )
 
Nou, we komen net van Termaat vandaan en WE ZIJN GESLAAGD!!!! Dit is echt de beste motorzaak voor dames kleding! Mijn vriendin heeft dus de overal van IXS gekocht. Het zat als gegoten en er paste nog goed een rugprotector onder. Die rugprotector gaan we nog even zoeken, hoewel ze daar al wel een redelijke hadden..
Al met al is er nog een net prijsje van gemaakt en zijn we 680 euro armer maar met een erg mooi pak de winkel uitgelopen.
Het is de IXS winner geworden (foto) Foto met vriendin in pak volgt nog.

(Afbeelding)


Voor als er jongens van Termaat mee lezen (en dat doen ze): Bedankt voor de uitstekende service!

Ziet er erg mooi uit; goede keuze
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan