Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor de tip. Ik had eigenlijk altijd het idee bij ducati dat je dan ongeveer plat ligt op de motor, maar moet zeggen als ik naar de plaatjes kijkt valt dat best mee? Ik neem het mee bij m'n zoektocht..!Zelf rij ik onderhand alweer 5 jaar rond op een 600cc Ducati Monster, lekker licht en handelbaar.
Voor zo”n €2.500 is er wel een goed exemplaar te vinden.
Met 48 hele pk”s trekt het de straatklinkers niet los maar het stuurt als het spreekwoordelijke scheermes.
Thanks voor de tip, maar moet zeggen dat dat wel een model is die ik persoonlijk iets minder vindt. Iets meer 'naked' mag van mij welHeb je al gekeken naar de GSX 1300R?
Ondanks de grote cilinderinhoud is deze motor een beginnersfiets pur sang. Het vermogen komt ook heel lineair vrij.
Wat ik altijd bij een motor mis, dat is een kraantje met 'reserve-stand'.
Net als bij m'n brommertje. Heeft geen benzine-meter en ook geen dagteller.
Als ie naar 'reserve' gedraaid wordt, dan heb je nog 15KM.
BTW Mijn FZ heeft wel een reserve-stand.
Alleen doet ie het niet bij mij. Niet alleen bij mij dat ie 't niet doet.
In alle jaren FZ ben ik er maar 1 tegengekomen waarbij de reserve-knop wel werkte.