Dames! ! !, Wat zijn jullie favoriete type fietsen


Riep iemand ROOD???

full



O-)
 
Voor deze gaan wij van het weekend kijken :

sDIbvR_large.jpg


Mooi groen is niet lelijk!!!
O, voor ik het vergeet: kijken voor mijn vriend niet voor mij. Ik zou straks graag een ZZR 600 willen:

207_LRckhn_large.jpg


of een Thundercat misschien

245_VYETSc_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed nog een keer:

Voor het aan de haak slaan van een leuke meid, of gewoon om een lekker geil wijf te palen, is een rode motor een must!

misschien om een bitch te scoren dat een honda voldoet, maar dat wil ik niet proberen. B|

zo! *D
 
HEB WEL ES GEHOORD DAT EEN SOES SV650 EEN VROUWENFIETS IS.....

was nl bij safe veenendaal daar kwam een knul met een sv650 aan,opzich niks mis mee..maar zijn maten vroegen of ie op de motor van zijn meissie was ;)

ff zonder dollen ik denk dat zo'n sv best wel goed is als vrouwenfiets...maar ook als beginnersfiets voor ECHTE kerels.........
 
Goed nog een keer:

Voor het aan de haak slaan van een leuke meid, of gewoon om een lekker geil wijf te palen, is een rode motor een must!

misschien om een bitch te scoren dat een honda voldoet, maar dat wil ik niet proberen. B|

zo! *D
O shit, wat doe ik dan met een rode motor :?
 
:^

TS: Neem mevrouw mee naar motorzaken en laat haar lekker bekijken wat er allemaal is en wat haar wat lijkt.
Zitten/proefrit/kopen/rijden...
:^
Zo is dat!
Laat je vriendin diverse motoren proberen, je neemt toch ckers ook niet de eerste de beste man die je ziet. Die probeer je toch ook eerst uit 8-)
 
:^
Zo is dat!
Laat je vriendin diverse motoren proberen, je neemt toch ckers ook niet de eerste de beste man die je ziet. Die probeer je toch ook eerst uit 8-)

Met dat verschil, dat je die niet koopt, maar hij jou (de vrouw) "krijgt" in ruil voor leuke kleding enzo O-)
 
hoi,

voor beginnende vrouwtjes raad ik de suzuki GZ 125 marauder aan...!
kan je direct ook doorverwijzen naar autozone.be, mn zus verkoopt de hare...met fotoke...meer info op barbaar19@hotmail.com

succes en sportieve groeten


Ach ja... Waarom moeten vrouwen op een GZ 125 Maraurder beginnen? en niet de mannen? Echt waar he, mannen |(
Nou lieverd ik raad jou een 25 kw aan... voor de komende 2 jaar ofzo *D
en ik zal er ook ff een foto doen van mijn beginnende fiets...
Zeker een aanrader voor alle vrouwen!

full
 
Gewoon lekker een SV kopen! Dit is mijn tweede SV en het rijdt echt super! En zelfs mijn vriend die een RSV R rijdt, pikt hem af en toe even in om er mee te spelen!!



full
 
Denk dat mijn vrouw uiteindelijk een of andere ss gaat rijden.

Met een beetje pech moet ik mijn R1 bij haar inleveren als ze eenmaal d'r rbw heeft :X
 
Sissi rijdt nu een GPX :+ (zeker een leuke beginnersfiets)heb er echt veel lol mee!

Maar ben al flink aan het sparen voor deze :9~
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan