Dames! ! !, Wat zijn jullie favoriete type fietsen

Ach ja... Waarom moeten vrouwen op een GZ 125 Maraurder beginnen? en niet de mannen? Echt waar he, mannen |(
Nou lieverd ik raad jou een 25 kw aan... voor de komende 2 jaar ofzo *D
en ik zal er ook ff een foto doen van mijn beginnende fiets...
Zeker een aanrader voor alle vrouwen!

(Afbeelding)

Hallow dan! :}
Wanneer gaan we uit O-)

8-)
 
Hallo dames/heren,

Wat is nou jullie favoriete :] fiets, als het gaat om rij gemak sturen etc.

Een vriendin van mij moet binnen kort afrijden, en wil gelijk een motor.
Wat is volgens jullie een goede motor om mee te beginnen.

p.s. foto bij plaatsen :)

als ie maar stoer is 8-)
 
Voor die vriendin?
Een cbr600f, zijn echte vrouwenfietsen })
Dit is mijn droommotor:

full


Maar omdat ik daar nu geen geld voor heb, ga ik wel eerst voor die damesfiets :P
 
Ach ja... Waarom moeten vrouwen op een GZ 125 Maraurder beginnen? en niet de mannen? Echt waar he, mannen |(
Nou lieverd ik raad jou een 25 kw aan... voor de komende 2 jaar ofzo *D
en ik zal er ook ff een foto doen van mijn beginnende fiets...
Zeker een aanrader voor alle vrouwen!

(Afbeelding)


Das een GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
L shirtje....

En dat was mijn punt..maar ik maak er verder geen punt van.

Die bovenste knoopjes hadden wel wat losser gemogen ;)

Mooie fietsen heb je toch tegenwoordig..deze stond en staat duidelijk voor in de rij



[Last update] dit heb ik niet geschreven dit was mijn zwarte kant
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt Pter.
Kijk maar eens naar de post van Hawkeye.
En het is niet eens tegen Janice!

Ik kan er gewoon nix aan doen, ik zie zo'n vrouw op zo'n motor. Wat wil een man nog meer
 
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt Pter.
Kijk maar eens naar de post van Hawkeye.
En het is niet eens tegen Janice!

Ik kan er gewoon nix aan doen, ik zie zo'n vrouw op zo'n motor. Wat wil een man nog meer


shit shit shit ff editten...

word ik straks geslagen ...fff gauw weghalen..
 
shit shit shit ff editten...

word ik straks geslagen ...fff gauw weghalen..

Dat zijn zeker 24 stokslagen als ze daar achterkomt.
Ik zal nix tegen Tomsoes zeggen, misschien kom je er nog onderuit dan. Ik vrees het ergste!!!
 
Dat zijn zeker 24 stokslagen als ze daar achterkomt.
Ik zal nix tegen Tomsoes zeggen, misschien kom je er nog onderuit dan. Ik vrees het ergste!!!


Ja ho es ff...als ik bij Janice ben is Tom soe weg natuurlijk...ik doe niet aan gruppies. En zeker niet als ondergeschikte..

Nou word die helemaal mooi.

Potjanlikkeme...wat een bocht nog an toe...


gvd gvd dit is heineken..
 
Mmm, ik heb net iemand van hier gesproken.
Ik denk, dat als je die stokslagen lekker begint te vinden, ik nog wel een adresje weet O-)

:9
 
Hallo :?

Dames ! ! !
Ik heb nog maar weinig technische onderbouwing gehoord van jullie motor keuze '(
Ik had eigenlijk verwacht dat de moderne vrouwelijke motorrijders hier ook wel wat van zou weten
Maar misschien vergis ik me :?

Laat maar horen })
 
Hallo :?

Dames ! ! !
Ik heb nog maar weinig technische onderbouwing gehoord van jullie motor keuze '(
Ik had eigenlijk verwacht dat de moderne vrouwelijke motorrijders hier ook wel wat van zou weten
Maar misschien vergis ik me :?

Laat maar horen })

Hhmm technische onderbouwing.....De SV stuurt gewoon ontzettend fijn, en ik vind dat er in een twee cilinder gewoon veel meer leven en karakter zit dan in een vier cilinder! Bij het terug schakelen knalt 'ie er over (moet je wel even een sport demper er op zetten hoor!), hij leeft gewoon veel meer! Verder is het een motor die qua aanschaf veel "vriendelijker" is dan bijvoorbeeld een GSXR of een CBR....

Ik heb dit jaar eerst een nieuwe Z750 geprobeerd, maar een SV heeft gewoon een veel hogere fun factor, je kan er heel makkelijk hard op rijden (ja ik weet het, niet zo hard als op een ss, maar je kan niet alles hebben he)maar ook voor het gewone stadsverkeer is het een super handige motor. Verder is de zit positie wel sportief, maar niet extreem, waardoor je het met gemak een paar uur achter elkaar uit houdt, zonder al je spieren en ledematen te voelen!!!
 
Ik heb sinds een maand mijn rijbewijs en ben direct gestart op een GiXXer 600 uit 2001. Best wel heftig hoor, je moet alleen rustig beginnen. Iedereen raadde me af om op deze motor te beginnen, maar als je je rechterpols onder controle hebt, is er toch niets aan de hand???? Hierbij een fotootje :9~ ]

full



Bijlage: DSC00402.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo :?

Dames ! ! !
Ik heb nog maar weinig technische onderbouwing gehoord van jullie motor keuze '(
Ik had eigenlijk verwacht dat de moderne vrouwelijke motorrijders hier ook wel wat van zou weten
Maar misschien vergis ik me :?

Laat maar horen })
Ja hallo zeg :?
Daar doe ik niet aan. Ben a-technisch wat motoren betreft.
Het mot gewoon in 1x starten, wegrijden en als mijn gevoel bij de motor klopt is het ok. Heb zelf een jaar getwijfeld of ik zou overstappen van R6 naar een monster omdat ik dat zo'n mooie fiets vind, daar heb ik afgelopen zomer dus een proefritje op gemaakt en guess what?.... wat een pokkefiets (sorry voor de monsterrijders) maar qua gevoel pastte hij dus absoluut niet bij mij.
Dus zo zie je maar weer, al vind je een bepaalde motor nog zo mooi, je moet gewoon proefrijden... ;)
 
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt Pter.
Kijk maar eens naar de post van Hawkeye.
En het is niet eens tegen Janice!

Ik kan er gewoon nix aan doen, ik zie zo'n vrouw op zo'n motor. Wat wil een man nog meer


hoor ik mijn naam :?

nou mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar mijn gixxer..(die ik niet meer heb |( )
en dan ook geeeeeeeeel idd :X

maar goed de honda cb600F is ook oke hoor ;)


mooi was ie he :? :9~
full


technische onderbouwing :?
kijk er eens goed naar?
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn zeker 24 stokslagen als ze daar achterkomt.
Ik zal nix tegen Tomsoes zeggen, misschien kom je er nog onderuit dan. Ik vrees het ergste!!!


:? heeft ie iets geedit :?
:X 24 stokslagen voor wat er nu staat :?
neeehh... maar ben benieuwd dan naar wat er eerst stond :? :X



 
Laatst bewerkt:
technische onderbouwing
kijk er eens goed naar?

en vergelijk DAT nou eens met dit :?

full


ik bedoel maar.

doe mij maar een gixxer, maar goed, heb het niet altijd in alle opzichten voor het kiezen helaas ;)

maar wat ik zoek in een motor is toch een sportief uiterlijk. een pittig karakter waar ook rustig mee getoerd kan worden. makkelijk in de bochten, niet te nerveus. en ook de zithouding en de feeling met de motor moet gewoon goed zijn. een 2 cilinder past gewoon niet bij mij. waarom weet ik niet. het loopt minder soepel, anders ofzo. gevoel. kan het niet uitleggen.
net als sommige honden op hun baasje lijken lijken mijn motor (en ook auto) op mij ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan