Dameskleding

ViNNiE_GS

Rookie
7 apr 2004
12
0
Ben voor mij vriendin op zoek naar degelijke dameskleding voor achterop.

Hoorde dat er bij Termaat in Nijmegen een zeer grote nieuwe damesafdeling was.

Heeft iemand dit al gezien? En hoeveel hebben ze dan? Hoorde iets van een complete verdieping ?!

Misschien is een ritje naar Nijmegen de moeite waard, graag reacties.
 
Termaat heeft wel veel maar als je nog nergens bent gaan kijken zou ik eerst eens beginnen met de zaken bij je in de buurt. Even kijken, passen, prijzen vergelijken etc.
 
Heb zelf mij lederen IXS bij Termaat gekocht, en ben er heel erg tevreden mee, zit als gegoten (vrouw in strak pak rules volgens vriend :+ )
Hebben inderdaad een hele grote kledingafdeling, en ook voor vrouwen is er echt in ruime mate / maten? wat te vinden :}
Zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde motorzaak, waar ergens in een hoekje nog een paar damesmaatjes weggeduwd hangen...
 
Mijn vriendin zocht ook een iets groter assortiment. Uiteindelijk wel wat gevonden bij goedhart motoren in bodegraven. Mooi kort jasje en een hele flitsende helm van suomy. En uiteraard een kol voor de kleine kouwkleum.
 
Ga morgen ff kijken bij de jaarmarkt van Safe Motors Rotterdam: 70% korting op allerlei kleding en accessoires enzo. Heb ik voor mezelf leuke dingen vandaan gehaald voor weinig. Je kunt ook bij je dealer of wat in de buurt gaan passen, merk en maat opschrijven en bij Motorgoedkoop bestellen. Of gewoon kijken op Marktplaats? Staat genoeg aan kleding voor dames.
 
Ben vandaag even langs geweest en het is inderdaad zeer groot.

Ze hebben eigenlijk alles voor dames, zelfs speciale handschoenen, ales ook evt. in grote maten. (niet dat dat nodig is hoor 8-) )

En je krijgt op de gehele nieuwe collectie 15%, volgens mij evenveel als bij motorgoedkoop... En dan ga ik toch voor de service hoor!

Dat wordt dus sparen!! (of niet :} )
 
Terug
Bovenaan Onderaan