Dammtrax produkten

Swagman

MF veteraan
27 okt 2005
1.246
1
Bilzen België
Al een tijdje op zoek naar een dealer of verkooppunt van Dammtrax.
http://www.dammtrax.com/en/index.html

Ben eigenlijk op zoek naar 1 bepaald item, zie attachment, wie plaats hem even?
Nu kost dat ding maar 1.500 Yen (9 euro) en om dat te bestellen (verzendkosten 5400 Yen (32,-- euro), vind ik weer een beetje overdreven. Misschien weet iemand wel waar soortgelijke maskers te koop zijn.
Hoop snel iets te mogen lezen.

O ja, de helmen vind ik zelf ook wel mooi, maar niet gekeurd voor bij ons ;(

Bijlage: dammtraxx.jpg
 
Vind je die helmen echt mooi ?

Persoonlijk vind ik het echt willempie helmen :r

Maar toch ieder z,n eigen smaak, kan je niet een vergelijkbaar product in ned. kopen ?

:]
 
Kijk ik rij een chopper en dan past zo'n helm wel, volgens mij.
Zijn natuurlijk heel veel motors waar je nog niet eens moet denken dat je zo;n helm op je hoofd zou moeten zetten, alleen om de veiligheid.
De snelheid waar ik mij rond rij, max. 140 km., is voor velen een lachertje.

Maar hetgene ik "echt zoek" vind ik niet, was ook mijn vraag, hoe wordt het genoemd en waar wordt het evt. verkocht.

Rij zelf met een Airoh helm en bij grote hitte een oude Römer helm uit 1974(Willempie helm) :] :]
 
Ga over twee maanden ff naar de Intermot (in Keulen) daar staan ze 99% zeker.. Heb ze daar de laatste keer ook zien staan...

Helmen zijn trouwens ook in Japan niet gekeurd... :)
 
Thanks!! Ze komen daar inderdaad, hal 8, is een hele goede reden om naar Keulen te gaan!! Is voor mij 1 uurtje rijden. Bij goed weer motor, bij slecht weer de koekblik.

Bedankt! :] :]
 
Die integraal helmen van ze met die glitters zijn echt helemaal te fout !! :) Loop er al twee jaar tegenaan te hikken om er een keer een te kopen voor de lol.
 
Eindelijk iemand met smaak! :z

Zijn heerlijk fout, maar o zo geinig ;)

Die met tijgerprints van binnen ook gaaf :Y Maar inderdaad "fout". :N
 
Leuk, potje opzetten kapje omdoen en op een ratbike rijden.
Zit toch makkelijker dan een gasmasker, of een MATzwart gespoten mondkapje O-)
 
Is zo'n mondkapje niet gewoon in een motorzaak te koop waar ze Cross/SM-spullen verkopen :? :?
 
Iemand ooit mad max gezien :) ?

akira_red240.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan