Damn, daar gaat mijn motorritje voor dit weekend... :-/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dat ook weleens gehad en toen heb ik zelf een kentekenplaat met photoshop gemaakt en gelamineerd. Heb ik ook gedaan voor MF'er Kanarie.

Kan je toch rijden. Officieel moet je dan een tijdelijke witte kentekenplaat, maar ja dat duurt weer 2 dagen voor je die in huis hebt.

dieje flik zei da'k daar zo wie zo en proces zou voor krijgen.. mochten ze 't zien geef men centen liever uit aan spullen voor mijne duc ;)
 
no offence , maar je kan toch een extra gat boren in ej plaat, op mijn houder kan er ook geen std belg. nrplaat, dus heb ik een extra gat geboord eron, zolang je maar geen bouten of vloten over de nummers/letters doet...
 
Lullig voor je. Maar ik voel met je mee. Ben slecht in orde, dus kan ook niet weg...

Ik ben voor 2 weken terug een plaat van de auto verloren. Mag nu fijn met witte tijdelijke platen rondrijden. Ben net een duitser B|

Maar kan je zonder plaat ineens niet meer rijden dan??

Ah vandaar, ik dacht al apparte witte plaat heeft hij op de auto. :+
Maar je moet er dan dus ook weer een nieuwe mf sticker op plakken. :+

@TS Balen zeg. -O-
 
no offence , maar je kan toch een extra gat boren in ej plaat, op mijn houder kan er ook geen std belg. nrplaat, dus heb ik een extra gat geboord eron, zolang je maar geen bouten of vloten over de nummers/letters doet...

plaat zat al vol gaten van mijn rs250-mille en mille r met zelf gemaakte kentekenplaathouder :z

net een lap hollandse kaas })

wou zo wie zo een duplicaat gaan aanvragen voor wanneeri k een andere kentekenplaathouder koop, maar het belgisch aluminium is precies niet meer wat 't geweest is :P B| :X

:W plaat... het ga je goed :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan