Damn gevallen!!!

GeeWee

Die hard MF'er
17 mei 2004
606
0
Utrecht
Helaas, eens moet de eerste keer zijn, maar ik ben dus dit weekend onderuitgegleden.

Kwam van een onverhard weggetje en ging rechtsaf het asfalt op. Helaas was het al glad en had ik waarschijnlijk een vieze band. Daarnaast zal ik wel iets te veel gas gegeven hebben...

Het ging gelukkig allemaal niet zo hard, dacht eerst alleen krassen te hebben, maar kwam er (na verder te zijn gereden |( ) achter dat ie ook olie lekte. Daar zat dus al een lekker laagje van op het rechterdeel van mn achterband, had dus net zo makkelijk nog een keer plat kunnen gaan... Daarnaast is het plaatje waar het pedaal van de achterrem zit bevestigd gebroken.

Had een weekendje in een kinderboerderij dus heb um daar moeten laten staan, wordt vandaag als het goed is opgehaald door Ter Braake. Deed toch wel pijn om weg te rijden met de auto (helm tussen je benen) en 'haar' te laten staan. ;(

Heb op zich massl gehad, want had zelf niets (ietsie beurse enkel) en het is wel een goede waarschuwing omdat ik de laatste tijd niet echt bewust van de gevaren op mn motor reed.

Heeft iemand enig idee wat dit grapje deze student gaat kosten?

(zal nog wel ff wat fotootjes posten (hoe verklein je die tot max 100kb??)
 
beetje student weet wel hoe een kompjoetertje werkt hoor.
gelukkig heb je er zelf niets aan overgehouden.
schade valt wel mee
op marktplaats wordt je platgegooid met onderdelen.
 
Gister ook een aardig zwiebertje gemaakt, maar niet onderuit gegaan...
Ook misschien wat te veel gas op natte en vieze ondergrond en dan ga je al gauw...

Geen idee wat het je gaat kosten... Sterkte met alles!
 
Paint shop pro bijvoorbeeld...


Jijzelf verder niets? Gelukkig maar.
Motor komt wel weer een keer in orde.
hoeveel het gaat kosten is afhankelijk van hoe tiptop je m weer in orde wilt hebben.
 
gewoon paint power :)

heel simpel... ff naar uitrekken/hellen en 50% (voorbeeld) invullen en je plaatje is 2x zo klein en weer ff opslaan

tjah onderuit gaan blijft kut natuurlijk. suc ermee iig...
 
Laatst bewerkt:
ben ook vrijdag onderuit gegaan, weet je meteen weer waarom je in een pak van euro rijdt.. had alleen last van m'n pols
alleen motor heeft iets meer schade :(
was 100m. na een benzinestation, weer wat geleerd ;(
 
ben ook vrijdag onderuit gegaan, weet je meteen weer waarom je in een pak van euro rijdt.. had alleen last van m'n pols
alleen motor heeft iets meer schade :(
was 100m. na een benzinestation, weer wat geleerd ;(


jep. probeer altijd op je reet te landen B|

óf

pas op bij rotondes die vlak achter/voor een pompstation liggen :N
 
Das best wel klote kerel.
Hopelijk tuft hij gauw weer als een zonnetje.

Ik heb de mijne vanmiddag ook op zijn kant gelegt.
Ik reed lekker door de blubber bij Lage Vuursche.
Tja, wegbandjes en toen hield ik hem niet meer.

Alleen een scheurtje in mijn valbeugel maar het was de pret wel waard.
Tjonge wat is tie nu heerlijk vies.

Peter.
 
beetje student weet wel hoe een kompjoetertje werkt hoor.
gelukkig heb je er zelf niets aan overgehouden.
schade valt wel mee
op marktplaats wordt je platgegooid met onderdelen.

Beetje student is alleen te lui om ook maar iets zelf uit te zoeken :+

Maar het is dus idd heel erg simpel met paint

full
 
Laatst bewerkt:
jammer :(

ik ben maandag om bijna dezelfde reden onderuitgegaan...optrekken in een bocht waar een dun laagje modder (werkverkeer :( ) lag.
Motor heeft geen belangrijke schade bij mij...cm van mn pedaal afgeschuurd en mn knipperlichtglas is opengeschuurd en nog wat onboeiende zooi.
Mn motorbroek is gelukkig nog heel..want die hing thuis in de kast. Waardoor ik nu dus met een vleeswondje zit (en mn spijkerbroek had helemaal niets :X ) maargoed....dat weet je vantevoren he.

Voor mij trouwens ook de eerste keer...vond het wel meevallen allemaal...
 
Terug
Bovenaan Onderaan