Damn, ik heb ook mijn DAM's op mijn 600 RR

DAM doet alles zelf, verkoopt alleen maar
aan particulieren (zie hun site)
Het is allemaal handwerk, dus geen productie


weet ik, ik heb bij hun al eens een demper laten maken. Ze zeiden dat ze veel uitlaten naar Duitsland sturen, daarom dat ik het vroeg of jij het via een dealer hebt laten doen ;)
 
Dit is dus allemaal handgemaakt wat die mensen leveren. Kun je mij een indruk geven van de prijzen? Op hun website staat daarover vrij weinig. Moet ik aan Eur 500 denken, Eur 1000, Eur 1500 ??? Precieze bedrag gaat mij geen bal aan, maar een indicatie van welk prijssegment ze in zitten zou wel aardig wezen.

[me]jeebee gaat komend voorjaar op zoek (en heb momenteel de dubbele lasers op het oog)[/me]
 
nu zaterdag heb ik je gezien ja en een tijdje terug toen ehb ik foto's gemaakt toen had je die lasers er nog op

/edit ik heb trouwens dat filmpje van cezeke met die dam uitlaten erop nog maar heb alleen geen webspace

 
Dit is dus allemaal handgemaakt wat die mensen leveren. Kun je mij een indruk geven van de prijzen? Op hun website staat daarover vrij weinig. Moet ik aan Eur 500 denken, Eur 1000, Eur 1500 ??? Precieze bedrag gaat mij geen bal aan, maar een indicatie van welk prijssegment ze in zitten zou wel aardig wezen.

[me]jeebee gaat komend voorjaar op zoek (en heb momenteel de dubbele lasers op het oog)[/me]

Ga tussen de eerste 2 getallen in zitten, en je zit in de buurt.
Met mailen zijn ze niet de snelste.

Als je nog op zoek bent naar de dubbele Lasers,
die liggen hier.
Over ede prijs komen we wel uit.
 
Die Senna-helm is wel gaaf ! :9

Ach en de rest...hoeveel PK scheelt dat nou met de originele ? eerder denk ik
-1 pk of niet ? :P

het geluid zeker ?
 
heb je mischien ook nog een beter plaatje van je helm ik wil ook graag een helm in de kleuren van senna laten spuiten


Hee Nutterd,

het is inderdaad die van mij die je
gefotografeerd hebt.
hieronder een foto van mijn helm,
mocht jezelf foto's willen maken,
kunnen we wel wat regelen


full
 
ik zal je zeker nog wel eens zien bij motorcentre en hoef niet perse zelf foto's te maken maar ik weet nu wel zeker dat ik ga sparen voor een helm en hem dan in de kleuren van senna te laten spuiten :9~ ...
ik heb ook een tattoo van senna op mijn arm dus ben wel een echte fan terwijl ik pas na zijn dood f1 ben gaan kijken :X

:} :} :}
 
ik zal je zeker nog wel eens zien bij motorcentre en hoef niet perse zelf foto's te maken maar ik weet nu wel zeker dat ik ga sparen voor een helm en hem dan in de kleuren van senna te laten spuiten :9~ ...
ik heb ook een tattoo van senna op mijn arm dus ben wel een echte fan terwijl ik pas na zijn dood f1 ben gaan kijken :X

:} :} :}

Sorry om het hierro te vragen, maar heb je toevallig icoon van Senna?mocht je deze nog ergens hebben, zou ik als het indien mogelijk deze van je ontvangen
Greetz & thnx
 
Terug
Bovenaan Onderaan