damn, mika is onderuit gegaan :o(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou toch nog mooi weer gehad ..toch?

Zwetend je pak uit ;)


Alles ok?

Materieele schade is k@t maar daarvoor is het materiaal..zolang je zelf maar niets blijvends overhoudt...Deuk in je portemonnee oke maar dat hersteld wel.

Maar heb je die natte plek niet gezien dan?
 
Goed om te horen Mika dat jij niets mankeert en ook al zit je in de kosten dit soort ongelukjes zijn in de praktijk onbetaalbaar want je komt er op deze toch wel zachtzinnige manier achter dat het erg dom is om op de OBW in elk bochie te willen scoren door knie, steppie of jezelf aan de grond te rijden. Gelukkig ben jij er één van de 5000 hier die het wel na kan vertellen.
Het is alleen ontzettend dom als dit geen positieve invloed op je rijstijl zal hebben en hoop ik dat bij jou nu ook door schade en schande duidelijk is geworden dat je het echt langer vol houdt in dit leven als je deze rijstijl alleen op het circuit toepast en hier op de OBW 75% van gaat gebruiken.



ik kan er mij helemaal bij aansluiten wat Mavtri schreef, en laten we het hier niet over negatief hebben, de mensen klagen over al de bekeurings die ze krijgen van de politie, maar ze weten drommels goed dat je niet harder mag, dan denk ik bij me zelf, je weet van te voren dat ze je een keer pakken.
 
Balen Mika, succes met het oplappen.

Jammer dat het topic een hoog 'beste stuurlui staan op de wal' gehalte heeft. Als ze erbij waren toen het gebeurde dan hadden die opmerkingen meer waarde gehad.

Mail me ff over die circuitdag, heb wel geen SS maar misschien toch interesse. Dan lees ik je mail mogen wel.
 
Dat als jij morgen om geen reden tegen de grond gaat wij ook niet hoeven te zeggen "kan je niet gewoon rijden...dan gebeurt dat niet!" omdat we niet weten wat er net is gebeurd (ofte...hoe kan jij nou weten of het aan de rijstijl lag als je er ni bij was)

Niet zo moeilijk toch? Of heb je gezopen?
 
Wordt een beetje moe van dat geouwehoer dat je medelijden moet hebben met iemand die gewoon door z'n eigen schuld op z'n bek is geflikkerd B|

Gevaarlijke uitspraak. Misschien ga je binnekort zelf wel op je bek. Maarja, dan is het je eigen schuld natuurlijk niet :X


Het zijn ook altijd die pisnichterige BMW-rijders die zo goed met het vingertje kunnen zwaaien he :+ ( ik mag het zeggen :P )
 
"Als ze erbij waren toen het gebeurde dan hadden die opmerkingen meer waarde gehad."


Leg dat nou eens uit.

Dan had je kunnnen zien of die echt te hard reed of dat er misschien olie op de weg lag of misschien een andere reden waardoor hij viel. Nu wordt automatisch de conclusie gemaakt door jouw dat hij te hard reed. |(
 
"Als ze erbij waren toen het gebeurde dan hadden die opmerkingen meer waarde gehad."


Leg dat nou eens uit.

wat jammer!!!
om nog onbekende reden is het achterwiel uitgebroken, hij ging nochtans niet zo heel plat (nog geen knie aan de grond op dat moment). we hebben die bocht al vele malen genomen met knie en step tegen de grond, dus we weten hoe we die moeten nemen. hij was vandaag (met andere bikecollega) daar opnieuw al een tiental keren door gegaan zonder problemen en toen plots was het gebeurd.

Ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg ja...
Zeker met wat TS schrijft kan ik nou niet echt de indruk krijgen dat er netjes is geanticipeerd op de bocht en deze met een normale snelheid is genomen zoals je op het rijexamen zou doen bij het CBR.
 
Maakt toch geen zak uit of ie nou wel of niet te hard reed.....!!!

Blijft gewoon kut als je op je platte muil gaat...enne die lui die daar kritiek op hebben.....moeten zelf zeker een keer voelen wat het is.......

Een SS koop je niet om lekker met 70 km/u te genieten van het landschap..

Stelletje zeikerds......

Anders had ik ook wel een goldwing gekocht!!!

suc6,mika.........
 
Dan had je kunnnen zien of die echt te hard reed of dat er misschien olie op de weg lag of misschien een andere reden waardoor hij viel. Nu wordt automatisch de conclusie gemaakt door jouw dat hij te hard reed. |(

:X

Tuurlijk, het is vooral de schuld van de weg etc. etc. en vooral niet van de bestuurder :X
 
"Als ze erbij waren toen het gebeurde dan hadden die opmerkingen meer waarde gehad."


Leg dat nou eens uit.
Misschien was de bocht geheel overzichtelijk
misschien was het asfalt perfect
misschien is Mika een hele goede en ervaren motorrijder
mischien was het weer super
misschien was Mika's motor en banden in topconditie
misschien was er geen overig verkeer dat kon hinderen
misschien kos Mika precies het juiste instuurmoment
misschien ging Mika precies op het juiste moment en goed gedoseerd op het gas


maar.... misschien ook niet. Mischien geen van bovenstaande, misschien enkele wel de de overige niet.

Dat weten jij en ik niet omdat we er:
a) niet bij waren
b) Mika niet kennen
c) en zijn materiaal ook niet

Zolang dat het geval is, lijkt het mij prettiger voor alle betrokkenen om een meer gepast commentaar te geven. sub]dat lukt Omega trouwens ook niet in al zijn bijdragen hoor[/sub]

Dus persoonlijk: Ik vind het ontzettend kl@te voor Mika. Ben opgelucht dat hij zelf weinig heeft. Hoop ik inderdaad dat hij er van geleerd heeft. En nee, medelijden heb ik niet en daar wordt ook helemaal niet om gevraagd of naar gesolliciteerd.

my 2 cents ;)
 
Die foto's zo te zien heb je alleen maar kuip en tank schade (en wat kleinere dingen als het dopje van je remvloeistof reservoir). Geen kromme voorvork enzo? Motor heeft toch een behoorlijke klapper gemaakt :?


btw, het maakt geen zak uit waar het aan lag, bestuurder of weg, een crash is gewoon hartstikke klote :(
 
klote dat je op je bek bent gegaan... zonde van je nieuwe fiets (neem aan 2004 model..) suc6 met de verder afwikkeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan