damn, mika is onderuit gegaan :o(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingsken

Die hard MF'er
15 apr 2004
940
0
Oost-Vlaanderen
wat jammer!!!
mika is vandaag onderuit gegaan in een bocht. '(
hijzelf is oke, maar de bike is nogal beschadigd... moto schoof tegen de betonnen vangrail en kipte zo ondersteboven, met als gevolg dat niet alleen de zijkant geraakt is, maar ook de bovenkant.
om nog onbekende reden is het achterwiel uitgebroken, hij ging nochtans niet zo heel plat (nog geen knie aan de grond op dat moment). we hebben die bocht al vele malen genomen met knie en step tegen de grond, dus we weten hoe we die moeten nemen. hij was vandaag (met andere bikecollega) daar opnieuw al een tiental keren door gegaan zonder problemen en toen plots was het gebeurd.
er was wel net een vrachtwagen voorbij gekomen welke nogal water verloren had in de bocht, mss kwam het daardoor?
in elk geval, het is gebeurd en gelukkig zonder kwetsuren voor mika!
toch veel sterkte makker!!

full
 
als je snel door een bocht gaat dan kun je nooit weten wat er op het wegdek ligt, dus altijd even rekening mee houden.

zijn maat reed voor hem en die is niet onderuit gegaan, dus het heeft hoogst waarschijnlijk niks te maken met wat er op het wegdek lag en neen hij heeft niet geremd ofzo.
 
Sorry maar ik kan niet gaan meehuilen met mensen die steeds op het randje van hun fiets, én op de rand van eigen vaardigheden rijden. Als het niet fout zou kunnen gaan dan was het ook niet spannend meer. Je zoekt het zelf op.
Mika moet een vent worden. En dit is zijn manier.

Evengoed toch prettig dat Mika niets mankeert.
Don't get me wrong.
 
Tja lullig voor hem, maar dat is het risico van sportief willen rijden op de openbare weg...
iets met billen branden en op blaren zitten
 
Sorry maar ik kan niet gaan meehuilen met mensen die steeds op het randje van hun fiets, én op de rand van eigen vaardigheden rijden. Als het niet fout zou kunnen gaan dan was het ook niet spannend meer. Je zoekt het zelf op.
Mika moet een vent worden. En dit is zijn manier.

Evengoed toch prettig dat Mika niets mankeert.
Don't get me wrong.

:^
 
wat jammer!!!
mika is vandaag onderuit gegaan in een bocht. '(
hijzelf is oke, maar de bike is nogal beschadigd... moto schoof tegen de betonnen vangrail en kipte zo ondersteboven, met als gevolg dat niet alleen de zijkant geraakt is, maar ook de bovenkant.
om nog onbekende reden is het achterwiel uitgebroken, hij ging nochtans niet zo heel plat (nog geen knie aan de grond op dat moment). we hebben die bocht al vele malen genomen met knie en step tegen de grond, dus we weten hoe we die moeten nemen. hij was vandaag (met andere bikecollega) daar opnieuw al een tiental keren door gegaan zonder problemen en toen plots was het gebeurd.
er was wel net een vrachtwagen voorbij gekomen welke nogal water verloren had in de bocht, mss kwam het daardoor?
in elk geval, het is gebeurd en gelukkig zonder kwetsuren voor mika!
toch veel sterkte makker!!

(Afbeelding)


"..... we hebben die bocht al vele malen genomen met knie en step tegen de grond, dus we weten hoe we die moeten nemen....."

Gelukkig maar, anders zou je met die hoge snelheden misschien nog eens brokken maken ...
 
Wat een stel kut opmerkingen hier weer zeg B|

Als je op je bek gaat is dat gewoon balen. En dat de een wat harder door een bocht kan betekent niet dat hij het verdient om op zijn bek te gaan.

En dan ook die voorbarige conclusies: "hij zal wel te hard hebben gereden" :r . Je was er helemaal niet bij hoe kan je dat dan zeggen :?

:r :r :r


@ Mika sterkte met het opknappen van je bike
 
Sterkte aan Mika, voor hem en zijn motor voor de rest :z :z :z

Als iemand zijn hobby anders uitoefent is dat wat mij betreft zijn of haar keuze, maakt het voor de persooon in kwestie echter niet minder vervelend. "Jullie" doen dat nooit en zullen nooit onderuit gaan écht geweldig :}

B|
 
Wat een stel kut opmerkingen hier weer zeg B|

Als je op je bek gaat is dat gewoon balen. En dat de een wat harder door een bocht kan betekent niet dat hij het verdient om op zijn bek te gaan.

En dan ook die voorbarige conclusies: "hij zal wel te hard hebben gereden" :r . Je was er helemaal niet bij hoe kan je dat dan zeggen :?

:r :r :r


@ Mika sterkte met het opknappen van je bike

:^

Wordt een beetje moe van dat vingertje de hele tijd,...
 
er moet met mij niemand niet inzitten , ik moet geen vent meer worden , dat heb ik al bewezen , en niet alleen op motorisch gebied . ik weet ook wel dat het aan mij ligt dat ik op de openbare weg zulke toeren uitsteek , is trouwens een klaverblad met bijna geen verkeer.
het gaat er hem enkel over dat ik nu niet naar francorchamps kan gaan op 12/08
en of er iemand intresse heeft .
en diegenen die hier zo van die oppeppende kritiek geven , ik kan maar 1 ding zeggen , merci , en hopelijk kom je het zelf nooit tegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan