damn, net nieuwe band , spijker erin!!!!

onwiezen

MF'er
10 mei 2003
54
0
enschede
ik heb net nog geen 600 mijl een nieuwe band zit er een spijker in, mijn oom zei"goh, rij je altijd met een spijker in je band?"
ik lachen, lolig zei ik....
nee ik meen het....
o kut, ik kijken ja hoor!!!!!!
grrrr, wordt dus een nieuwe van de week!!!!!
maar ja, het loopvlak werd toch al wat minder na die nieuwe tandwielen met 2 tandjes groter achter :)
 
ik heb net nog geen 600 mijl een nieuwe band ...
maar ja, het loopvlak werd toch al wat minder na die nieuwe tandwielen met 2 tandjes groter achter :)
WOAAAH! Loopvlak minder na 600 mijl? Heb je kwalificatie banden gekocht? Andere tandwielen ok, maar dit is toch wel extreem :)
 
Ik heb hetzelfde al meerdere malen gehad (zal je net zien, gebeurt altijd met nieuwe band :( ). Ik heb er altijd een paraplu in laten zetten. Moet je de zoekfuctie is doorlopen op "paraplu", vind je genoeg info over waarom wel en niet.

De meesten die "niet doen" zeggen hebben er geen ervaring mee, maar geloven de bandenboer/dealer die je altijd een nieuwe band wil verkopen. Of je hebt een goeie bandenboer, net als ik, die je goed advies geeft ipv zakkenvul-advies :)
 
Nou, nog één keer de gouden tip:

Betaal je banden met een Visa-card! Alle aankopen 3 maanden verzekerd! Ook banden........! Werkt ook met andere creditcards met aankoopverzekering!

Enne....banden die na 3 maanden kaal zijn kun je niet claimen...believe me, I tried... |(
 
:Z Plu of prop :Z
al -tig keer

Veel "grijze" machines hebben een teller die mijlen aangeeft. Ook veel supersports dus :)
Steeds van je teller weer omrekenen naar kilometers begint ook te storen denk ik.

Dit kan je verhelpen met een speedohealer, rekent dan automatisch mijlen om in km, 't is maar dat je het weet...
 
Nooit binnenband op tubeless velg. Kan lucht tussen buitenband en binnenband niet weg ! Ik heb zelf ook spijker in band gehad. Advies bandenboer : plutje erin, probleemloos !!!!

De Kale
 
Ik heb het met de achterband van mijn broers ZZR gehad een paar maanden terug. NEt onderhoudsbeurtje gehad en nieuw bandje erom, 200 km gereden en dikke bouwspijker erin.

Beetje zonde van die 130 pleuro's
 
Terug
Bovenaan Onderaan