Damn! onderuit gegaan

Rearbear

Die hard MF'er
30 okt 2002
933
0
Deventer
Zoals ik hiero wel eens vakker lees op het forum gaan er wel eens mensen onder uit :X . Nou was ik gister avond dus aan de beurt geweest.

Het gebeurden gister avond om 22:00 uur ongeveer, ik ging samen met een vriendin achter opo naar een vriend die in Veessen woont. Aangezien ik zelf in Deventer woon was dat dus mooi over de dijk :] . Na wat lekkere bochtjes komt er in een auto de dijk op gedraait, maar die lul had nog vol groot licht aanstaan en zette hem niet af waardoor ik verblind werd en de bocht veelste laat in kon schatten. Ik gooide mijn motor vol moet toch maar de bocht in (gelukkig had mijn vriendin het op tijd door en deed mee) maar haalde hem toch niet meer |( . Ben dus terwijl ik in de bocht lag van de weg geraakt en op het gras onderuit gegaan. Toen we stil laggen met zijn tweetjes zag ik de ahcter lichten van de auto de bocht in gaan en was weg (de LUL). Mijn motor lag benden de dijk (gelukkig zeer weinig schade) en wij hadden ook bijna niks, maar toch.

Schade:
3 knieën naar de klote (een van mij een bijde van mijn vriendin (zwakke knieen) B| )
2 knipper lichten naar de knope
1 speigels kapot

Gelukkig was er daar benden alleen maar gras dus bijna geen krasse op de plastic delen. Met veel moeite toch de motor nog naar boven gekregen en na een tijdje van de schrik bekomen maar weer veder gegaan (met blanke knipper lichten :X )

Maar goed ik ben voor de tweede keer nu op mijn bek gegaan het gaat dus weer lekker |( .
 
Hmm... is inderdaad een leuk dijkje om te rijden :] . Helaas wordt het rijden daar vaak verknald door automobilisten :(


Succes met het herstel van lijf en motor!
 
zelf ook je groot licht aanzitten wil nog wel eens helpen (zie je zelf ok meer weg), en naar de rechterberm kijken (randje v.d weg). Maar iig suc6 met de schade aan jou en je vriendin en aan je andere vriendin ;)
 
tja sommige mensen dneken dat ze alles voor zijn eigen hebben en ze alleen op de weg zijn :(

maar veel veel sterkte met het herstel
greetz het menneke
 
Lekkere kerel in dat koekblik :(
Sterkte met je lijf, met het lijf van je vriendin en met je motor!
 
Damn ! das naatje ...

maar weet je zeker dat die koekblikker wel groot licht aanhad ? als ie net de dijk opdraaide stonden de koplampen waarschijnlijk nog iets naar boven te schijnen..snappie ?... dus zou de auto misschien wel nog in klimmende toestand hebben gereden... in dit geval is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden (wat het niet minder k.t maakt voor je) maar kan die koekblikker er ook niks aan doen...

En wat dat doorrijden betreft.... ik gok er op dat ie het niet heeft gezien..dat je de dijk bent afgegleden...

IIG veel sterkte toegewenst !
 
Laatst bewerkt:
kwam die persoon bij een huis vandaan gereden ? zo ja kan je daar toch aan bellen om te vragen wie dat was, dan kan je hem aansprakelijk stellen
 
Ah, das een bekende dijk :)

Daar ben ik met m'n eerste motor naar beneden gestort... Ik was 2 bochten voor het gemaal thv Wapenveld de l^l, iets verder dan Veessen, waar lag jou Waterloo?
D'r zijn in ieder geval 3 MF-ers voor je de dijk af gegaan, afgelopen jaar ;)
 
Laatst bewerkt:
Ah, das een bekende dijk :)

Daar ben ik met m'n eerste motor naar beneden gestort... Ik was 2 bochten voor het gemaal thv Wapenveld de l^l, iets verder dan Veessen, waar lag jou Waterloo?
D'r zijn in ieder geval 3 MF-ers voor je de dijk af gegaan, afgelopen jaar ;)
Haha, misschien een opvangnetje spannen? :P
 
Damn ! das naatje ...

maar weet je zeker dat die koekblikker wel groot licht aanhad ? als ie net de dijk opdraaide stonden de koplampen waarschijlijn nog iets naar boven te schijnen..snappie ?... dus zou de auto misschien wel nog in klimmende toestand hebben gereden... in dit geval is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden (wat het niet minder k.t maakt voor je) maar kan die koekblikker er ook niks aan doen...

En wat dat doorrijden betreft.... ik gok er op dat ie het niet heeft gezien..dat je de dijk bent afgegleden...

IIG veel sterkte toegewenst !

:^

waarschijnlijk heeft ie het idd niet gezien.

Gelukkig valt de schade mee, sterkte met herstellen (eerst je meissie, dan jij en tenslotte de motor)
 
Damn ! das naatje ...

maar weet je zeker dat die koekblikker wel groot licht aanhad ? als ie net de dijk opdraaide stonden de koplampen waarschijlijn nog iets naar boven te schijnen..snappie ?... dus zou de auto misschien wel nog in klimmende toestand hebben gereden... in dit geval is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden (wat het niet minder k.t maakt voor je) maar kan die koekblikker er ook niks aan doen...

En wat dat doorrijden betreft.... ik gok er op dat ie het niet heeft gezien..dat je de dijk bent afgegleden...

IIG veel sterkte toegewenst !

Het was wel groot licht dat weet ik zekker, want je komt daar namelijk niet zo stijl de dijk op. Of het moet van die xeon verlichting wezen want andere verlichting is niet zo verblindend als dit was (normaal kan ik er redelijk tegen).

@ Villie.
Ja die bocht voor het gemaal is een scherpen ja (rijd deze dijk altijd naar school to :] ), daar zie je wel vakker misser sporen :X
 
Het was wel groot licht dat weet ik zekker, want je komt daar namelijk niet zo stijl de dijk op. Of het moet van die xeon verlichting wezen want andere verlichting is niet zo verblindend als dit was (normaal kan ik er redelijk tegen).

@ Villie.
Ja die bocht voor het gemaal is een scherpen ja (rijd deze dijk altijd naar school to :] ), daar zie je wel vakker misser sporen :X
De kuil die mijn motor heeft gegraven vorig jaar december was vorige week zondag nog steeds zichtbaar :X
Koud, achterband glijdt weg, schuiven en stuiteren :o
 
Zoals ik hiero wel eens vakker lees op het forum gaan er wel eens mensen onder uit :X . Nou was ik gister avond dus aan de beurt geweest.

Het gebeurden gister avond om 22:00 uur ongeveer, ik ging samen met een vriendin achter opo naar een vriend die in Veessen woont. Aangezien ik zelf in Deventer woon was dat dus mooi over de dijk :] . Na wat lekkere bochtjes komt er in een auto de dijk op gedraait, maar die lul had nog vol groot licht aanstaan en zette hem niet af waardoor ik verblind werd en de bocht veelste laat in kon schatten. Ik gooide mijn motor vol moet toch maar de bocht in (gelukkig had mijn vriendin het op tijd door en deed mee) maar haalde hem toch niet meer |( . Ben dus terwijl ik in de bocht lag van de weg geraakt en op het gras onderuit gegaan. Toen we stil laggen met zijn tweetjes zag ik de ahcter lichten van de auto de bocht in gaan en was weg (de LUL). Mijn motor lag benden de dijk (gelukkig zeer weinig schade) en wij hadden ook bijna niks, maar toch.

Schade:
3 knieën naar de klote (een van mij een bijde van mijn vriendin (zwakke knieen) B| )
2 knipper lichten naar de knope
1 speigels kapot

Gelukkig was er daar benden alleen maar gras dus bijna geen krasse op de plastic delen. Met veel moeite toch de motor nog naar boven gekregen en na een tijdje van de schrik bekomen maar weer veder gegaan (met blanke knipper lichten :X )

Maar goed ik ben voor de tweede keer nu op mijn bek gegaan het gaat dus weer lekker |( .


hoeveelste bocht was dat waar je er af was gegaan? ik had hetzelfde probleem vorige week donderdag, alleen dan vanaf zwolle richting Deventer.. tussen olst en deventer de 3de bocht ( die met de bomen aan de linkerkant) komt ineens zo'n zak aan rijden met groot licht, ik seinen maar hij deed hem niet uit. ik haalde de bocht net op tijd. (gelukkig). B| De dijk Deventer Zwolle is soms een gevaarlijke dijk. een paar weekjes geleden was er ook al een motorrijder vanaf gesprongen. :x
 
Zal zodra ik er weer eens over heen gaat tellen hoeveelste het was. Maar ja het is wel een dijkje waar wat mis gaat met motorrijders. vorige week zondag 2 opmekaar geklapt daaro net voor het gemaal.
 
Vorige week zondag zijn wij er ook nog overheen gekomen, maar hebben we niks gezien. Wel reed iemand van deze groep (ook MF-er) de dijk af en weer naar boven iets verderop... Op deze manier haalde hij groepsgenoten in, lekker tactisch.

Wat voor motor heb je Rearbear? Ik heb namelijk begrepen dat m'n pa en m'n zusje (GSXF750) 2 motoren hebben zien staan langs de dijk
 
Knap lullig als je leest dat het daar vaak fout gaat. Mag de weggebruiker dan wel eens iets aan doen!

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen net als de vriendin die achterop zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan