Damn! Ongelukje

Daar heb je flink geluk gehad! Dat had inderdaad echt goed verkeerd af kunnen lopen... gelukkig ben je nog onder ons! (met amper lichaamsschade zelfs).
Jammer voor je motor, maar die komt er wel weer bovenop zo te zien :)
 
Niet cool dat het gebeurt is, maar gelukkig kan je het navertellen en ben je een ervaring rijker. Hopen dat die pool goed verzekerd is zodat jij je geld krijgt om de schade aan je motor (en kleding) ervan kan betalen.

Idd :} voor je O-)
 
Ik kom net terug van het Assurantiekantoor en die zeiden dat het wel even kon gaan duren omdat het een buitendlandse partij is............ DAMN! Gelukkig is de motor wel rijdbaar hoor, maar mooi is anders. Godverde......

Gelukkig heb ik een rechtsbijstandverzekering, misschien help dat wat.
 
ik ben een ontzettende computernerd en zit veel achter me pc, maar als ik op me plaat zou gaan zou ik niet aan me laptop denken hoor |( inderdaad die hectorpaaltjes zijn geweldig |(

hmm misschien omdat een laptop wel 1000 kost en hij alles zelf moet betalen? En wat is er nou weer mis met hectometerpaaltjes?

Groei eerst wat schaamhaar, dan praten we verder.
 
Behalve de verwachtte spierpijn ben ik helemaal OK, en de motor eigenlijk ook: ik ben er gisteren mee naar huis gereden en hij voelde normaal. Alleen schuifschade dus. De uitlaat is ook flink beschadigd: kan ik meteen eens wat leukere pijpies monteren *D

Ik moet nog wel even vermelden dat de heren van de klpd er erg snel bij waren <15 min) en dat ze erg, héél erg behulpzaam waren. En vriendelijk. Ze namen erg ruim de tijd om langs de weg de zaak op papier te zetten én ze zijn nog meegereden naar een pompstation een stukje verder op (veiligere plaats) alwaar ze ook de papieren voor mij helemaal voor me ingevuld hebben. applaus voor de klpd :} :} :}
Dat klinkt goed :) , had heel anders af kunnen lopen...

Wel hopen dat die Polen goed verzekerd zijn...
 
hmm misschien omdat een laptop wel 1000 kost en hij alles zelf moet betalen? En wat is er nou weer mis met hectometerpaaltjes?

Groei eerst wat schaamhaar, dan praten we verder.

Erger nog, dit is een laptop die me (2 jaar geleden) 3200 euro kostte. Ik werk als zelfstandig programmeur, en die laptop staat boordevol met werk. Als dat "weg" zou zijn dan had ik echt een flinke kostenpost.
 
Ik kom net terug van het Assurantiekantoor en die zeiden dat het wel even kon gaan duren omdat het een buitendlandse partij is............ DAMN! Gelukkig is de motor wel rijdbaar hoor, maar mooi is anders. Godverde......

Gelukkig heb ik een rechtsbijstandverzekering, misschien help dat wat.

Nou als die met al zijn papieren in orde is gaat het nog redelijk vlug.
Heb overlaast met de wagen een tik vanachter gekregen van een Finse vrachtwagen.
Volgens de verzekering zou binnen een paar weken alles afgehandeld moeten zijn.
De problemen beginnen pas als de tegenpartij met zijn papieren niet in orde is, heb ik een paar jaar geleden meegemaakt toen een Roemeense vrachtwagenbestuurder (ik weet ze wel uit te kiezen) besloot om door rood mij vol in de flank te nemen.
Heb nooit een cent gezien en bovendien werd ik ook nog ééns met mijn kl**en genomen door de verzekering.
Wagen is wel hersteld met de ominium, maar de vrijstelling heb ik zelf kunnen betalen. :(
 
Erger nog, dit is een laptop die me (2 jaar geleden) 3200 euro kostte. Ik werk als zelfstandig programmeur, en die laptop staat boordevol met werk. Als dat "weg" zou zijn dan had ik echt een flinke kostenpost.

Tijd voor goede backups zou ik zeggen, zeker als de informatie waardevol is !!
Succes met herstel, verzekering etc..
 
Shit hee, ik heb je gezien, toen je motor weer overeind had. Stond helaas helemaal op de linker baan... en kon niet echt eventjes snel helemaal naar rechts gaan!

Veel sterkte met de afhandeling!
 
Shit hee, ik heb je gezien, toen je motor weer overeind had. Stond helaas helemaal op de linker baan... en kon niet echt eventjes snel helemaal naar rechts gaan!

Veel sterkte met de afhandeling!


Yes!!!!!! Ik ben een keer GESPOT!!!!!! *D
 
Mijn vrouw had haar nagelnieuwe Fazer 600 in Frankrijk bij een kroegje staan, waar een dronken Fransman vijf meter achteruit reed en de Fazer van zijn zijstandaard duwde. Fazer viel op een betonnen muurtje: Deuk en kras in de tank, kuip gescheurd, hendel verbogen, knipperlicht stuk...
Gegevens opgenomen van die dronken eikel, zijn groene kaart was geldig, rijbewijs ook. Politie was er niet in dat gat en er waren geen gewonden.
Terug in Nederland begon het gelazer: de verzekering stuurde eerst de claim naar AXA Parijs. Daar bleef het liggen, want het had naar AXA Marseille gemoeten. Na vijf maanden hadden ze het door en werd er een nieuwe claim naar Marseille gestuurd. Nee, die meneer was niet verzekerd bij AXA. Jawel. Nee, de verzekering is geschorst. Rechtsbijstand een schop onder de kont gegeven en uiteindelijk EEN JAAR LATER werd de claim gehonoreerd.
Ze konden er niet omheen natuurlijk want ik had alles gefotografeerd - de schade, de papieren van de dronken eikel, de dronken eikel zelf...

Effe off-topic, King Coder, volgens mij zijn die witte pijlen gewoon geverfd en is 'bitumen' de gladde zwarte rotzooi waarmee ze scheuren in asfaltbeton repareren...
 
Pfiieeuw best nog wel mazzel gehad het had veel erger kunnen zijn met jou en iets minder belangrijk ook met de motor, veel suc6 met de schade
 
Mijn advies: Als je nog ergens pijn hebt, laat er wel naar kijken. Ik dach na een klein lullig ongevalletje dat er ook niets aan de hand was.......een jaar later mocht ik onder het mes voor kraakbeenherstel aan mn werpschouder.. :(

Maar zo te horen viel het bij jou wel mee.
 
Effe off-topic, King Coder, volgens mij zijn die witte pijlen gewoon geverfd en is 'bitumen' de gladde zwarte rotzooi waarmee ze scheuren in asfaltbeton repareren...


Ik denk dat je gelijk hebt! Maar toch, bij nat weer vertrouw ik die witte toestanden nooit zo....

Maar zo te horen viel het bij jou wel mee.

Het valt inderdaad erg mee ja. Ik ben vandaag alweer gewoon aan het werk, op de motor gegaan en heb eigenlijk nergens echt last van. Sterker, als ik aan het rijden ben dan lijkt het net of er niks gebeurt is: de schade zie je niet en voel je ook niet. Alleen m'n linker hand, of eigenlijk de duim, is wat gevoelig maar niet dat je denk "daar moet een dokter naar kijken".

Gisteren had ik een echte 007 dag : "a bit shaken, but not stirred" ;)
 
Yes!!!!!! Ik ben een keer GESPOT!!!!!! *D

En nog wel door iemand die PIM... heet. (Zoon van KingCoder heet ook Pim..)
Het wordt helemaal spooky als je weet dat KingCoder voordat hij de weg opging gebeld werd door zijn vrouw omdat ze dacht dat hij een ongeluk had gekregen.

Afijn, welcome to the Twilight Zone...

Verder veel succes makker, komt wel goed. Heeft misschien alleen ff tijd nodig voor het papierwerk.
 
Ik denk dat je gelijk hebt! Maar toch, bij nat weer vertrouw ik die witte toestanden nooit zo....Het valt inderdaad erg mee ja. Ik ben vandaag alweer gewoon aan het werk, op de motor gegaan en heb eigenlijk nergens echt last van. Sterker, als ik aan het rijden ben dan lijkt het net of er niks gebeurt is: de schade zie je niet en voel je ook niet. Alleen m'n linker hand, of eigenlijk de duim, is wat gevoelig maar niet dat je denk "daar moet een dokter naar kijken".

Gisteren had ik een echte 007 dag : "a bit shaken, but not stirred" ;)

Gelijk er weer opstappen is idd het beste dat je kunt doen :)

Ik heb dezelfde dag de motor naar de garage gereden en hem ingeruild voor een nieuw oud NTV-tje :]
 
Oew, ik had je topic nog nniet zo gevolgd, maar dat lijkt me erg schrikken, zo in het verkeer vallen :o
Wel goed om de volgende dag weer te gaan rijden zeg; ik kan helaas niet rijden :(
(Zowel motor als ikzelf is niet in staat.... ;( )

Suc6 met het opkalefateren van je bike!
 
Terug
Bovenaan Onderaan