Dan heb je het even niet zo breed.....

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Reed vorrige week op een weg waar je 70 mag een slordige 140 op de Fazer van mijn vriendin :] . Zie ik in mijn oog hoek een politie busje staan..... ik trok even wit weg.... Vervolgens secundair terug gereden, bleek dat ze een putdeksel dicht aan het doen waren.... Pffffffffff......

Dat was pas een opluchting.... *D
 
Toch wel prettig dat ze die putdeksel er weer opgelegd hebben :-)
Lijkt me niet echt prettig om voorwiel in een put te zien verdwijnen.

Maa idd als je aan het blazen bent en ineens zie je politie ergens staan dan schrik je wel even. Tegenwoordig staan die mannekes stiekumpjes achter een boompje met een lasergun, dan ben je dus wel te laat als je ze ziet. Met maar snel verboden worden, laserguns :(
 
Ja, dan slik je wel even ja, hehe! Heb ik ook eens gehad...

Reed ik net Rhenen binnen, grote weg, ik reed iets van 100. Net na het bord 50 ineens FLITS!

Ik rij terug, blijkt dat ze net een foto nemen van een auto...PFFFF!
 
Collega van me reed met de auto de bebouwde kom binnen, reed 50 ,niets aan de hand zou je zeggen : FLITS ....
Hij terug en er nog een keer langs maar nu met 40...: FLITS.
Hij nspate er niets van totdat er drie weken later twee bekeuringen op de mat lagen voorhet niet dragen van een autogordel............
 
Collega van me reed met de auto de bebouwde kom binnen, reed 50 ,niets aan de hand zou je zeggen : FLITS ....
Hij terug en er nog een keer langs maar nu met 40...: FLITS.
Hij nspate er niets van totdat er drie weken later twee bekeuringen op de mat lagen voorhet niet dragen van een autogordel............

Dat komt vaker voor :) . Een collega van m'n huisgenoot had dat maarliefst 3 keer |( |( |(
 
waarom rijd iedereen 3 keer terug om te kijken of ze geflitst zijn? :?

ik ga dan thuis zitten mokken... :(
 
Sja, let ook maar even op als je lekker relaxt :] met 120 door een bocht vliegt in de Eiffel.... we zijn daar 3 keer politie tegengekomen MET laserguns!!
Schrik je jezelf echt te pletter... en wij maar handgebaren maken tegen tegemoetkomende motoren :}
 
Ik heb de 27ste mijn motor opgehaald bij de winkel, lag er vandaag een accept in de bus van de 28ste 69 waar je 60 mocht. de eerst is al binnen bijna 24 uur nadat ik een motor heb.
 
Dat is nou gewoon dikke pech!
Rijdt nu bijna 6 jaar motor.. en vaak te hard, toch nog nooit een snelheidsbekeuring gehad.. gelukkig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan