Dani Pedrosa deel II

Dat zou Dorna nooit toestaan.

Inderdaad maar zeg dit niet te hardop want dan krijg je de Dorna fanboys op dit forum achter je aan. Die kunnen niet velen als iemand de waarheid zegt. Maar goed om te zien dat er meer mensen zijn die weten hoe de hazen rennen in de motorsport anno 2018. ;)
 
Laatst bewerkt:
Helaas is het plaatsje naast Marquez al vergeven.
 
Dani gaat lekker op die Petronas Yamaha zitten en rijdt MM en JLo het snot voor de ogen :} :} :}
 
Dani gaat lekker op die Petronas Yamaha zitten en rijdt MM en JLo het snot voor de ogen :} :} :}

Ja want dat reed hij hun nu ook al...

Denk het niet dus :P


Verder ook nog niet zeker dat het Petronas Yamaha wordt. Maleisiërs willen alles voor het zeggen hebben maar Nieto wil dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad maar zeg dit niet te hardop want dan krijg je de Dorna fanboys op dit forum achter je aan. Die kunnen niet velen als iemand de waarheid zegt. Maar goed om te zien dat er meer mensen zijn die weten hoe de hazen rennen in de motorsport anno 2018. ;)
_O-
 
Inderdaad maar zeg dit niet te hardop want dan krijg je de Dorna fanboys op dit forum achter je aan. Die kunnen niet velen als iemand de waarheid zegt. Maar goed om te zien dat er meer mensen zijn die weten hoe de hazen rennen in de motorsport anno 2018. ;)

Ach ouwe reus van me, soms denk ik dat je gewoon een knuffel nodig hebt :+
 
Las gisteren dat er een kans is dat Dani gaat stoppen. Ik hoop het niet, zou hem er nog wel wat langer bij willen zien.
 
33649707_164947814359509_6719645861246140416_n.jpg


DfB8MIQX4AAq3X3.jpg:large


Gezellig bij Toro Rosso aan het rijden
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo n gevoel dat de Yamaha M1 echt bij pedrosa past,dat hij straks denkt had ik dit maar veel eerder gedaan. Ik gun m het wel...
 
Ik heb nieuws .....maar mag het nog niet plaatsen hier.😥🤭🤫

Flauw hoor.. -O- -O-

Maar als jij nieuws hebt, dan zal het wel via via de Zeel zijn, en dus Yamaha, en dan is het dus eigenlijk een bevestiging op het nieuws dat wij allemaal al kennen.

SIC Petronas Yamaha met Dani Pedrosa en Franco Morbidelli *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan