Dani Pedrosa deel II

Op zich snap ik je opmerking wel. Ik had Dani ook nog graag zien doorgaan, en nog een x zien winnen op een ander merk. En ik was ook wel benieuwd naar zijn mening over de Yamaha. Maar bekijk het eens vanuit zijn standpunt: Van fabrieksteam naar satelliet team, dus niet meer de beschikking over de beste spullen. En waar voor? voor die ene overwinning nog? Of dacht je dat Rossi enco het toe zouden staan dat hij ineens voor de wereld titel zou gaan.... :N
Zoals ik het nu begrijp krijgt hij bij Honda een baan aangeboden binnen de sport, dus ik snap zijn keuze wel het houdt een x op en dan is het tijd voor wat anders. :)

Hoe kom je daar nou bij...Dit SIC team wordt 100% fabrieksteam ander zou de Zeel nooit die stap maken !!
 
Van rijderscoach naar teammanager.. waarom zou Zeelenberg die promotie weigeren denk jij?

En dat SIC Yamaha met fabrieks motoren gaat rijden wil niet betekenen dat het ook een fabrieksteam is hè Gerrit.
CC rijdt op zo’n beetje een full factory Honda maar niet in een fabrieksteam. Zelfde laken een pak als Petrucci.

On topic: ook ik ben de mening toegedaan dat het een beetje lafjes is om het niet op een Yamaha te proberen.
In theorie is die machine op zijn lijf geschreven!

Gisteren hoorde ik ook het gerucht dat Rea in de belangstelling staat... dat zou wat zijn zeg.
 
Laatst bewerkt:
Van rijderscoach naar teammanager.. waarom zou Zeelenberg die promotie weigeren denk jij?

En dat SIC Yamaha met fabrieks motoren gaat rijden wil niet betekenen dat het ook een fabrieksteam is hè Gerrit.
CC rijdt op zo’n beetje een full factory Honda maar niet in een fabrieksteam. Zelfde laken een pak als Petrucci.

On topic: ook ik ben de mening toegedaan dat het een beetje lafjes is om het niet op een Yamaha te proberen.
In theorie is die machine op zijn lijf geschreven!

Gisteren hoorde ik ook het gerucht dat Rea in de belangstelling staat... dat zou wat zijn zeg.
Als Rea in de belangstelling zou staan, is dat niet echt fair Tov je eigen SBK-rijders.
 
Van rijderscoach naar teammanager.. waarom zou Zeelenberg die promotie weigeren denk jij?

En dat SIC Yamaha met fabrieks motoren gaat rijden wil niet betekenen dat het ook een fabrieksteam is hè Gerrit.
CC rijdt op zo’n beetje een full factory Honda maar niet in een fabrieksteam. Zelfde laken een pak als Petrucci.

On topic: ook ik ben de mening toegedaan dat het een beetje lafjes is om het niet op een Yamaha te proberen.
In theorie is die machine op zijn lijf geschreven!

Gisteren hoorde ik ook het gerucht dat Rea in de belangstelling staat... dat zou wat zijn zeg.

Wilco is nu ook teammanager en daarnaast scout voor Yamaha en inderdaad de coach van Vinales.
 
Van rijderscoach naar teammanager.. waarom zou Zeelenberg die promotie weigeren denk jij?

En dat SIC Yamaha met fabrieks motoren gaat rijden wil niet betekenen dat het ook een fabrieksteam is hè Gerrit.
CC rijdt op zo’n beetje een full factory Honda maar niet in een fabrieksteam. Zelfde laken een pak als Petrucci.

On topic: ook ik ben de mening toegedaan dat het een beetje lafjes is om het niet op een Yamaha te proberen.
In theorie is die machine op zijn lijf geschreven!

Gisteren hoorde ik ook het gerucht dat Rea in de belangstelling staat... dat zou wat zijn zeg.
:^
Het echte Yamaha fabrieksteam rijden MV en VR in, de andere zal het net niet zijn al beloven ze 2019 Yamaha's

Maar Rea naar de Motogp op een 2019 Yamaha zou vet zijn, Ivan melde het maar die horen wel meer ;)
Er worden ook andere namen genoemd maar die :N
 
Ik begrijp de beslissing van Dani maar al te goed. De timing niet, maar de beslissing wel: Die jongen is Honda, leeft Honda, eet Honda. Als hij overstapt krijgt hij fantoompijn :Y
 
Hoe kom je daar nou bij...Dit SIC team wordt 100% fabrieksteam ander zou de Zeel nooit die stap maken !!

Lijkt mij: SIC wordt net als de box van Crutchlow, Petrucci of Tech3: fabrieksmateriaal in een klantenteam. Een zeer nauwe samenwerking, maar ik denk niet dat Yamaha ineens twee keer zoveel personeel in gaat zetten als dat ze nu doen.
 
Ik begrijp de beslissing van Dani maar al te goed. De timing niet, maar de beslissing wel: Die jongen is Honda, leeft Honda, eet Honda. Als hij overstapt krijgt hij fantoompijn :Y
+1 Niet alleen dat maar hij heeft een lange en zware carriere achter de rug. Dat alleen is reden genoeg om er een punt achter te zetten. Om op je ''oude'' dag zo'n nog stap te zetten op dat niveau als atleet is zeker niet vanzelfsprekend.
Het is een blijft een hele competitieve individuele sport waarbij je het niet wat rustiger aan kan kan gaan doen zoals voetballers die post-carriere in een warm land op laag niveau hun carriere afbouwen.
 
+1 Niet alleen dat maar hij heeft een lange en zware carriere achter de rug. Dat alleen is reden genoeg om er een punt achter te zetten. Om op je ''oude'' dag zo'n nog stap te zetten op dat niveau als atleet is zeker niet vanzelfsprekend.
Het is een blijft een hele competitieve individuele sport waarbij je het niet wat rustiger aan kan kan gaan doen zoals voetballers die post-carriere in een warm land op laag niveau hun carriere afbouwen.

Nog even graaien in de OW cup van de Verenigde Arabische Emiraten
 
:^
Het echte Yamaha fabrieksteam rijden MV en VR in, de andere zal het net niet zijn al beloven ze 2019 Yamaha's

Maar Rea naar de Motogp op een 2019 Yamaha zou vet zijn, Ivan melde het maar die horen wel meer ;)
Er worden ook andere namen genoemd maar die :N

Die roddel dat hij opties heeft in de MotoGP is vrij oud.

Rea zit voor de komende 2 jaar bij Kawasaki WSB.

WSB: Rea signs two-year Kawasaki extension
 
Nee we gaan er lekker over speculeren en discussiëren, daar is dit forum toch voor ;)

Ik lees net dat Rossi ook twijfelt over volgend seizoen. Pedrosa's beslissing heeft hem aan het denken gezet. En Wilco schijnt vdM al gepolst te hebben.
 
Ik lees net dat Rossi ook twijfelt over volgend seizoen. Pedrosa's beslissing heeft hem aan het denken gezet. En Wilco schijnt vdM al gepolst te hebben.


Ik dacht juist dat Iwema dat plekje ging krijgen ? en dan rijd met noppenbanden
 
Ik dacht juist dat Iwema dat plekje ging krijgen ? en dan rijd met noppenbanden

Ja Iwema schijnt ook weer een geldschieter gevonden te hebben. Een chipsfabrikant die in de WSBK wil investeren. Gaat waarschijnlijk om een plekje in de WSS.
 
Terug
Bovenaan Onderaan