Dani Pedrosa deel II

Heb ook wel eens gezegd dat Dani waarschijnlijk geen wereldkampioen Motogp zou worden. De laatste jaren dat hij reed, besefte ik steeds meer hoe waardevol hij was als 2e rijder. En nu besef ik pas wat hij betekent heeft voor de Motogp en HRC, kijkend naar zijn opvolgers. Kom maar lekker een keertje terug Dani en geniet ervan! :t
DAT zijn nou eens wijze woorden !!!!!!.........zo dacht ik het nou ook toen hij stopte .
 
Heb ook wel eens gezegd dat Dani waarschijnlijk geen wereldkampioen Motogp zou worden. De laatste jaren dat hij reed, besefte ik steeds meer hoe waardevol hij was als 2e rijder. En nu besef ik pas wat hij betekent heeft voor de Motogp en HRC, kijkend naar zijn opvolgers. Kom maar lekker een keertje terug Dani en geniet ervan! :t
Van alle rijders in de afgelopen 20 jaar was hij de enige waarvan ik bijna zou kunnen zeggen dat ik er fan van was.
Zijn instelling, zijn gedrag, zijn rijstijl, dat alles beviel mij zeer goed.
Het overgrote deel van de overige rijders zijn/waren gewoon keiharde eikels en/of zeurpieten.....
 
Kleine mensen worden minder snel stijf en stram. :? :+
Het testwerk wat hij gedaan heeft is al onbetaalbaar.
Ik denk dat hij nog een hele goede racepace heeft. :9
Leuk dat hij het zelf ook nog wil. *O*
 
Pedrosa, Dani Pedrosa


E8WGHbuXMAYFFye
 
Pedrosa reed een sterke race,ben benieuwd wanneer hij weer een wildcard rijd. Aankomend weekend weer trouwens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan