dank je gids :)

Labouche

MF'er
21 aug 2006
100
0
Hallo dit is newbie Labouche... getipt door Gids :) dank daarvoor.. hoop dat ik het forummen onder de knie krijg. ben er nu zeg maar _slecht_ in :D daag! :W
 
Welkom!!! *O* *O*

Dat je hier maar veel en in alle onzinnigheid mag vertoeven!

Af en toe wat zinnige dingen zijn ook meegenomen natuurlijk. ;)
 
Dank :) Jemig dat het ZO snel gaat.... :S ook wat. Hier gaat VEEL gelachen worden vrees ik... bear ( :) ) with me oke?
 
HO ES! Jij hebt mij nog nooit in de weg voelen zitten in een lekkere bocht dus niet NIET lullen he :O pffff ;)
 
Was ook alleen in het algemeen bedoeld. O-)
Ahem... ook voor andere vrouwen: als je je niet aangesproken voelt, dan heb ik het ook niet over u. O-)

gelijk effe indekken
 
welkom2.jpg

:W
 
sorry he O-) ...
morgen nog een poging voor theorie...thnx!.. suc6 zal ik nodig hebben -O-
je hoort(leest) het morgen wel denk ik :W

Blech ik haat theorie :( Ik zal ff voor je duimen iig. Hou het hoofd koel zeg maar... dan komt het vast goed ;)

Maarruhh hoe zit het dan met "chatten"? Nu reageer ik steeds op wat mensen tegen mij zeggen... dit is nog informatief... maar wanneer is het dat niet meer? (volgens de regels dan :S) :+
 
Blech ik haat theorie :( Ik zal ff voor je duimen iig. Hou het hoofd koel zeg maar... dan komt het vast goed ;)

Maarruhh hoe zit het dan met "chatten"? Nu reageer ik steeds op wat mensen tegen mij zeggen... dit is nog informatief... maar wanneer is het dat niet meer? (volgens de regels dan :S) :+
same here :W theorie is suf helemaal als het niet goedkeurenals je maar 1 foutje teveel hebt _O- -O-

ach in een NEW topic is dat geen probleem zelfde geld voor off-topic topics voor de rest maar een beetje motorgerelateerd (zo schrijf je dat toch?! _O- ) houden
 
Welkom :W .

Over chatgedrag: als je een emailtje krijgt van de moderator (zeg maar beheerder), met daarin het verzoek minder te chatten, dan weet je dat je teveel chat... :+ :)
 
Welkom :W .

Over chatgedrag: als je een emailtje krijgt van de moderator (zeg maar beheerder), met daarin het verzoek minder te chatten, dan weet je dat je teveel chat... :+ :)

Hihi ik zat al op dit antwoord te wachten ;) Soms post je wat en denk je achteraf... ach... wie kopt em in?

Ik zit te zoeken maar kan zo snel geen topic over Africa Twins vinden.... (nee ook niet bij off/all roads) Wie helpt me?
 
Hihi ik zat al op dit antwoord te wachten ;) Soms post je wat en denk je achteraf... ach... wie kopt em in?

Ik zit te zoeken maar kan zo snel geen topic over Africa Twins vinden.... (nee ook niet bij off/all roads) Wie helpt me?
.. moet gaan.. anders had ik je uiterst behulpzaam geholpen(wat een zin _O- ) suc6 :W


*damn wat een zinloos antwoord... :+ )
 
Hmm.... mbv de faq ben ik al een heel eind gekomen voor mijn doen... al zeg ik het zelf :) Nu blijf ik alleen ff steken op wat ik nu moet kopieen en pasten... |( de naam die ik aan het plaatje gegeven heb of het plaatje.jpg... HELP :)
 
Hmm.... mbv de faq ben ik al een heel eind gekomen voor mijn doen... al zeg ik het zelf :) Nu blijf ik alleen ff steken op wat ik nu moet kopieen en pasten... |( de naam die ik aan het plaatje gegeven heb of het plaatje.jpg... HELP :)
Als je het op een website hebt gezet moet je de link kopiëren, en deze link tussen [ img] link van het plaatje [ /img] zetten, en als het op je computer staat, de foto als bijlage(attachment) doen en [ imgatt] in je post zetten :Y
 
Als je het op een website hebt gezet moet je de link kopiëren, en deze link tussen [ img] link van het plaatje [ /img] zetten, en als het op je computer staat, de foto als bijlage(attachment) doen en [ imgatt] in je post zetten :Y

Geez... ff proberen :D *klikerdeklik*.....

misc
 
Terug
Bovenaan Onderaan