dank u spider

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vehikel

Die hard MF'er
3 mei 2005
252
1
Serskamp
Help, ze komen weer op de weg! Bij windkracht meer als 1 beaufort, bewolking of temperaturen onder de 15 graden komen ze niet buiten met hun motoren, maar nu

Gisteren even een ritje Gent gemaakt en helaas waren alle factoren gunstig ( of ongunstig, is maar hoe je het bekijkt) Geen wind, stralende zon en warm en hopla, daar was er al een. Dikke vette "Pan" onder zijn gat, bij ieder stoplicht 5 minuten hengelen voordat ie eindelijk zijn neutraal had, nog nooit iemand met de motor zo rechtop door de bocht zien gaat. Stopt ie op de Kouter, waar ik toevallig ook moest zijn. Mietert bij het afstappen bijna met motor en al om en sleurt zich dan een breuk om het ding op zijn middenbok te krijgen.
Sorry, ik kon het niet laten, ik heb luidop staan lachen.
En dan de max: t shirt, korte broek en.............sandalen.
Moeder, daar gaat ons imago !

Fijn dat je er een slotje op plaatste ! Gooi maar emeteen de helft van alle opmerkingen eraf. Of was jij toevallig die Pan rijder????? :(
 
Zo, beetje last van frustraties ofzo? B|

En nee, ik rij geen Pan :P

Slotje nummer 2, voor vragen etc. kun je mailen maar hoef je geen nieuw topic te starten. Maar zoals ik al gepost had: dit is topic nummer zoveel over zomerrijders: je relaas past perfect in een van die topics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan