dank u

flappieeee

MF'er
23 mei 2003
167
0
amsterdam
vijfde les gehad vandaag. Diegene die naar mij gezwaaid heeft op de motor...Dank u...mijn vertrouwen in motorrijders is weer hersteld. Weet niet of een MF'er is maar was in Adam in de buurt van nieuw sloten. Ik reed op blauwe er-5.

Eerste (binnen)bochtje op de a4 -> a10 west onder tunnel met +/- 100 km per genomen....lekkerrrrrrr..jullie kunnen ze uiteraard veel harder nemen maar zo hard was ik er zelf nog niet onder door gegaan :) ..ging lekker dat bochtje..
Vandaag mijn eerste vliegje ingeslikt...yammie...Me wants more!!!! :9~
 
Jeee ik ben overmorgen 18.. :P
ik ga gelijk auto lessen (10 daages cursus)
en daarna gelijk moter rijden(lessen *D )
...ik zit in de omgeving dordrecht
 
Ik reed op blauwe er-5.
Les op een blauwe ER5? Dat zie je niet vaak! :+
Eerste (binnen)bochtje op de a4 -> a10 west onder tunnel met +/- 100 km per genomen....lekkerrrrrrr..jullie kunnen ze uiteraard veel harder nemen maar zo hard was ik er zelf nog niet onder door gegaan :)
Dat is hard zat volgens mij (als het echt 100 was), da's een onoverzichtelijke 2-baans bocht, en aan het einde van die bocht heb je last van in- en doorvoegend verkeer...
 
***Les op een blauwe ER5? Dat zie je niet vaak!
Meen je dat nu? En ik die dacht dat de er-5 de favorietste lesmotor in nederland was..Hoe een mens zich toch kan vergissen he?

** *D at is hard zat volgens mij (als het echt 100 was), da's een onoverzichtelijke 2-baans bocht, en aan het einde van die bocht heb je last van in- en doorvoegend
verkeer.

Je twijfelt toch niet aan mijn bewering dat ik er met 100 doorheen ging he O-) ...Ging met 100-105 de bocht in..daarna niet meer op mijn teller gekeken maar zat er vast wel in de buurt. :]
 
vijfde les gehad vandaag. Diegene die naar mij gezwaaid heeft op de motor...Dank u...mijn vertrouwen in motorrijders is weer hersteld. Weet niet of een MF'er is maar was in Adam in de buurt van nieuw sloten. Ik reed op blauwe er-5.

Eerste (binnen)bochtje op de a4 -> a10 west onder tunnel met +/- 100 km per genomen....lekkerrrrrrr..jullie kunnen ze uiteraard veel harder nemen maar zo hard was ik er zelf nog niet onder door gegaan :) ..ging lekker dat bochtje..
Vandaag mijn eerste vliegje ingeslikt...yammie...Me wants more!!!! :9~

he dat was ik woon in nieuw sloten vandaar suc6 met je examen en in 1 keer slagen he......
See you on the road
})
 
***he dat was ik woon in nieuw sloten vandaar suc6 met je examen en in 1 keer slagen he...... (<- uiteraard :) )
See you on the road

:} :} :}

Had je nog gezien dat ik terug zwaaide eigenlijk?..hield wel mijn handen aan het stuur maar een klein zwaai gebaar lukte mij nog net :) ..Wel toeval hoor.
 
ja zag ik wel weet hoe dat is met rij instructeurs achter je je moet je hand toch op steken als je hem niet hoort doe je dat volgende keer weet hij veel die microfoons doen het heel vaak niet..........................



})
 
Terug
Bovenaan Onderaan