Dansen met je motopak?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Durf wel ni alleen met u crossaints te eten zenne })
Veel te gevaarlijk zo loslopend wild


je hebt ook wel gelijk,
ik ben nou eenmaal die vent waar uwe moeke ge nog voor gewaarschuwd had _O-

heb je vandaag nog kunnen rijden, hier aan de kust begon opeens de zon te schijnen rond een uur of 3, heb dan nog maar gelijk geprofiteerd, ik rij echt elk minuutje wat ik kan rijden, laat die sneeuw maar wachten.
 
je hebt ook wel gelijk,
ik ben nou eenmaal die vent waar uwe moeke ge nog voor gewaarschuwd had _O-

heb je vandaag nog kunnen rijden, hier aan de kust begon opeens de zon te schijnen rond een uur of 3, heb dan nog maar gelijk geprofiteerd, ik rij echt elk minuutje wat ik kan rijden, laat die sneeuw maar wachten.

Heb vandaag niet meer buiten geweest op 2 wielen. Beetje gestudeerd en tegen de avond waren de banen nog zeer nat. Heb ook (nog) geen motobroek dus het is enorm koud.

Ben ik maar met mijn ander schatje gaan wandelen. Nu nog een bijpassend ventje en ben compleet :Y

IMG_3858.jpg
 
Toevallig wel, gaat u medame daar wel blij mee zijn dat jij met jonge volwassenen chat _O-Waar is dat ergens te vinnen , het is al (te) laat om te zoeken :Z
Klik bovenin anders op 'actieve onderwerpen' en dan staat het nachttopic ergens redelijk bovenaan in de lijst....ps, er zijn daar meer Vlamingen :Y
 
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum..
Forum not allowed genegeerd door global error...

Off topic?
 
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum..
Forum not allowed genegeerd door global error...

Off topic?
Had ik gisteren ook...weet niet hoe dat komt! Heb gisteren paar keer opnieuw geprobeerd en een keer opnieuw ingelogd, toen was alles goed! kan ook dat de site zich opnieuw aan het "opfrissen" is....
 
Had ik gisteren ook...weet niet hoe dat komt! Heb gisteren paar keer opnieuw geprobeerd en een keer opnieuw ingelogd, toen was alles goed! kan ook dat de site zich opnieuw aan het "opfrissen" is....

Zie trouwens nergens Off topic staan dus het zal voor morge zijn.
Mijn donsdeken roept mij *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan