Das BMW Sportboxer-topic ; teil 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
...we hebben het er wel eens over gehad dat een 1200-boxer blok prettiger loopt op brandstof met een hoog octaangetal...

...dus 98 ipv 95...
...en op 100 zelfs nog mooier...


...bij deze een grappig filmpje...
 
Ik ben er ook weer en met een puntje van kritiek op de openingspost.

Laser heeft geen HP2 sport meer, hij is overgelopen naar de gillende 4 cilinder mannen (lees 4 cilinder watjes :+ )
 
Ron dat meelezer is eigenlijk verkeerd gekozen.
Er zijn mensen zoals ik die wel posten maar niet zo'n verrukkelijke sportboxer hebben.
Ik zou graag voor mij en de andere niet sportboxerrijders een andere benaming willen hebben.

B.V.

Postende ander merk eigenaren.

Leuk Ron heb je weer wat omhanden.

(niet rot bedoeld hoor)
 
Broeder Lichthuis meldt zich hier ook weer na 2 dagen sturen in de Eifel met de Benidorm Bastards... (Mr_Sloo, d'Ouwe, S je en Kato).
Heerlijk weer, de paar druppeltjes van vandaag mogen geen naam hebben. Prachtige routes dzv Mr_Sloo. Laatstgenoemde komt overigens pas maandag weer terug, net als d'Ouwe en S je (aka Jean Quote-verkloot ;))...

Kato zal binnenkort wel een filmpje in elkaar zetten en met ons delen... *D

We hebben ons ook nog kostelijk vermaakt met een MF-clubje uit de Achterhoek met allerlei snel Japans spul... Nou ja, op het rechte stuk dan, want de boxertjes gingen gewoon buitenom voorbij... })

P.S. Er kan een streep door de activiteit in de OP...
 
Avond

Uurtje geleden een vervangend ruitje van Puig op de 12S proberen te prutsen

maar wat een waardeloze pas-vorm heeft dat ruitje -O-

zit op plaatje vast aan de linkerkant en moet je zien wat een ruimte over rechts |(

aan de onderkant stak ie ook over het kuipwerk heen

kleur vind ik trouwens ook bar tegenvallen dus gaat weer retour naar afzender :Y

full
 
sinds gisteren trotse eigenaar van een mandarin r1100s en gelijk een vraag, waar laat ik mijn kettingslot?
 
Lexr over passen en meten...:

Uurtje geleden een vervangend ruitje van Puig op de 12S proberen te prutsen

maar wat een waardeloze pas-vorm heeft dat ruitje -O-

zit op plaatje vast aan de linkerkant en moet je zien wat een ruimte over rechts |(

...heb er al jaren een Puig op zitten ; en geen centje pijn...

...'t was inderdaad een beetje mieren om het ding er op te krijgen, maar de ruit is heel flexibel, dus zat het ding ook eigenlijk gelijk op z'n plek...
 
Mag me nu hier ook officieel melden geloof ik :+
Gister opgehaald.. wat een machine :9~ :9~

Ligt nu echter half uit elkaar voor onderhoud :+ (preventief want hij draait als een zonnetje)
En gaat daarna nog een beetje optisch gestyled worden :Y

imag0768.jpg

imag0769.jpg
 
Zal je altijd zien; jaren GS met kofferset gereden (1100 en 1200) en de koffers nooit gebruikt.
Nu rijd ik sinds kort een 1200S met geen enkele bagage mogelijkheid, niet eens een tanktas, en gaat het er eindelijk van komen; een weekje toeren richting de Alpen en Dolomieten.
Dus op zoek naar koffers of tassen!
Iemand tips adviezen? Tentje moet ook mee....
(weet iemand in dat verband of de kofferset van de K1200S op de R1200S past?)
 
Laatst bewerkt:
luna mischien een schijfremslotje .
gebruik ik ook kan zo in een zak van de jas ik zelf heb een beugeltje aan de motor gemaakt ,
waar ik hem aan kan hangen.

vg eric
 
@RoLoo:
Vlotjes bijgewerkt, die OP... :} maar:
De lijstjes waren ooit alfabetisch, vandaar de autonummering... ;)

Verder ook namens mij welkom aan de nieuwe eigenaren! :] *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan