das grappig

Homer

MF'er
28 jul 2003
241
0
krimpen a/d yssel
Op een mooie zaterdagmiddag gebeurde het volgende

Onlangs ging ik op een zonnige zaterdagmiddag een klein stukkie rijden in mijn eentje in Capelle a/d Yssel. Op een gegeven moment kom ik bij een verkeerslicht en rijd rustig tussendoor naar voren. Zo stond ik vooraan en achter mij zie ik een man naar rechts gaan dus ik denk: die is verkeerd voorgesorteerd, maar het licht springt op groen en ik sla dus linksaf. Daar is ook een verkeerslicht en weer haal ik de auto's in. Plots zie ik dat kleine auto'tje mij inhalen, half over het gras en wel. Vervolgens gooit hij die auto midden op het kruispunt voor me neer. Ik kreeg wel een vermoeden dat dit bedoelt was voor mij, maar even sturen en ik knal er zo voorbij. Vol gas die weg over en ik kijk achterom en ja hoor ik zie een motor agent. Ik uiteraard weer van dat gas af(reed inmiddels 120 waar je 50 mocht) en kijk nog eens achterom. die agent zat al naast me en wijst naar de kant van de weg. Die auto kwam er ook achteraan. We stoppen gezellig met zijn 3-en en de agent vraagt aan mij wat er nou gebeurde. Ik het bovenstaande verhaal verteld en hij loopt naar die automobilist die moeilijk nederlands spreekt. De agent vertelt die man dat wat ik heb gedaan gewoon is toegestaan en dat hij een bekeuring krijgt voor roekeloos rijgedrag. Die man begint vervolgens te schreeuwen waarop de agent rustig naar zijn papieren vraagt. uiteraard had hij die niet bij zich. De motor van de auto stond nog steeds te draaien en de agent vroeg tot 3x toe of hij die uit wilde zetten. Na wat geschreeuw van de man besloot de agent het sleuteltje zelf om te draaien. Toen werd hij de auto ingetrokken door die vent en dus ontstaat er een worsteling. De agent trekt zich terug om vervolgens heel die auto onder te spuiten met pepperspray! Die man gillen. De auto stond nog in zijn vrij waardoor hij langzaam de inmiddels drukke weg opreed. Die agent sleurt hem uit die wagen en roept om hulp via die portofoon slaat hem in de boeien en intussen die vent nog steeds gillen dat het zo'n zeer doet. Was best lachen. Binnen enkele minuten stonden er 2 auto's bij. Ik moest mijn gegevens achterlaten. Hij vertelde dat sommige mensen het niet begrepen wat motorrijders nou eigenlijk mogen daarna zei hij dat ik volgens hem behoorlijk hard op die weg reed. Ik bevestigde dit omdat ik zo snel mogelijk uit de buurt van die dwaas wilde zijn. Netjes opgelost zei hij. Ga nog maar een lekker stukkie blazen.

zo zie je maar motorrijden is nooit saai. en de politie is soms nog je vriend ook ;)
 
lijkt wel een Appie-Smoke story :+

Mooi verhaal, waarom gebeurd mij dit niet toen die L*L in z'n lease-Golf me aan het pesten was?
 
:}

Maar nu geen automobilistjes meer pesten he :P
 
Prachtig :}

En als je beloofdt je voortaan netjes aan de maximum snelheid te houden zal ik deze keer even niet de moraalridder uithangen. :P
 
Tja, Rare automobilisten af en toe...
Hoeveel mensen wel niet weten wat een motorrijder wel en niet mag (cq doet omdat het veiliger is) |(
 
:} meneer agent :}
nu vraag ik me alleenaf hoe het met de bestuurder van het kleine autotje afgelopen is¿
nederland kennende is iej alweer andere Motorrijders aan het pesten
 
:} meneer agent :}
nu vraag ik me alleenaf hoe het met de bestuurder van het kleine autotje afgelopen is¿
nederland kennende is iej alweer andere Motorrijders aan het pesten
Volgende keer een NOT AN M-F LOVER sticker op zijn kentekenplaat plakken.....

ORPHEUSSSSS, is dat iets.....hehehehehehehe
 
super zie je wel dat er nog (leuke )dingen gebeuren met agenten
wees blij dat het zo opgelost werd :} :} :}
 
Wat een verhaal zeg! Het lijkt wel een film ;)
Wees trouwens maar blij dat je ver weg stond van die pepperspray, daar ga je goed van ;(
 
Ha ha dus die kerel wou met een motoragent op schoot wegrijden :?
Wel grappig om gezien te hebben denk ik ja.
 
tja ik stond er maar een beetje bij en ik keek ernaar. dus ik zette mijn liefste glimlach op *D . Was op een behoorlijk drukke weg dus er stond binnen no-time file.
 
Ja stokkie, dat was aardig gek, maar jij hebt iets met agenten. Ik in ieder geval als jij erbij bent. Nu al 2 keer een agent meegemaakt die helemaal uit zn naad gaat. Hahaha, altijd met jou erbij. Dinsdag ook weer. Dat was echt lachen. Snel weer rijden. Volgende week weer ff klaverblad rijden. Koop ik ff die titanium dingen en gaan we ff filmen met de mini cam. Zie je morgen. Mzzl.
 
moest je niet even de held uithangen en samen met deze copper die illegaal eens flink afrossen?

ze moeten ze ook altijd hebben... heb je een kleurtje word je gelijk met pepperspray bestookt als je wordt aangehouden :(
dat die man de copper niet verstaat omdat zn uitlaat stuk is (bijstand) en de agent een helm opheeft, heeft niemand door.

"ga nog maar een stukkie blazen"

en hier gaat de copper aardig doen, opdat jij hem een goede copper vindt en geen verklaring tegen hem gaat afleggen











:+
seriously: gaaf om mee te maken :P *D
 
dat die man de copper niet verstaat omdat zn uitlaat stuk is (bijstand)
Ik heb ook een kapotte uitlaat, en geen uitkering........
wel geen zin om dat ding te maken, dus ik wacht wel tot na de keuring :P :9 .............. ;)

geintjuh
 
Terug
Bovenaan Onderaan