das grappig

ja hoor je mag inhalen, maar wel op een verantwoorde manier uiteraard.
Wil niet 'eigenwijs' doen want ik doe dit 'soms' ook, maar staat dat ergens in een verkeers-regelement ofzoiets, net zoals 'stapvoets door een file rijden'??

Toch makkelijk als je daar een agent of automobilist op kan wijzen dat dit mag...... :)
 
Da's trouwens gemeen spul dat pepperspray. Wij hadden het bij ons tijdens een trip door Alaska, tegen de beren. Maar toen ik het even probeerde (je moet toch weten of de spuitbus het wel doet dacht ik) was het toch best wel heftig spul. Ik was een 10 tal meters van de groep weggelopen en spoot naar de grond, maar had geen rekening gehouden met de wind...
 
Da's trouwens gemeen spul dat pepperspray.


je moet het ook niet opzuipen :9 kan zwaar op de maag vallen, en rijden onder in
vloed van pepperspray kan nadelige gevolgen hebben voor je rijgedrag...ghehehee


ja hoor je mag inhalen, maar wel op een verantwoorde manier uiteraard.

wel heftig om te zien zoon oowtoow vol pepperspray... eigenlijk had je oom agent een vuurtje voor zn spuitbussie moeten houden.... weet zeker dat die vent nooit meer iemand achtervolgd dan.... ze sprek nie ees nedlands en ze denk ze ken lees jou les
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze situatie ook gehoord van mijn collega's. Ik werk zelf op het Politiebureau in Capelle en hoorde laatst zo'n verhaal. Het was me alleen niet helemaal duidelijk wie de motoragent was die dit overkwam.

In ieder geval hulde aan de motoragent (collega) en hulde aan jouw dat je automobilist niets hebt aangedaan (zoals hier de laatste tijd vaker geopperd wordt).

Zo zie je maar, uiteindelijk komt de Politie toch voor de motorrijder op.

PS: De motoragent reedt die op een BMW GS650 of op een BMW K1100/Honda Pan European?
 
Ik heb deze situatie ook gehoord van mijn collega's. Ik werk zelf op het Politiebureau in Capelle en hoorde laatst zo'n verhaal. Het was me alleen niet helemaal duidelijk wie de motoragent was die dit overkwam.

In ieder geval hulde aan de motoragent (collega) en hulde aan jouw dat je automobilist niets hebt aangedaan (zoals hier de laatste tijd vaker geopperd wordt).

Zo zie je maar, uiteindelijk komt de Politie toch voor de motorrijder op.

PS: De motoragent reedt die op een BMW GS650 of op een BMW K1100/Honda Pan European?

Klein wereldje he...

Was was het ook alweer...70 km te hard binnen bebouwde kom... :+
 
Ik heb deze situatie ook gehoord van mijn collega's. Ik werk zelf op het Politiebureau in Capelle en hoorde laatst zo'n verhaal. Het was me alleen niet helemaal duidelijk wie de motoragent was die dit overkwam.

PS: De motoragent reedt die op een BMW GS650 of op een BMW K1100/Honda Pan European?

eeehhhh ik reed helemaal niet zo hard trouwens hoor hahaha O-)
hij reed op zo'n crosser geen idee wat dat voor merk is
 
Terug
Bovenaan Onderaan