Das je goed recht (tv sbs6)

Maar ja ken ook wel andere verhalen, een collega van me kwam met zijn T-ford uit 1920 bij de rdw en daar wouden ze effe de wielspeling meten op zon bank(weet effe niet meer hoe die dingen heten)
Maar zon T-ford heeft houten wielen :?
 
Inderdaad! Je kunt echt met een barrel op de keuring komen en die wordt goedgekeurd als je een makkelijke keurmeester hebt.
Mijn ervaring is wel: hoe netter de motor hoe makkelijker hij wordt goedgekeurd, dus even wassen loont zeker de moeite!

ALS ja, bij mij werden dingen zoals remmen wel ff gechecked hoor!
 
Hij is gewoon heel simpel genaaid, maar dealer wou er wel wat aan doen.

Maar nooit wat kopen wat je niet gezien of op gereden hebt.
 
en dan die gast met zijn afkortzaag....

les 1 op de LTS: nooit met je klauwen in de buurt van een draaiende zaag komen.... :')


en dan gaan lopen janken dat je halve hand eraf ligt.... typisch geval van eigen schuld...
 
en dan die gast met zijn afkortzaag....

les 1 op de LTS: nooit met je klauwen in de buurt van een draaiende zaag komen.... :')


en dan gaan lopen janken dat je halve hand eraf ligt.... typisch geval van eigen schuld...

dat stukkie heb ik nog net gezien, rest niet
maar kom op waarom zou t een fout van die fabrikant moeten zijn
die vent kan zelf die zaag een keer hebben laten vallen of misbruikt hebben dat alles niet helemaal goed meer werkt.
en dan zaagt die in zn poten en is het direct de machine die niet goed is want t kapje zat er niet voor oid. hij wist zelf nieteens waardoor t precies was gebeurd, alleen dat die ineens een snee in zn klauw had.
ja t is kut dat je nu bulten geld mis loopt omdat je niet kan werken, maar probeer niet direct iemand anders te naaien omdat je zelf de boel hebt verkloot

en die fabrikant, jemig die had echt mooie politiek correcte antwoorden.
beetje het woord cirkelzaag corrigeren omdat t een afkortzaag was :D
 
komt van uitzending gemist, stukje met de motor erin is van de site gehaald blijkbaar

Aflevering 7 (6-04-2008)

Idol met platendeal?
Recht om te vissen
Botsing gefilmd, en nu?
Ongeluk met cirkelzaag

Rectificatie: In de uitzending van 6 april heeft een jongen via marktplaats een motor gekocht bij een particulier. Echter was hij niet tevreden met de motor en Alberto confronteerde de motorverkoper hiermee. De motorverkoper heeft zich correct en netjes gedragen en is zo vriendelijk geweest het totale bedrag van 4500 euro terug te geven. Wat ons betreft is het geschil tussen koper en verkoper keurig opgelost.

[NORML]http://dasjegoedrecht.sbs...endinggemist&epid=3&eid=7[/NORML]
 
Laatst bewerkt:
Als mensen niet zulke grote naaiers, graaiers en oplichters waren zou je gewoon als leek naar een motorzaak moeten kunnen stappen en geheel zonder kennis en met goed vertrouwen een motor kopen zonder gebreken. Dus die koper heeft gewoon groot gelijk, op MF zitten net zo goed gigantische naaiers.

Schuivertje? Hup, zo veel mogelijk stilhouden, iedereen die er wat over zegt vragen het te verwijderen, de gebreken wegmoffelen en verkopen via MF. Vervolgens de hypocriet gaan uithangen in topics.

:X
 
Ik had laatst dus een kenteken van een Kawa r6, foutje van de RDW. Maar nu lees ik in het forum dat de RDW wel degelijk kijkt naar dubbele verlichting, nou ik heb een Rode Yamaha R6 ( zelfde uit het programma) uit 2001, met de hetzelfde beginletters op het kenteken... Komt 00k uit Italie,....moet ik me nu zorgen maken(>)
 
Waarom kijken er uberhaupt nog mensen naar die kutzender, ik kijk zelfs al jaren geen TV meer en ik moet zeggen dat ik hem geen enkel moment mis.
 
peter R de Vries wannabe!! In bloobers kun je zien dat die Presentator op een kratje bier staat, anders kan hij niet samen met die officier van Justitie op de camera. Kun je die man dan nog serieus nemen?_o-
 
peter R de Vries wannabe!! In bloobers kun je zien dat die Presentator op een kratje bier staat, anders kan hij niet samen met die officier van Justitie op de camera. Kun je die man dan nog serieus nemen?_o-
-O-
jou kunnen we in ieder geval niet serieus nemen, je weet duidelijk niet waar het over gaat _O- :W
 
peter R de Vries wannabe!! In bloobers kun je zien dat die Presentator op een kratje bier staat, anders kan hij niet samen met die officier van Justitie op de camera. Kun je die man dan nog serieus nemen?_o-


Hangt er vanaf wat voor bier het is. :P
 
peter R de Vries wannabe!! In bloobers kun je zien dat die Presentator op een kratje bier staat, anders kan hij niet samen met die officier van Justitie op de camera. Kun je die man dan nog serieus nemen?_o-


Uhhh.....klok horen luiden maar die klepel maar niet kunnen vinden :?

Nou ja, je krijgt in ieder geval een puntje omdat het op dezelfde zender is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan