Das je goed recht (tv sbs6)

craZyarjan

MF veteraan
22 sep 2007
4.800
0
Leerdam
In het nieuwe tv programma van sbs6 Das je goed recht heb ik een voorstukje gezien
van iemand die een ''levensgevaarlijke motor'' heeft gekocht.
Het betrof een rode R6, ze gaan verhaal halen...

Morgen toch maar 's kijken
SBS6 zondag 6 April 21:30
 
In het nieuwe tv programma van sbs6 Das je goed recht heb ik een voorstukje gezien
van iemand die een ''levensgevaarlijke motor'' heeft gekocht.
Het betrof een rode R6, ze gaan verhaal halen...

Morgen toch maar 's kijken
SBS6 zondag 6 April 21:30

sbs6 ------> levensgevaarlijke motor


zal wel een beetje overdreven zijn, maar goed, ik ben ook een kuddedier en ga toch kijken

:P
 
sbs6 ------> levensgevaarlijke motor


zal wel een beetje overdreven zijn, maar goed, ik ben ook een kuddedier en ga toch kijken

:P

:^

de vorige aflevering met die auto was ook zwaar gedramatiseerd...
die vent neem je toch niet serieus zoals hij tegen die handelaar praat.
 
DAS pas een k*tprogramma!

Kan het niet opbrengen om daar 5 minuten naar te kijken, totaal geen inhoud... :X
 
heeft iemand recent hier nog een rode r6 verkocht :')

maar ben benieuwd, hij zal wel een krom frame hebben, lekkende remleidingen en een halve voorrem?
 
kan me niet voorstellen dat er echt slechte motoren in de handel zijn.
de meeste motorrijders zijn er toch zuiniger op dan op hun vrouw :+
mocht er slecht onderhoud zijn zal je daar als koper toch ook goed op moeten letten .

ze hebben waarschijnlijk heel nederland afgezocht om een leuk programma over motoren in elkaar te knutselen.
televisieland is 1 grote neperij :r
 
Laatst bewerkt:
Trok mijn aandacht ook al zag ik alleen voorstukkie zonder geluid
Ga wel ff kijken straks
 
Het trok inderdaad ook mijn aandacht, ik ga ook kijken idd..

@MarcelB,

Alles is gedramatiseerd idd, net als toen bij wegmisbruikers:

'achtervolging met dramatische afloop' oid...

jaja
 
:^

de vorige aflevering met die auto was ook zwaar gedramatiseerd...
die vent neem je toch niet serieus zoals hij tegen die handelaar praat.
Inderdaad.

"Ik durf niet meer in mijn auto te rijden, hij staat nu al een aantal maanden stil voor de deur".

Wel met korting kopen, en dan gaan lopen mekkeren.

Je merkt dat er zinnen in zitten, speciaal voor de tv.

(Maar ik ga toch kijken, waarschijnlijk voor de laatste keer O-) )
 
ik kijk het ook wel maar ik vind die presentator echt zo'n nepvent met zijn ingevallen nephoofd, kon je beter pieter storms hebben van het programma breekijzer, vind Das je goed recht daar een beetje een slap aftreksel van.

en idd ook met die ford ka, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan gaan janken dat er van alles mis is, koop dan een auto bij een bovag garage met garantie erop..
Mijn auto die ik 2 jaar geleden kocht zat ook alleen maar 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak op, na 2 maanden ging de climate control kapot, gewoon uit eigen zak betalen want je weet dat je daar geen garantie op hebt... Auto had ik ook 1500 euro goedkoper gekocht dan dezelfde auto bij een garage waar je wel garantie kreeg... dus kies ik daar zelf voor..

En die juristen van DAS maar blaten: je mag verwachten dat iemand je een goede auto verkoopt... haha ja my ass.... was gewoon een handelaar en geen dealer, die boeit de staat van die auto echt niet, handel is handel, geld is geld....
 
ze hebben ook wel hele domme mensen in de show.

-een kerel die een gsi 16v wil hebben. koopt er eentje met taartschep, spoilerkit + loshangende kit, bedrading, etc. als je die bak zag dan zou je denken dat het een schadeauto was maar toch kopen he. en dan raar opkijken dat er rond de 2 a 3 duizend aan schade zit

-een kampwijf die 2 kleine kinderen heeft en in een slecht huis woont, last van veel vocht.
kindjes krijgen zoals ze zegt allerlei aandoeningen en zullen niet gezond worden als de situatie niet veranderd. was inclusief beschrijving van pus uit de ogen, groende rochels etc.
dat je boos bent op de bouwvereniging oke maar om dan te blijven zitten omdat het zo zielig voor je is en je wat te zeiken wilt hebben....als je kinderen zo belangrijk zijn verhuis je maar. |(
 
ik kijk het ook wel maar ik vind die presentator echt zo'n nepvent met zijn ingevallen nephoofd, kon je beter pieter storms hebben van het programma breekijzer, vind Das je goed recht daar een beetje een slap aftreksel van.

en idd ook met die ford ka, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan gaan janken dat er van alles mis is, koop dan een auto bij een bovag garage met garantie erop..
Mijn auto die ik 2 jaar geleden kocht zat ook alleen maar 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak op, na 2 maanden ging de climate control kapot, gewoon uit eigen zak betalen want je weet dat je daar geen garantie op hebt... Auto had ik ook 1500 euro goedkoper gekocht dan dezelfde auto bij een garage waar je wel garantie kreeg... dus kies ik daar zelf voor..

En die juristen van DAS maar blaten: je mag verwachten dat iemand je een goede auto verkoopt... haha ja my ass.... was gewoon een handelaar en geen dealer, die boeit de staat van die auto echt niet, handel is handel, geld is geld....

Helemaal mee eens,verschrikkelijk programma van die camping zender -O-
 
en dan die irritante wannebee peter R verslaggever
wat een ongeloofelijke knuppel!!

Oke soms heeft hij idd wel een punt maar ik vind die vent zo vervelend
ken er gewoon niet naar kijken.

Ik zou mezelf echt niet kunnen inhouden als zo'n figuur voor me stond...
 
Heb toevallig bij mij in de buurt wel al eeen verhaal gehoord. Vriend van een vriend had een r6 gekocht waar niks aan te zien was. Bleek een opgelapte schademotor te zijn.

Voorvork was gewoon terug gebogen:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan